מערכת אזעקה לבית פרטי כדאי וחשוב

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

מערכת אזעקה לביתידוע כיום כי הגנה מיטבית לבית חיונית והכרחית. לא ניתן בימנו להמשיך ללא מיגון יעיל וחכם לבית. מערכת אזעקה לבית תספק הרתעה ומיגון תוך עדכון בזמן אמת ישירות לנייד הבעלים. קיימים סוגים שונים של מערכות במחירים שונים בגדלים ויכולות שונות. ניתן בנקל למצוא פרטים נרחבים באתרי החנויות האינטרנטיות המספקות תמונות של המוצרים, הנדרשים כמו גם מחירים סבירים.

מערכת אזעקה לבית למה זה כדאי?

  • מערכת אזעקה תאפשר הרתעה מגורמים לא רצויים
  • תתריע בזמן אמת על ניסיון חדירה לעסק כמו גם תפעיל אזעקה של צליל, אור וכדומה אשר יבריחו את מי שינסה לחבל בעסק.
  • המערכת הינה מערכת אלחוטית וחכמה ואינה זקוקה לתשתית או הכנה בקירות הבית.
  • קלה להתקנה ותפעול.
  • מחירים סבירים.

מחירי המערכות האלחוטיות נעים בין 100 ₪ ל2,000 ₪. ומחירי המערכות נקבעים על פי גורמים שונים כגון יכולות טכנולוגיות, גודל ודיוק, חברת הייצור ועוד. המערכות קומפקטיות ואסתטיות למראה. ניתן לראות בהרחבה את המוצרים השונים באתרי האינטרנט ובחנויות המקוונות. המוצרים מוצגים באופן ברור וניתן מידע רחב על סוגם, מחירם יכולותיהם כמו גם מאמרים ומידע נוסף שיכול להיות לעזר רב בבחירה נכונה.

המערכות מזהות ניסיון פריצה כאשר חיישני המערכת הפזורים באופן הגיוני בפנים הבית ומחוצה לו מזהים תנועה על פי מדד של טמפרטורה או מדד אחר. ברגע של זיהוי מופעלת מידית אזעקת קול חזקה לעיתים בנוסף גם אור חזק לפעמים גם אמצעים נוספים, המרתיעים מידית את המנסים לחדור למרחב הפרטי. בנוסף באותו זמן נשלחת הודעה לנייד של בעלי הבית המאפשרת תגובה מידית באם לא נמצאים במקום.

דוגמאות לכמה מקרים בהם רצוי לדעת שיש אזעקה:

  • בלילה כאשר בני הבית ישנים
  • כאשר משאירים ילדים גדולים בבית וההורים אינם במקום
  • כאשר הבית ריק לזמן קצר או ארוך

ראוי והגיוני שהבית יהיה מוגן באופן מיטבי כדי להגן על היקרים לנו. כיום קיימת אופציה פשוטה וקלה למיגון הבית בעזרת מערכות מהסוג הזה וניתן תוך זמן קצר לרכוש, להתקין ולוודא כי המעשה האחראי נעשה.

לאחר החיפוש הראשוני מומלץ לקיים שיחת ייעוץ ולבחון את האפשרויות השונות אשר יש לעסק להציע מבחינת מחיר, איכות, אמינות ושירות ובנוסף לוודא על זמני אספקה ושירות. כדאי להגיע מוכנים לפגישת הייעוץ עם מיקום הבית, עם הרצונות הצרכים או השאלות הנדרשות ניתן אף לצרף תצלום של פנים הבית והחוץ על מנת לקבל הצעה שמותאמת יותר לבית הספציפי בו נדרש המיגון.

בימים אלו יותר מתמיד ישנה עלייה בביקוש אחר אמצעי מיגון לבתים. בעלי הבתים רוצים להיות שקטים בשעה שבני הבית ישנים או כאשר יוצאים מהבית ביום יום או באם נוסעים לפרק זמן ממושך יותר. קיימת אחריות אמיתית לשמור על בני הבית, זה לא מותרות או גחמה זהו צורך אמיתי הנובע מהמצב. מומלץ להזדרז ולהתקין מערכת של אזעקה לבית.

בזמן הקורונה היו עיכובים בייצור ובמשלוחים ולכן כדאי למהר ולבדוק מה קיים במלאי החברה ואיזה מוצרים איכותיים ניתן לקנות. המוצרים נחטפים מהמדפים בעקבות חשש מאירועים בטחונים ואלימים.

לסיכום, מומלץ להיכנס לחנויות ולחפש את המוצר המתאים והחנות המתאימה בכל שעה משעות היום מכל מחשב או מהנייד, לחסוך זמן יקר וכסף. להתייעץ לפני הקניה של מערכת אזעקה לבית ולהגיע מוכנים אם הידע השאלות והצרכים. כמו גם לנסות ולמהר עם המיגון לבית בשל צו השעה וגם בשל הסיבה של הביקוש הגדול למערכות אלו.

מערכת אזעקה לבית

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה