מצלמות אבטחה לבית כולל התקנה

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

הדרך שלך להגן על הבית שלך, עליך ועל בני המשפחה, היא להתקין מערכות אבטחה. אחד המרכיבים שיכולים להיות יעילים במיוחד הוא המצלמה. מצלמות אבטחה יוצרות הרתעה מצוינת מפני פורצים והן יכולות למנוע בעיות רבות לפני שיהיה צורך לטפל בהן. היום, הרכישה וההתקנה של המצלמות זמינה לכל בית ואפילו לאלו אשר מתגוררים בשכירות. במאמר זה נרחיב על מצלמות אבטחה לבית כולל התקנה ועל תהליך ההתקנה.

דברים שכדאי לדעת לפני ההתקנה

התקנת מצלמות יכולה להישמע כמשימה פשוטה שניתן לבצע לבד או עם בעל מקצוע. אנשים המומחים בתחום יוכלו באמת לבצע עבודה מקצועית ויסודית, אך רגע לפני שהם יכנסו למבנה, ישנם מספר דברים שכדאי לדעת על המצלמות ושיוכלו להשפיע עליך בבחירות השונות.

ישנו הבדל בין מצלמות נסתרות לבולטות

ישנו הבדל בין מצלמות אשר אמורות להיות נסתרות ולעקוב אחר אנשים בסביבה למצלמות בולטות. הבנת ההבדלים היא משמעותית ותוביל אותך לבחירה של המצלמות הנכונות ולהתקנה שמתאימה לדרישות שלך. המצלמות הנסתרות יתאימו בעיקר לבתים בהם ישנו גורם מטופל וגורם מטפל וכן לבתים שיש בהם חפצים יקרים שיש לשמור עליהם. מצלמות בולטות יכולות להיות יעילות בהגנה מפני פורצים ולהרחיק אותם כיוון שרוב הפורצים יבחרו שלא להתמודד איתן.
ראו גם: מצלמות אבטחה אלחוטיות

בית חכם אלחוטי דיגיטלי

המצלמות יכולות להיות חלק ממערכת האבטחה

רגע לפני בירור על מצלמות אבטחה לבית כולל התקנה יש לקבל החלטה האם המצלמות יעמדו בפני עצמן או האם הן ישדרו למוקד אבטחה. היום ישנן מצלמות אשר יכולות להרתיע למוקד ברגע שמתרחשת תנועה חשודה במקום. המוקד יכול להגיע למקום במהירות ולתפוס את הפורצים או לגרום להם לברוח לפני שהם יצליחו להיכנס אליו. עם זאת, אפשר לחבר את המערכת אל המכשיר הנייד שלך או רק לצלם את הסביבה. לכל החלטה יש יתרונות וחסרונות.

המחיר לא תמיד מעיד על איכות או התאמה

ההבדלים במחירים בין המצלמות השונות יכולים להיות משמעותיים. לעתים נדמה כי מצלמה טובה תהיה יקרה, אך בפועל זה לא תמיד המצב. באופן כללי יש לשים לב לפתרונות שהם זולים מדי ולבדוק האם המצלמות הללו באמת יכולות לתת לך מענה ומהי האחריות עליהן. חברה מקצועית אשר עובדת באופן קבוע בתחום תוכל להעמיד לרשותך ציוד איכותי ובמחיר הגון וכמובן תבצע את ההתקנה ותהיה אחראית על העבודה.

מצלמות אבטחה לבית כולל התקנה עם הטובים ביותר

הבחירה של המצלמות תתבצע בחוכמה יחד עם חברה המכירה היטב את התחום ושמביאה ניסיון ואנשי התקנה מקצועיים. אנשי ההתקנה חייבים להיות מוכשרים לעבוד במערכת החשמל ובעבודות בגובה כיוון שלא פעם יש צורך לטפס ולהתקין את המצלמות גם במקומות מאתגרים להגעה.

חברת Titmateg מעמידה לרשותך שלל מצלמות ושירותי התקנה ותלווה אותך לאורך כל הדרך. הצוות המקצועי, הציוד האיכותי והאחריות, הן חלק בלתי נפרד מההגנה על הבית שלך.

ההחלטה להתקין מצלמת אבטחה לבית היא החלטה פשוטה יחסית. המצלמה יכולה להרתיע פורצים מפני כניסה למקום באופן שאינו מורשה והיא יכולה להגן על האנשים אשר נמצאים בתוך הבית. בהתאם לציפיות שלך, המצלמה יכולה להיות מחוברת למערכת אבטחה ולהתריע באופן אוטומטי על תנועה לא תקינה באזור.

סיבות להתקין מצלמת אבטחה לבית

הטכנולוגיה היום זמינה לכל בית והקדמה הפכה את המחירים של המצלמות לאפשריים עבור יותר ויותר בתים. ההחלטה להתקין את המצלמה היא החלטה די פשוטה. היא יכולה להתבצע מתוך מטרה למנוע מפורצים לנסות להיכנס אל המבנה והיא יכולה להתקבל כדי להגן על מישהו שנמצא בתוך הבית.

למעשה, אין כל סיבה שלא להתקין את המצלמה אלא יש להחליט איזו מצלמה מבין הקיימות מתאימה עבור הבית שלך. באפשרותך לבחור במצלמות לתוך הבית, מצלמות לחוץ, מצלמות אשר משדרות בשידור חי וכאלה שמתריעות לחברת האבטחה ברגע שמתבצעת תנועה לא תקינה בסביבה. בהתייעצות עם חברה מקצועית תהיה לך אפשרות לקבוע איזו מערכת הכי מתאימה עבורך.

בחירת חברה להתקנת מצלמות אבטחה

בחירת החברה אשר תבצע את ההתקנה חשובה לא פחות מבחירת הציוד. חברה מקצועית תוכל לעמוד לרשותך לאורך כל הדרך, גם לאחר שההתקנה הסתיימה ולעזור לך לשלוט בביטחון בבית שלך. בבחינת החברה יש להסתכל על הפרמטרים הבאים:

ניסיון קודם

החברה צריכה להיות בעלת ניסיון קודם בתחום. היא צריכה להכיר היטב את הצרכים של הבתים והדירות ואם יש לך דרישות מיוחדות, חשוב לבדוק כי היא אכן יכולה לתת לך מענה. ניתן לשאול בתחילת הדרך אילו פרויקטים היא כבר ביצעה ובמקרה וחשוב לך, לבקש לשוחח עם לקוחות קודמים.

החומרה שהחברה מחזיקה

החברה צריכה להציע לך מצלמת אבטחה לבית מחברה טובה. חשוב מאד שהיא תוכל לספק את השירות הטוב ביותר ולצד זה מצלמה שתשמש אותך לאורך שנים רבות. כמובן, לצד בחינת המצלמות עצמן כדאי גם לבדוק מהי האחריות שתינתן לך במסגרת ההתקנה וכיצד ניתן יהיה לממש אותה (במקרה הצורך).

הקשבה

התקנת מצלמת אבטחה לבית מתבצעת תמיד באופן אישי, בהתאם לצרכים שלך. ישנו הבדל בין הצורך של הבית שלך לבין זה של מישהו אחר. לכן, יש לבדוק כי החברה מקשיבה לבקשות שלך ונותנת לך פתרונות שעונים על ההגדרות שחשובות לך. אם החברה מנסה לתת לך פתרונות גנריים שטובים לכולם, יכול להיות שהם לא יתאימו לך ובמקרה זה יש להמשיך לחפש אחר החברה שתוכל להתאים עבורך.

חברת Titmateg

חברת Titmateg מספקת שירותים בתחום מצלמות האבטחה והאזעקה. החברה מביאה איתה ניסיון רב לשטח, יכולת לאתר נקודות חלשות במבנה שעלולות לגרום לפורצים להיכנס והיכרות מעמיקה עם שלל המצלמות הקיימות בשוק. החברה תשמח לעמוד לרשותך, לבדוק מהם צרכי האבטחה שלך ולהציע רק את הפתרונות המתאימים עבורך.

סט מצלמות אבטחה לביתסט מצלמות אבטחה לבית

אין צורך לציין כי הצורך בתחושת מוגנות עלה לאור האירועים האלימים אליהם אנו נחשפים בארץ ובעולם. תחושת הביטחון שבעבר הייתה רווחת אינה כפי שהייתה וכעת יש צורך באבטחה נוספת לבתים פרטיים, בתי עסק, מקומות עבודה ומרחבים ציבוריים או מבנים ומקומות שונים המצריכים רמת אבטחה גבוהה. סט מצלמות אבטחה לבית יכול לכסות שטח נרחב מהבית ומחוצה לו ולאפשר הגנה מרבית למקום.

באילו מקרים יש צורך בסט מצלמות אבטחה לבית?

  1. במקרים בהם יש צורך באבטחה מלאה ותחושת מוגנות
  2. במקרים בהם הבתים מאד גדולים ויש צורך להבטיח צילום של כל טווח השטח 
  3. במקרים בהם יש כמה כניסות לבית 
  4. במקרים שרוצים שכל חדרי הבית וכל הכניסות לבית יהיו מצולמים להגנה מרבית
  5. במבני ציבור או מבנים בעלי צורך באבטחה מרבית
  6. במקומות עבודה ובתי עסק
  7. במוסדות חינוכיים
  8. בישובים 

המצלמות הקיימות בשוק איכותיות ומספקות צילומים ברזולוציות גבוהות בכל מזג אויר ובכל חלל הנדרש לצילום, הן מגיעות בגדלים שונים ויכולות להביא תועלת למגוון רחב של דרישות. הן קומפקטיות ותפעולן פשוט, קל וידידותי למשתמש. הן מספקות אינפורמציה מועילה ובמרבית המקרים מחוברות לרשת האינטרנטית נשלטות מרחוק וניתן לצפות במתרחש בכל רגע נתון מהנייד וגם מהמחשב.

טווחי המחירים לסט מצלמות נע בין 500 ₪ ועד ל 3,000 ₪ ומעלה. המחירים נקבעים על פי טיב המצלמה ועל פי כמות המצלמות. כדאי לברר לפני הקנייה לגבי התקנה. ישנן מצלמות שניתנות להתקנה עצמית וישנן אשר מצריכות איש מקצוע שיעשה זאת.

איכות המצלמה נקבעת על פי רזולוציית הצילום, טווח הצילום יכולת הקלטה, שמע, זום, מעקב ועוד. המחיר גם נקבע על פי סוג המצלמה, האם זו מצלמה לחוץ המבנה או לחללים פנימיים.

למידע נוסף ולצפייה במוצרים ניתן להיכנס מכאן:

היתרונות של סט מצלמות לבית פרטי:

כאשר מציבים מצלמות מחוץ לבית הדבר תורם להרתעה מכניסה של גורמים עוינים. יש אפשרות לראות את הנעשה מחוץ לבית גם כאשר לא נמצאים במקום וזה מאפשר שליטה ופיקוח. בחללי הבית הפנימיים, הדבר אפקטיבי במצבים בהם נמצאים בבית עובדי משק הבית מטפלים ומטפלות לילדים או לקשישים, כמו כן במקרה בו משאירים ילדים בוגרים לבד בבית ויש צורך לבדוק שהענייניים מתנהלים כפי המצופה. גם במקרים שהבית נשאר ריק בשל טיול או מטרה אחרת, וניתן בכל רגע נתון לבדוק שהבית מוגן.

היתרונות של סט מצלמות למקומות עבודה ומקומות ציבוריים:

סט מצלמות יאפשר בקרה על הנכנסים והיוצאים, יספק הרתעה וימנע מעשים לא ראויים או חלילה אלימים בסביבה. ימנע ויעכב גורמים עוינים מלפגוע במקום וגם ישמור על הסביבה הפנימית של עובדים, של לקוחות, אנשי מקצוע וכדומה. כמו כן יש אפשרות לבדוק מקרים בדיעבד באם הוקלטו ולבחון את אמיתות הצדדים. 

כדאי לפני שמחליטים לרכוש סט מצלמות, להכין באופן מסודר את הצרכים: גודל המבנה, האם קיימות כמה כניסות האם הצילום משלב חוץ ופנים האם יש צורך בהקלטה, בצילום לילה, טווח ומרחק הצילום וכדומה. ניתן גם לצלם את חללי הבית השונים ואת המרחב החיצוני. ישנה חשיבות למיקום הגאוגרפי של המבנה.

בכל שאלה או בקשה אל תהססו לפנות. חברתנו תשמח לייעץ ולסייע בטיב המוצרים, באיכותם ובסוגים של סט מצלמות אבטחה לבית. ניתן למלא פרטים בטופס המצורף ואנו נחזור בהקדם האפשרי:
כמו כן ניתן ליצור קשר ישירות עם נציג מכאן:

נשמח להמליץ וללוות את תהליך הקניה. 

טלפון מחובר לבית חכם

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה