מערכת אזעקה אלחוטית לבית חיונית להרגשת הביטחון

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

מערכת אזעקה אלחוטית לביתתחושות של חשש ואי וודאות בעקבות הימים הלא צפויים והאירועים האחרונים כמו גם, עלייה במקרי אלימות מסוגים שונים, העלתה צורך חיוני ביותר להגברת אמצעי האבטחה הפרטיים. בעלי בתים פרטיים מבקשים למגן את סביבתם באופן מהודק ויעיל על מנת לאפשר תחושת מוגנות ושקט נפשי אצל הדרים בבית. מערכת אזעקה אלחוטית לבית היא אחת הדרכים היעילות לאפשר מוגנות אפקטיבית.

קימות בשוק מגוון מערכות חכמות בטווח מחירים נוח וסביר לכל כיס אשר יספקו הגנה מרבית לבית. ניתן להשיג מערכות בטווחי מחירים שבין כ 100 ₪ ל2,000 ₪ תלוי בטיב המערכת ביכולותיה ובחברת הייצור. ניתן להתאים את המערכת על פי הצרכים האישיים של כל בית ובית כמו גם התקציב הנתון.

כיצד פועלת מערכת אזעקה אלחוטית לבית?

  1. מזהה תנועה חשודה או ניסיון חדירה או חדירה.
  2. האזעקה מופעלת מידית באופנים שונים כגון אזעקת חלון, אור, צליל, חוץ ופנים ועוד
  3. נשלחת אוטומטית התראה לנייד המאפשרת תגובה מהירה.

בעת הפעלת אזעקה גורמים לא רצויים לא יישארו בשטח. והבית יישאר מוגן. גם בעת ששוהים בו וגם אם הבית ריק. 

למערכת האזעקה האלחוטית מגוון יתרונות בולטים וחשובים

  • המערכת זולה יחסית
  • אין צורך בתשתית בנויה בקירות או בהכנה של חציבה בקירות
  • ניתן לבקרה ופיקוח מרחוק בכל זמן ובכל שעה מכל מחשב ומהנייד.
  • התקנה פשוטה ומהירה
  • בעת הפסקת חשמל ממשיכה לפעול
  • מספקת הרתעה והגנה

המבחר הגדול הקיים של מערכות מהסוג הזה כמו גם ייצור מאסיבי ויכולת טכנולוגית גבוהה יחד עם ביקוש עולה מצד הצרכנים תרמו רבות להורדות מחירים משמעותיים בענף. קיימות חנויות אינטרנטיות אשר יכולות למכור את המוצרים במחירים אטרקטיביים ביותר. אתרי החנויות מעוצבים באופן המאפשר התמצאות קלה ופשוטה ומציאת המוצר המבוקש בקלות יתרה כמו גם ייעוץ תמיכה והכוונה בעת הצורך. ניתן לבצע את הקניה באופן מאובטח והחנות זמינה בכל שעה משעות היום. אין צורך לחכות לשעות קבלה וזה נוח וידידותי למשתמש. כמו גם מאפשר קנייה חסכונית וחסכון משמעותי בזמן יקר.

מערכות האזעקה פועלות בעזרת חיישנים הממוקמים ברחבי הבית וגם מחוצה לו הרגישים לטמפרטורה, תנועה, פתיחה וכדומה. בנוסף לתנועה חשודה או ניסיונות חדירה או חדירה ישנן מערכות היכולות להתריע בעת דליפת גז, עשן הצפה וכדומה. המערכת תשלח התרעה באופן אוטומטי היישר אל הנייד של הבעלים.

ניתן בקלות יתרה לרכוש מערכת הגנה של אזעקה אלחוטית ולהתקינה בזמן קצר ביותר. מומלץ לברר באתר הקנייה על זמני משלוח אספקה והתקנה בעת הצורך. בהוצאה לא גדולה ניתן לספק הגנה מרבית לבית ובזמן קצר.

כאשר יש אפשרות כל כך פשוטה ויעלה לשמור על היקר לנו מכל זהו צעד חיוני ואחראי לעשות זאת בהקדם האפשרי. השהות מחוץ לבית תהיה רגועה יותר והשינה תהיה עמוקה ורגועה יותר. מומלץ לשאוף להגנה מרבית על מרחבי הבית הפנימיים והחיצוניים ולחתור להשיגם במהירות האפשרית.

לסיכום, כיום קל, פשוט ולא נורא יקר לרכוש מערכת אזעקה אלחוטית לבית. מערכת חכמה בעלת יתרונות רבים שתספק הגנה לשנים ארוכות למרחב הביתי הפרטי. תגן על הגרים בבית ועל הרכוש ותאפשר אורח חיים רגוע בטוח ומוגן. בימים אלו זוהי בחירה מושכלת חיונית ואף הכרחית. מומלץ למהר ולמגן את הבית ולא להסתמך על המזל. בטח לא לאור האירועים שאנו חשופים אליהם במהלך היום יום ובלילות. יש להקדים תרופה למכה. לבחור בצעד הנכון ,ההגיוני והאחראי.

מערכת אזעקה אלחוטית לבית

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה