סט מצלמות אבטחה – כך תשיגו יעילות לצד תחכום

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

סט מצלמות אבטחהגם אתם הגעתם למסקנה כי אתם זקוקים לפתרון של סט מצלמות אבטחה, כדי להגן על הבית שלכם או העסק שלכם. אלא שבתחום זה ישנו כל כך הרבה היצע וכל כך הרבה חברות לא מיומנות ולא מקצועיות, שקשה מאוד למצוא את הידיים והרגליים ולהיות בטוחים כי לא תפלו בפח. בנושא חשוב שכזה, אסור לנו להתפתות לכל מיני חבילות והצעות, הרווחות בשוק המצלמות ורק מקנות לנו תחושת בטחון. אנחנו רוצים בטחון באמת. רק סט מצלמות איכותיות, המותקנות בצורה מקצועית ונכונה על ידי חברות מיומנות, יקנו לנו בטחון באמת. הנה כמה נקודות, שעליכם לדעת על סט מצלמות אבטחה רגע לפני הרכישה.

סט מצלמות אבטחה לפנים או לחוץ?

מצלמות האבטחה נחלקות לשניים. אלו שתפקידם להיות מוצבות בתוך הבית או העסק ותפקידן הוא לערוך בקרה, השגחה וניטור של מה שקורה בפנים ומצלמות אבטחה הממוקמות בהיקף החיצוני של הבית, מתוך מטרה לשמור ולבצע הרתעה מפני גורמים ונזקים חיצוניים. המשמעות היא לא רק בסוג המצלמות ואיכותן אלא גם בסוג הפריסה שלהן, כדי שיספקו את מטרתן. ככלל, בשטחי חוץ שהם באופן טבעי גדולים יותר, נזדקק לרוב לשימוש של סט מצלמות אבטחה בעלות רזולוציה גבוהה יותר וזוויות צילום ומרחק מרשימות יותר. בחלק מן המקרים, מצלמות חוץ צריכות להיות גם עמידות יותר ומוגנות מפני נזקי טבע ומפני נזקים במזיד, של מי שמעוניינים לשבש את פעולתן.

כמות של סט מצלמות אבטחה

אין נכון או לא נכון בשאלת הכמות. המטרה שלכם היא לבצע כיסוי מירבי ותכנון נכון יכול להשיג תוצאה טובה יותר גם אם פחות מצלמות. כלל, מומלץ לבצע הדמיות וניסיונות על ידי חברות מקצועיות שהמומחים המיומנים שלהם מכירים על בוריים את היכולות של המצלמות ואת השיטות הטובות ביותר להשגת בטחון מלא. חשוב לזכור, שבסופו של דבר, נרצה כי המצלמות לא רק יצלמו אלא יקליטו ולכן יש חשיבות רבה שמכשיר ההקלטה ה-DVR יהיה מותאם לכמות המצלמות שנציב.

סט מצלמות אבטחה מה שאתם באמת צריכים 

ההתפתחות הטכנולוגית המואצת כמו גם רצונן של חברות לא אמינות למשוך אתכם בקש, מביאות לכך שאנשים רוכשים סט מצלמות אבטחה שלא בהכרח הם צריכים וביחוד הדברים אמורים לכל מיני טכנולוגיות שאינן רלוונטיות להן. זה לא אומר שטכנולוגיות אלו לא רלוונטיות כלל, אך עליכם לבדוק כי הן נכונות לכם וכי לא בזבזתם כספכם לשווא. דוגמאות לכך הן מצלמות עם מיקרופונים, המסוגלים לשמוע גם דיבור, מצלמות 360, מצלמות אלחוטיות, מצלמות נעות ועוד. גם אינכם זקוקים לרוב לרזולוציות של מצלמות מזל"ט תקיפה. דאגו לרכוש סט מצלמות אבטחה שאתם באמת צריכים.

אל תתפתו ממחיר זול במיוחד

באופן כללי, נמליץ לכם שלא ללכת על הצעות זולות ונמוכות באופן קיצוני אף פעם ובטח ובטח לא בדברים שנוגעים לשלומכם ולביטחון משפחותיכם. מחיר זול במיוחד הוא דרך נהדרת של חברות לא מקצועיות למשוך ולפתות אתכם, תוך שהם משחילים לכם ציוד לא איכותי. שימו לב, שבמקרים רבים יחלקו החברות את המחיר לשניים: מחיר מצלמות ומחיר התקנה. לעיתים גם מחיר מערכת ההקלטה יהיה בנפרד. דבר זה יכול להיות בסדר ומקובל אלא שחברות רבות, נותנות לכם מחיר זול מאוד על המצלמות, שאינן איכותיות אך גובות מכם בריבית דריבית על ההתקנה. 

גם המערכות המשלימות למצלמות דורשות תשומת לב, בייחוד כל הקשור לחווטים ולכבלים השונים וכן מערכת ההקלטה, שתהיה איכותית ובעלת הקלטה ארוכת טווח. יש לשים לב גם לסוגי השנאים. ככלל, מלבד העובדה שכדאי תמיד לערוך מחקר מקיף וכן לשאול לקוחות עבר של החברה על מידת שביעות הרצון שלהם, מומלץ גם לבקש אחריות על המצלמות ועל ההתקנה. באופן כללי, יהיה זה גם נכון לרכוש סט מצלמות אבטחה מצלמות ממותגים ידועים ומוכרים, שמבטיחים לנו איכות.

סט מצלמות אבטחה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה