אזעקה לבית בעלות נמוכה ומחירים סבירים

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

אזעקה לבית בעלותניתן להשיג אזעקה לבית בעלות המתאימה לכל כיס. ישנן שני סוגי מערכות אזעקה עיקריים. מערכת אזעקה קווית ומערכת אזעקה אלחוטית. מחיריהן נקבעים על פי טיב, יכולת וחברת ייצור. בעקבות הביקוש הגדול והיכולת הטכנולוגית ירדו מחירי המערכות המשוכללות והדבר מאפשר להתקינם בעלות לא גבוהה.

אזעקה לבית בעלות גבוהה או נמוכה?

  1. מערכות קוויות בדרך כלל יהיו יקרות יותר בשל הצורך בהתקנה ותשתית. מחיריהן נעים בין 400 ₪ ועד 2,000 ₪.
  2.  מערכות אלחוטיות פחות יקרות בשל התקנה פשוטה ואינן נשענות על תשתית קווית. מחיריהן נעים בין 100 ₪ ועד 2,000 ₪.

ההשקעה הכספית במערכת אזעקה תלויה בצרכי הבית וברצון רוכש המערכת. לפני שמגדירים את גבולות התקציב ואיך ניתן להאריך מה העלות הכדאית ביותר בעבורכם, מומלץ לבצע תכנון והכנה על מנת להגיע לעלות המדויקת והנכונה ביותר לבית הספציפי שלכם.

לפני התכנון יש לדעת באיזו מערכת לבחור, קווית או אלחוטית. המערכת הקווית צריכה תכנון מוקדם של תשתית למשל בבניית בית חדש צריך להכניס זאת לתוכניות הבית. בבית שאין בו הכנה יהיה צורך בחציבה בקירות ומתיחת קווים שתייקר את העלות באופן משמעותי ויש לקחת זאת בחשבון בשכלולי העלות. המערכת הינה אמינה ויציבה לאורך שנים.

מערכת אלחוטית הינה מערכת חכמה אשר אינה זקוקה לתשתית וניתן להתקינה בכל מקום. היא עובדת ללא חיווט ומצוידת בבטריות כך שבעת הפסקת חשמל היא ממשיכה לעבוד. כמו כן במקרה שעוברים דירה או רילוקיישן ניתן להעבירה בקלות לבית אחר. בנוסף היא מעבירה התראות ופיקוח ישירות לנייד הבעלים (קראו עוד על אזעקה לבית באמצעות סים).

המערכות פועלות על חיישנים הרגישים לשינויי טמפרטורה אשר מזהים ניסיון כניסה לטריטוריה ומתריעים על כך באזעקת קול או אור. ככל שכמות החיישנים גדולה יותר זה משפיע על העלות. צריך לקחת כמות מספקת שההגנה תהיה אפקטיבית. מומלץ להתייעץ.

לאחר שמחליטים על סוג מערכת האזעקה ניתן לגשת לתכנון של כמה זה יעלה.

שלבי תכנון התקציב ועלות האזעקה:

  • ראשית מומלץ להיכנס לאתרי החנויות ולבצע בדיקה ראשונית לגבי סוגי המערכות מחיריהן ופרטים נוספים.
  • לאחר מומלץ לעשות שיחת ייעוץ ראשונית ובה לשאול את כל השאלות ולספק תיאור מפורט על מבנה הבית, גודלו, מיקומו והצרכים והציפיות מהמערכת. ניתן גם להצטייד בתמונות של הבית פנים וחוץ. 
  • לאחר שיש מושג ברור יותר על איכותה, טיבה ומחירה של המערכת כדאי לבדוק את שהחנות אמינה, בעל ניסיון והמלצות כמו כן לברר זמני אספקה והתקנה באם יש צורך כמו גם עלויות של המשלוח וההתקנה.
  • לאחר קנייתה של המערכת והתקנתה נותר להנות מיתרונות המערכת.

מערכת אזעקה תספק הגנה מקסימלית לבית. ותפעל באופן אפקטיבי ביותר. באם מתרחש ניסיון חדירה המערכת מזהה זאת מיידית. אזעקה מופעלת באופן מידי ובאותו זמן נשלחת גם הודעה לנייד הבעלים במקרה של אזעקה אלחוטית. האזעקה מבריחה ומרתיעה את הגורם הלא הרצוי. ישנן מערכות היודעות לזהות גם מקרה של שריפה, דלפת גז וכדומה.

בימנו אין ספק שיש צורך חיוני ביותר לרכישת מערכת הגנה לבית שתאפשר שינה ערבה ובוטחה בלילה ותשמור על הבית כאשר הוא ריק. בשל ירידת המחירים של מערכות מהסוג הזה בעקבות ביקוש רב ובעקבות ייצור גדול וטכנולוגיה עתירת ידע המפשטת את תהליכי הייצור של המערכות ותכונותיהן. המערכות נקנות בקצב מהיר ומוטב למהר עם הקנייה על מנת להספיק ולבחור את המערכת המתאימה ביותר. וזאת לאחר בחינה מדויקת של אזעקה לבית בעלות סבירה ומתאימה.

אזעקה לבית בעלות

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה