אינטרקום עם קודן -לשליטה מלאה

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

אינטרקום עם קודןאינטרקום עם קודן

הצורך להרגיש בטוחים בבית שלנו או בעסק, במשרד ובעצם בכל מקום, גורם לנו להתחדש כל העת במערכות מגון משוכללות, שיעניקו לנו את השקט הנפשי ותחושת הביטחון הנדרשים. את הקודן אנחנו מכירים לרוב ממקומות העבודה ומהעסקים. תפקידו המקורי במקומות אלו היה לאפשר כניסה מקומות מסוימים רק לבעלי הרשאה ובכך למנוע ממי שאינם כאלו מלהיכנס אליהם. בשנים האחרונות, הקודן הולך וכובש גם את תחום הבתים הפרטיים והבתים רבי הקומות.

מערכת האינטרקום מוכרת לנו עוד מימים קודמים הרבה יותר וגם היא מתחדשת כל הזמן. בגדול, תפקידה הוא להוות מערכת קשר עם מי שמבקש להיכנס אל הבית או העסק ולוודא באמצעות שיח או באופן חזותי, במידה והאינטרקום מצויד גם במצלמה, כי אנו יודעים ובטוחים במי שרוצה להיכנס ובמהות כוונותיו. 

הפיתוח המוביל כעת בתחום הוא שילוב בין 2 המערכות האלו המהווה שלם הגדול מסכום חלקיו. נעים להכיר: אינטרקום עם קודן.

אינטרקום עם קודן לפתיחה ונעילה

נתמקד רגע בחלק של הקודן במערכת משולבת אינטרקום עם קודן. הקודן מציג מערכת אלקטרונית אשר תפקידה היא שליטה על פתיחת או סגירת מערכת הנעילה של הדלת, בכל מקום בו נציב אותו. היתרון הוא בפשטות. לכל קודן יש את הסיסמא או רצף המספרים הייחודי לו ואשר ידועה רק לאלו המורשים. בעת ההקשה הנכונה, נשלחת הוראה לדלת או יותר נכון למנגנון הנעילה בדלת להיפתח ולאפשר כניסה פנימה. הקשה לא נכונה, משמעה שלאדם אין רשות להיכנס לבניין ודרכו תחסם.

האינטרקום, בצורתו המקורית, נועד על מנת לאפשר לנו להבין מי האדם המתכוון להיכנס אל הבית. לוח המקשים שלצד הדלת, נועד כדי לאפשר לאדם להתקשר ישירות אל הדירה אליה הוא חפץ להגיע כדי שהאדם היושב שם יזהה אותו. מערכת זו אינה הכי בטוחה ולכן נוספו לה עם השנים חידושים כמו מצלמה שתאפשר לנו לזהות פנים ולא לתת אישור רק על סמך דיבור ועוד.

השילוב המוצלח

אינטרקום עם קודן הוא שילוב מוצלח בין 2 המוצרים. אותו לוח מקשים מאפשר גם תקשור עם דירות בבניין וגם מאפשר לאנשים המתגוררים בו, כניסה מהירה ומאובטחת לבניין, בלי הצורך להזדקק למפתחות והכל בצורה נגישה וקלה.

סוגים שונים של אינטרקום עם קודן

ישנם כמה פיתוחים שונים המשדרגים עוד יותר את יכולות אינטרקום עם קודן. ניתן למנות בהם את הקודן העושה שימוש בטביעת אצבע או קודן הפועל על בסיס קרבה, שנועדו כדי למנוע מארחים להעביר את הסיסמא לאנשים לא רצויים ועוד ועוד. אבל נדמה שהחידוש החשוב וההכרחי ביותר הוא קודן המוגן מפני השחתה. חלק מן האנשים המבקשים להיכנס אל הבית, באם תמנע מהם הדרך הקלה, יפנו אל האגרסיבית יותר וינסו לפרוץ תוך כדי חבלה. לכן כדאי לבחור בקודן העשוי מתכת ומחוזק כך שהסיכויים לפגוע בו הופכים לקשים יותר.

ככלל, כדאי לקחת קודן מחוזק גם אם המטרה אינה מניעת פריצתו בכח. אינטרקום עם קודן הוא מכשיר שמאות ידיים מקישות עליו מידי יום, בוודאי אף יותר בבניינים רבי קומות. בנוסף, בסופו של דבר זהו רכיב אלקטרוני רגיש. לא נרצה שבשל עומס על המערכות הוא יקרוס ויתקע. הדברים נכונים גם לעמידות בפני פגעי מזג האוויר. יש לזכור כי אינטרקום עם קודן מותקן באוויר הפתוח ויכול להיות חשוף לגשם, רטיבות, לחות ושמש חזקה.

אינטרקום עם קודן איכותי

כל זה מוביל אותנו למסקנה כי כדאי לנו להשקיע באינטרקום עם קודן איכותי. בסופו של דבר מדובר בביטחון של העסק שלנו או של הבית והמשפחה שלנו ונרצה כי הוא ישמש אותנו בבטחה שנים רבות. גם איכות ההתקנה חשובה מאוד. מעבר לעובדה כי עליה להיות אסתטית, שכן הקודן נמצא בחזית הבית שלנו ודרכו עוברים כל האורחים, הרי שהתקנה נכונה תמנע תקלות או חלילה יכולת לחבל בקלות במערכת.

אינטרקום עם קודן

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה