התאמת מערכת אזעקה לבית שלך

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

הדרך הטובה ביותר להגן על הבית שלך מפני גורמים זרים היא להתקין מערכת אזעקה לבית. היום מערכות ההתרעה זמינות יותר מאי פעם ולכן הן הופכות לפופולאריות. הן יכולות למנוע כניסה של פורצים ושל גורמים אשר מתכוונים לפגוע באופן ספציפי באנשים שנמצאים בפנים. המערכות שונות זו מזו בטווח העלויות ולכן לא פעם יכולה לעלות השאלה איזו מבין שלל המערכות היא הכי טובה לבית.

מערכת האזעקה הטובה ביותר – האם יש דבר כזה?

החיפוש אחר המערכת הטובה ביותר לא תמיד מניב תוצאה אחת ולא במקרה. למעשה, אין מערכת אזעקה שהיא הכי טובה לכל הבתים אלא יש אזעקה שהיא הכי מתאימה לבית שלך. כדי לקבוע איזו מבין המערכות טובה עבורך, יש לענות על שאלות שונות ובהן:

האם ישנן פריצות רבות באזור?

אם האזור מיועד לפריצות יכול להיות שהדבר ישפיע עליך להתקין מערכת אזעקה. במקרה זה כדאי לשאול את השכנים על סוג הפריצות ולבחון אם ישנו דפוס שניתן למנוע אותו. כמובן, אין זה אומר שינסו לפרוץ לבית שלך באותה הדרך, אך הבדיקה יכולה להעלות פתרונות שיאפשרו לך להגן על הבית ועל יושביו בצורה היעילה.

טלפון מחובר לאזעקה בבית

האם ישנם חפצים יקרים בבית?

אם ישנם חפצים יקרים בבית, יש להגן עליהם ולדאוג למערכת אזעקה לבית שתיתן מענה כולל, גם לפריצה וגם לאזור בו יש חפצים יקרים. במקרים מסוימים ניתן יהיה להסתפק באזעקות אשר מזהות הזזה לא מורשית של הדלת או החלון. במקרה של חפצים ואוספים, יש לשקול הוספת גלאים אשר מודדים את הנפח באזור או תנועה בצורה מתוחכמת יותר.

אילו אזורים בתוך הבית מועדים לפריצה?

יש לעבור על האזורים השונים בבית ולבדוק אם ישנן נקודות תורפה שיכולות לגרום לפורצים להיכנס פנימה. ישנו הבדל בין הגנה על בית פרטי והגנה על דירה שנמצאת בקומה אמצעית בבניין. בבתים פרטיים ודירות נמוכות או גבוהות ישנו סיכוי לפריצה דרך החלון ויש להגן גם עליו. לרוב, בקומות ביניים המקום הבעייתי ביותר הוא דלת הכניסה, אך ניתן גם להגן על הלובי של הבניין ובכך להגביר את האבטחה.

התקנת מערכת אזעקה לבית עם חברה מנוסה

הבחירה במערכת המתאימה לבית וההתקנה שלה צריכה להתבצע עם חברה בעלת ניסיון בתחום. חברה שמכירה היטב את המערכות השונות ואת אתגרי האבטחה יכולה לספק לך את הפתרון הנכון וזאת בהתחשב בדרישות הספציפיות שלך ושל המקום. חברה מנוסה תדע להתאים לך מערכת ולא תחפש אחר פתרון גנרי שטוב ומתאים לכולם.

חברת Titmateg מביאה איתה ניסיון רב בכל הנוגע לאבטחת הבית והעסק ולהתקנת בים חכם. היא עומדת לרשותך עם צוות מקצועי, ידע רב בתחום ומכשור מתקדם. החברה מזמינה אותך ליצור קשר, לספר על הדרישות שלך ולשמוע על הפתרונות הזמינים והמתאימים לבית.

בית חעם עם אזעקה לבית

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה