מערכת אזעקה למחסן שמירה על ציוד וסחורה

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

מערכת אזעקה למחסןבימים לא צפויים אלו יש צורך מידי להגן על בני אדם ועל ציוד וסחורה מפני אירועים לא צפויים. כמו גם מאירועי דליקה דליפת גז, הצפה וכדומה נזקים הנגרמים כתוצאה מחבלה או טעות. מערכת אזעקה למחסן תספק הגנה מרבית למחסן ולתכולתו.

כיצד מועילה מערכת אזעקה למחסן?

  • מערכת חכמה במחירים סבירים ביותר וללא עלות גבוהה
  • מספקת הגנה מרבית לפנים המחסן וגם מחוצה לו
  • תרתיע גורמים שאינם רצויים.
  • מתריעה באזעקה בזמן אמת בצליל אור וכדומה.
  • ברגע שמופעלת האזעקה נשלחת מידית ובזמן אמת הודעה לבעלי המחסן לנייד.
  • המערכת קלה להתקנה ותפעול

ניתן בקלות יתרה למצוא מערכות אזעקה חכמות בחנויות אינטרנטיות ובאתרים, המאפשרים גישה נוחה מכל מקום ובכל זמן בלחיצת כפתור וחוסכות זמן יקר של חיטוט רגליים. ישנו ביקוש רב לאזעקות לעסקים, בתים פרטיים מקומות ציבוריים מחסנים וכדומה. ביקוש המתעצם משנה לשנה.

טכנולוגיות עתירות ידע וייצור מהיר כמו גם ביקוש עולה בקרב הצרכנים תרם רבות להורדת המחירים של מערכות מהסוג הזה ומאפשר לרכוש מערכות כאלו ביתר קלות לכל מקום אשר ראוי להגן עליו. ההוצאה לא גבוהה מידי והתמורה מידית, גדולה ולשנים רבות.

המערכת פועלת באופן פשוט ויעיל באופן הבא:

  1. זיהוי של ניסיון חדירה על ידי חיישני המערכת.
  2. הפעלת אזעקה מידית אזעקה חזקה, אור חזק וכדומה
  3. שליחה מידית של הודעה לנייד הבעלים המאפשרת תגובה הולמת
  4. הרתעת המזיקים.

למערכת חיישנים רגישים ויעילים לשינוי בטמפרטורה או בשיטות נוספות המזהים ניסיון חדירה או תנועה חשודה. החיישנים מפוזרים באופן הגיוני בפנים המפעל וגם מחוצה לו. ומופעלים באופן אוטומטי בעת הפרעה. ישנם חיישנים המתריעים גם בזמן של דליקה, עשן, דליפת גז וכדומה.

מחירי המערכות נעים בסביבות המחירים של 100 ₪ ועד 2,000 ₪ ואף יותר. תעריפי המחיר נקבעים בהתאם לטיבה של המערכת, יכולותיה חברת הייצור ופרמטרים נוספים כגון כמות החיישנים מיקומם וכדומה. כמו גם סוג המערכת והתקנתה.

קיימים שני סוגי מערכות עיקריים, אזעקה קווית ואזעקה אלחוטית לשני הסוגים יתרונות וחסרונות. המערכת הקווית הינה מערכת יעילה אמינה ויציבה, אך התקנתה מורכבת ויותר, יש צורך בתשתית מוקדמת בקירות המבנה או ביצוע של חציבות בקירות המבנה על מנת לפרוס את רשת החיווט של המערכת. מערכת אלחוטית לעומת זאת היא מערכת חכמה, יעילה ואמינה, פשוטה להתקנה בכל מבנה ללא צורך בהתקנה. המערכת קומפקטית וניידת בעת הצורך התקנתה פשוטה ובנוסף מסתמכת גם על בטריות כך שממשיכה לפעול גם בעת הפסקת חשמל. התקנתה הפשוטה מאפשרת חיסכון בעלות.

מומלץ לפני רכישת אזעקה למחסן או למבנה אחר לקיים בדיקה של המוצרים באינטרנט למצוא את החנות המתאימה על סמך אמינות, מחיר, ניסיון ושירות. לבצע שיחת ייעוץ ראשונית כדי לדעת מה האופציות הנכונות למבנה הספציפי שבו מתוכננת המערכת. כדאי להגיע מוכנים עם השאלות והציפיות מהמוצר כמו גם לדעת לספק הסבר מפורט על מיקום המבנה, גודלו, תכולתו, שימושו וכדומה אפשרי גם לצרף תמונה של המקום מפנים המבנה וגם מהחוץ. על מנת לקבל את הייעוץ וההכוונה  הטובים והמדויקים ביותר.

מומלץ להזדרז ברכישת מערכת אזעקה למחסן, בשל העובדה שיש ביקוש רב למוצרים וכדאי לוודא שהמערכת הרצויה נמצאת במלאי החברה. בזמן הקורונה היו עיכובים בייצור וגם במשלוחים לכן כדאי למהר ולבדוק את הפרטים בהקדם ולהספיק לרכוש את המערכת הטובה, האמינה והיעילה ביותר למחסן ולהתאימה באופן מושלם לצרכים הספציפיים.

מערכת אזעקה למחסן

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה