אינטרקום לבניין מגורים

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

אינטרקום לבניין מגוריםאינטרקום לבניין מגורים

"כל בית צריך מרפסת" אומר שם הספר, וכל בניין צריך אינטרקום.

מה שהכי מעניק לנו תחושה של בית, הוא לדעת שאנחנו הכי בטוחים ומוגנים בו. בדיוק בשביל זה נוצרו מערכות אינטרקום. מערכות אלה מספקות לנו רובד משמעותי של מוגנות ובטיחות. הן מעניקות לנו הגנה. שהיא מצד אחד מדויקת ואפקטיבית מאוד ומצד שני, פשוטה מאוד לשימוש (כל ילד יודע ללחוץ להפעיל אותן). אלה הן הסיבות העיקריות בזכותן הפך האינטרקום לנפוץ כל כך בארץ ובעולם.

 

אינטרקום כהשקעה חכמה

התקנת מערכת אינטרקום לבניין מגורים משפרת באופן מידי לא רק את רמת האבטחה של הבניין, אלא גם את רמת החיים של כל הדיירים. אינטרקום איכותי יימנע מאורחים לא קרואים להיכנס לבניין ויסייע לכם מאוד לשמור על המרחבים הציבוריים בבניין (כגון לובי הכניסה, חדר המדרגות, המקלט) נקיים ונעימים הרבה יותר. כמו כן, כמות אירועי הוונדליזם יורדת מאוד עם התקנתו של אינטרקום, כך שבסופו של דבר, צעד כזה עשויי להשתלם מאוד ולחסוך לדיירים כסף רב, שהיה יוצא על שירותי ניקיון תכופים ועל תיקונים רבים. נוסף על אלה, כדאי לשים לב שהאינטרקום מהווה את כרטיס הכניסה של הבניין. שדרוגו למערכת חדישה ומודרנית יותר (וללא כתמים ושאר פגעי הזמן), משדרג גם את הרושם הראשוני החשוב שנוצר אצל כל אחד מן המבקרים בבניין.

סוגים שונים של מערכות אינטרקום

כיום, קיימים מספר סוגים עיקריים של מערכות אינטרקום. 

הסוג הישן, שהותקן בבניינים רבים בארץ כבר לפני מספר עשורים זכור לנו עוד מילדות. בסוג זה  קיים לחצן ספציפי לכל אחת מן הדירות, מיקרופון וספיקר שמאפשרים לבעלי הבית לדבר עם המבקרים. וכמובן דלת שהמנעול שלה ניתן לשליטה מיחידות האינטרקום המותקנות בכל אחת מן הדירות.

בסוג השני, הנפוץ כבר יותר כיום, מותקנת בדרך כלל גם מצלמה (בנוסף למיקרופון) וכן קודן, המאפשר לפתוח את דלת הבניין בקלות. לסוג זה ניתן לצרף גם חיישן לקליטת תווי קרבה, המחולקים לדיירי הבניין ומאפשרים כניסה לבניין בקלות ובמהירות רבה יותר. כמו כן, ניתן להוסיף לו גם מצלמה לראיית לילה. המצלמות מאפשרות כמובן תקשורת ויזואלית בין בני הבית למבקרים, עוד לפני שהאחרונים נכנסו לבניין…

הסוג השלישי של מערכות אינטרקום לבניין מגורים  קרוי אינטרקום מסוג IP. הוא דומה מאוד לקודם, אך באותה עת גם שונה ממנו מהותית. כל הסוד הוא שסוג זה כבר מתחבר גם לרשת, לאינטרנט. חיבור זה מאפשר למערכת לשלוח את צלצול האינטרקום אל הטלפון הנייד שלכם ומאפשר לכם, כמובן, לשוחח עם המבקר דרך אפליקצייה ייעודית בטלפון (כלומר, מכל מקום בעולם בו יש קצת אינטרנט!) ולפתוח לו /לה את הדלת מרחוק. תענוג! אולם, עם ההתלהבות והחופש שבדבר (והיכולת לשלוט בכניסה לבניין גם מהעבודה או מהקולנוע) אפשרות זו אינה מתאימה לכל בניין. ראשית, יש לזכור שהטלפון עלול להגיע לידיים של מי שאינו מתגורר בבניין. לכן רצוי להקפיד שאפליקציית האינטרקום תהיה נעולה בטלפונים של דיירי הבניין. שנית, קשישים, עלולים להתקשות בשימוש באפליקציה, מה שעלול בתורו לגרום להם לאי נוחות רבה ואף לפגוע בטיב ההגנה שמספקת המערכת.

כמובן שבתוך כל אחד מסוגים אלה קיימות מערכות רבות בקשת רחבה של שדרוגים, אמינות וכדומה.

לאחר היכרות ראשונית עם סוגי המערכות השונים ותכונותיהן הבסיסיות, אתם מוזמנים להתקשר ולהזמין אותנו להמשך התהליך. אחד מנציגנו המקצועיים והמנוסים יגיע אליכם לבניין, יבחן את מצב תשתית המערכת הקייימת (אם קיימת) או את הנדרש לצורך התקנתה של מערכת מבראשית. הוא יציג בפניכם את הפתרונות הקיימים בשוק, מגוון מערכות של החברות הטובות בעולם, ויספק הצעת מחיר הוגנת ומשתלמת. 

אינטרקום לבניין מגורים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה