העולם המופלא של מצלמות לעסק 

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

מצלמות לעסק מצלמות לעסק הן הכלי האולטימטיבי להגנה על העסק שלנו מפני איומים. יכול להיות שישנם פתרונות נקודתיים, כמו שומר או מערכת אזעקה אבל מצלמות לעסק לא פותרים רק בעיה נקודתית אלא מספקים סט פתרונות רחב ומלא. יתרה מכך, במרבית המקרים הם מתממשקים עם פתרונות אחרים ומעצימים גם את כוחם.

מצלמות לעסק פועלים בכמה מישורים. במישור האבטחתי, תפקידם הוא למנוע ולהרתיע מפורצים להיכנס לעסק, תוך שליחת איום כי הם מתועדים בשעת מלאכתם. במישור השליטה, ניתן לבחון כל הזמן את העסק ולעקוב אחרי בעיות שהולכות ומתפתחות בו ובכך למשל להחליף את השמירה הפיזית הנוכחת. במישור המעקב והבקרה, נוכל לצפות במצלמות ולהיות מודעים כל הזמן היכן כל אחד נמצא, מה הוא עושה ומה מתרחש בחנות או בעסק. בנקודה זו גם חשובה העובדה כי במידה ונצרך, אנחנו יכולים גם למנוע נזקים על ידי עובדים כמו מעילות וגניבות.

מצלמות לעסק כמה והיכן

בעבר היו קוראים למצלמות אבטחה בשם מצלמות במעגל סגור. גם כיום המצלמות משדרות במעגל סגור את התוכן אל מרכז שליטה מסוים אך כיום זהו אינו מעגל סגור, שכן אנו יכולים לשלוט במצלמות כמעט מכל מקום בעולם, גם המרוחק ביותר ובכל התקן, מטלפון סלולרי ועד לפ-טופ בבית. אנו יכולים לעקוב אחר הנעשה בעסק ולצפות בו בשידור חי בהינתן התראה, מתי שרק נרצה.

הרבה תלוי גם בפריסת המצלמות ובכמות שלהן, הנקבעים על פי גודל העסק והנקודות האסטרטגיות שבו. ככלל, מומלץ לבצע את רישות העסק במצלמות על ידי חברה מקצועית ומנוסה בעולם התקנות המצלמות ומערכות אזעקה. חברה כזו תוכל לייעץ לכם על מיקומים אידיאלים, זוויות צילום נדרשות ורזולוציות נכונות, סנכרון למערכות אחרות ועוד נקודות חשובות שידאגו לכך שהעסק שלך יהיה מאובטח מכל כיוון.

שכלול מערך מצלמות לעסק

כמו בכל עולמות המוצרים האלקטרונים המתפתחים, גם עולם מצלמות האבטחה לעסק לא קופא על שמריו ומציג כל העת פיתוחים וטכנולוגיות חדשות. חלקן נצרכות, חלקן לא תמיד יהיה יעיל עבורכן. טכנולוגיות חשובות יותר הן יכולות הסנכרון של המצלמות עם מערכת התראות, אזעקות והקפצת כוחות אבטחה, בעת אירוע. כמו כן, יכולת ראיה בלילה ובמזג אוויר קשה חשובה גם היא וכן חסינות ועמידות המצלמות כנגד פגיעה מכוונת, במיוחד במצלמות מחוץ לעסק.

יש לקחת בחשבון כי גם מערכת השליטה יכולה להיות משמעותית. יש שיעדיפו לקבל את מפת השליטה בטלפון הסלולרי ויש שיעדיפו להציב מסך ענק מרובה אינץ' במשרדי העסק או אפילו במיקום מרכזי בתוך העסק עצמו, חשוף לעיני כל. ככלל, כדאי לשלב עם מערכות אבטחה נוספות, כמו אזעקות, אינטרקום הנשלט על ידי מצלמה ומאפשר צפיה במבקשים להיכנס,  מערכת המקשרת לכוחות שמירה ואבטחה המוקפצים לאזור בעת בעיה, קישור למערכות כיבוי אש, מערכות לזיהוי פנים ועוד ועוד.

איפה רוכשים מצלמות לעסק?

ניתן כמובן לקנות את המצלמות באתרי הקניות הגדולות ברשת אבל אז לרוב מדובר במוצרים מהמזרח הרחוק שאיכותם, עמידותם ויעילותם מוטלים בספק. גם אין עליהם כל אחריות. ועוד לא הגענו לשלב ההתקנה. הסיפור לא נגמר רק במצלמות עצמם ונדרש חיבור וחיווט נכונים וחיבור כל המערכות למערכת ההקלטה ומערכות אחרות. זוהי עבודה סבוכה שראוי שתעשה על ידי מקצוענים המבינים בתחום. התקנה לא נכונה תביא בהכרח לצילום גרוע שלא יסייע לכם, לתקיעויות ולתקלות רבות במערכת עצמה ובמערכות מתממשקות אחרות.

אם כל זאת, האסתטיות של ההתקנה והשאלה אם להחביא את כל החוטים והכבלים, ואולי אפילו את המצלמות או להציגם לראווה לגמרי, תלויה רק בכם. בעסקים שאינם עוסקים בתעשייה אלא מעניקים שירות, מקובל להטמין את כל המערכות ולבצע חיפוי אסתטי סביבם.

מצלמות לעסק 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה