מצלמות אבטחה לבניין משותף חיוניות היום יותר מתמיד

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

מצלמות אבטחה לבניין משותףמצלמות אבטחה לבניין משותף חיוניות היום יותר מתמיד

אין צורך כיום להכביר במילים לגבי חשיבות תחושת המוגנות בחיינו. המציאות הישראלית המשתנה והסוערת, מה גם אירועי האלימות שנחשפנו אליהם בתקופה האחרונה הגבירו את הצורך בהתמגנות ושמירה על המרחב הביתי. קיימות כיום מצלמות איכותיות המתאימות גם לבניינים משותפים. מצלמות אבטחה לבניין משותף קיימות במרבית הבניינים החדשים וכיום יותר ויותר בנינים משותפים מבקשים להכניס מצלמות על מנת לשמור על הדיירים ואורחיהם.

מהם הסוגים של מצלמות אבטחה לבניין משותף?

  1. מצלמות קוויות – מצלמות המחוברות לקיר בחוט חשמל ומצריכות התקנה מקצועית
  2. מצלמות קוויות עם חיבור אינטרנטי – מצלמות אלו מחוברות בחוט חשמל לקיר אך הן מתחברות גם לרשת האינטרנטית
  3. מצלמות אלחוטיות – מצלמות הפועלות על בטריות ואינן נסמכות על חוט.

ניתן למצוא את כל סוגי המצלמות גם לחוץ הבניין וגם לפנים הבניין. מחירי המצלמות נעים בין 250 ₪ ל850 ₪ לא כולל התקנה. ככל שהמצלמה משוכללת יותר, כך מחירה יעלה. כמו כן תלוי במספר המצלמות אשר רוכשים ובהתאם לתנאי הבניין או מקום המגורים. לעיתים ניתן להסתפק במספר מצומצם של מצלמות, ולעיתים יש צורך במספר גדול יותר של מצלמות על מנת לתת פתרון אפקטיבי ומיטבי המתחשב בגודל החלל שיש לכסות מבחינת טווח המצלמה.

על מנת להתרשם ממגוון המוצרים אשר בידנו אנא לחצו כאן:

מצלמות אבטחה בבניינים מספקות הרתעה מפני גורמים עוינים המבקשים לגנוב רכוש או חלילה לפגוע בחיי אדם. כמו כן מספקות אמצעי לבקרה ופיקוח על הבאים והיוצאים הרבים אשר בבניין כגון הדיירים, אורחיהם, עובדי משק הבית ובעלי מקצוע נוספים. בתנועה כל כך גדולה ותחלופת אנשים גבוהה מיותר לציין את החשיבות הרבה במצלמות אבטחה אשר יספקו הגנה אמיתית לדיירים.

המרחב הפרטי והציבורי בבניינים משותפים חשוף לתנועה ערה של אנשים, לעיתים עלולים לקרות דברים לא רצויים ומסוכנים במרחב הפנימי של חדרי המדרגות ואף בבתים. כאשר מתקינים מצלמות אבטחה מנסים למנוע פגיעות מהסוג הזה. כאשר מציבים מצלמות הדבר פועל כהרתעה מפני נזקים שונים ומגוונים, בנוסף כל אדם אשר נכנס למקום בו מוצבות מצלמות, יתנהג בהתאם. עצם נוכחות מצלמות במרחב פועל התנהלות אנושית מבוקרת.

כאשר מתקינים מצלמות בניין יש לקחת בחשבון את מספר המצלמות אשר יהיה צורך לשים בבניין על מנת לכסות את כל השטחים אשר דורשים כיסוי של צילום והקלטה. כמו כן למרחק בין המצלמות ישנה השפעה על המחיר. ככל שהמצלמות רחוקות יותר האחת מהשנייה וזקוקות לחיווט מסובך יותר, זה מייקר את העלות. כמו כן ישנם מקומות שהתקנת המצלמות מורכבת יותר כגון על גג הבניין או במעלית ולכן עלות ההתקנה תהיה גבוהה יותר, עם זאת מאד חשוב שמקומות אלו יהיו מכוסים מבחינת יכולת ההרתעה כמו גם המעקב והבקרה.

חברתנו עוסקת בתחום כבר שנים ארוכות, אנו עובדים עם המוצרים הטובים והאיכותיים ביותר. ומספקים פתרונות לדרישות שונות ומגוונות, לדרישות של מצלמות אבטחה בתנאים פשוטים וקלים וגם כאשר התנאים יותר מורכבים ונזקקים להישען על פתרונות יצירתיים ונדרשת חשיבה מחוץ לקופסא. אנו יודעים לעשות את ההתאמות המוצלחות ביותר על פי הדרישות והצרכים הספציפיים של הלקוחות שלנו 

אנו מספקים מצלמות אבטחה לבניין משותף ומצלמות אבטחה לבתים פרטיים, בעלי ידע וניסיון ארוך שנים בכל הנוגע למיגון הבית. נשמח לייעץ ולסייע בכל שאלה. ניתן להשאיר פרטים כאן:

ונשמח לחזור אליכם תוך זמן קצר ולספק לכם תשובות ייעוץ והכוונה, כמו גם מוצרים המותאמים לרצונותיכם באופן מקסימלי. 

מצלמות אבטחה לבניין משותף

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה