מערכת אזעקה אלחוטית לעסק להגנה ולשמירה

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

מערכת אזעקה אלחוטית לעסקבימים רגילים ובעיקר בימים בלתי צפויים כימינו מערכת אזעקה אלחוטית לעסק הינה מערכת חיונית ונדרשת ביותר. על מנת לספק הגנה לעסק. זוהי מערכת חכמה אשר מתריעה על תנועה חשודה או חדירה למקום באמצעות הודעה בזמן אמת לנייד הבעלים. מאפשרת תגובה מידית והולמת כמו גם מספקת התרעה והברחת גורמים לא רצויים מהמקום.

מערכת אזעקה אלחוטית לעסק מה הם היתרונות?

  • מערכת חכמה וחסכונית מבחינת עלויות
  • מספקת הרתעה
  • קלה להתקנה ותפעול
  • מספקת התרעות ישירות לנייד
  • אינה תלויה בהכנת תשתית מתאימה
  • בדרך כלל מגובה בבטריות ויכולה להמשיך לעבוד גם בעת הפסקת חשמל

אמצעי הפריצות השתכללו בשנים האחרונות כמו גם מעשי אלימות. הגנה על המקום הינה חיונית ותאפשר ראש שקט ובטחון שהעסק שמור ומוגן גם כאשר הוא סגור. ישנן מערכות אלחוטיות המתריעות גם במצבים של עשן, הצפה או דליפת גז וכדומה. וזהו יתרון משמעותי.

ניתן למצוא אזעקות אלחוטיות במגוון סוגים ומחירים הנעים מ -100 ₪ ועד 2,000 ₪. תלוי בחברת הייצור של המערכת, באיכותה וביכולותיה. המערכות עובדות בעזרת חיישנים בעלי יכולת לזהות שינוי בטמפרטורה או  זיהוי של תנועה. במקרה של חדירה המערכת מתריעה מידית ובזמן אמת בקול, אור וכדומה ובו זמנית שולחת התרעה לנייד של בעלי המקום.

עצם הצבתה של מערכת אזעקה במקום העסק מייצרת התרעה ומונעת ניסיונות חדירה. במקרה של ניסיון מבריחה את המנסים לחבל בעסק. ומקנה ראש שקט לבעלי העסק. קיימות מבחר מערכות שיספקו הגנה מוצלחת ואיכותית.

לאור הביקוש העולה וגובר והדרישה להגנה מרבית מהצרכנים ומבעלי העסק, כמו גם התפתחות האמצעים הטכנולוגיים הקשורים לענף, מחירי המערכות ירדו וכיום ניתן להשיג בקלות יתרה אזעקות משוכללות וחכמות במחירים נוחים וסבירים. בנקל ניתן להזמין ולהתקין את המערכות ולקבל את ההגנה המתבקשת, והיעילה לבית העסק.

ניתן בקלות יתרה לרכוש מערכת הגנה לעסק באתרי החנויות. מומלץ לברר לגבי טיב המוצרים, החברות, זמני אספקה ואם יש צורך בהתקנה ולעמוד את הזמנים. כמו כן לבחון את מחירי המוצרים, ולוודא שהחנות ממנה קונים אמינה בעל ידע וניסיון כמו גם שירות ברמה גבוהה.

כאשר ישנה אפשרות קלה ומהירה למיגון העסק זה מקל על החיים ומאפשר להגיע במהירות אל היעד של מיגון העסק ללא בירוקרטיה מורכבת. ניתן למצוא את החנויות האינטרנטיות בלחיצת כפתור מכל מקום ובכל זמן. מומלץ למהר ולעשות זאת בשל הביקוש הרב כמו גם שנת הקורונה שגרמה לקושי בייבוא חלק מהמוצרים. מוטב לבדוק כבר עכשיו את האפשרויות ומגוון המוצרים שיתאימו בהתאמה מושלמת לבית העסק.

קנייה דרך אתרי החנויות יחסכו כסף וזמן יקר על יציאה מהבית כמו גם שניתן לעשות את החיפוש המוקדם בשעות שאינן מפריעות להלך היום התקין. להגיע מוכנים לקנייה או לשיחת הייעוץ, עם ידיעה על מסגרת התקציב שמעוניינים להוציא על הצרכים הספציפיים של העסק כמו גם על שאלות שיש לברר. את מיקום העסק וכיצד הוא נראה. ניתן לצרף גם צילום של בית העסק ומחוצה לו להתרשמות. 

לאחר בחירת החנות והמוצר והתקנתו במקומו יתאפשר ליהנות מביטחון ושקט נפשי שהעסק ממוגן בצורה יעילה חדשנית ומיטבית, דבר שיתרום להתנהלות בטוחה ורגועה בשעות שהעסק זקוק למערכת הגנה.

לסיכום, מומלץ להזדרז ולרכוש מערכת אזעקה אלחוטית לעסק, בזמן הקרוב בו המחירים יחסית נמוכים ויש צורך חיוני אמיתי להתמגנות משמעותית, איכותית ויעילה. מערכת חכמה שתספק הרתעה ראויה כמו גם התרעות בזמן אמת. השקעה קטנה יחסית בהקשר לרווח העצום שמקבלים בעזרתה.

מערכת אזעקה אלחוטית לעסק

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה