אינטרקום לשער ללא מצלמה הפתרון החסכני ביותר

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

אינטרקום לשער ללא מצלמהכיום קיימות מערכות אינטרקום משוכללות שונות. המערכת הבסיסית וגם הוותיקה ביותר בשוק הינה מערכת אינטרקום לשער ללא מצלמה. מערכת בסגנון זה תעבוד באופן טוב ותהווה בחירה תקציבית חסכנית ביותר, מחירי מערכת מהסגנון הזה כולל התקנה ינועו בטווח מחירים של 1,000 ועד 2,000 ₪. ויספקו אפשרות פשוטה וקלה להגנה על דרכי הכניסה מהשער.

מה היתרונות של אינטרקום לשער ללא מצלמה?

  • חסכוני ביותר מכל מערכות האינטרקום.
  • מאפשר הגנה בסיסית ואיכותית.
  • מאפשר התקנה בסיסית לזמן הקרוב ושדרוג מאוחר יותר באופציות נוספות

חסכון בעלות ואפשרות להגנה הם יתרונות רצויים ביותר למי שמסגרת התקציב אשר ברשותו מאד נמוכה ויכול להסתפק במוצר הבסיסי והוותיק של המערכות. ישנה אפשרות להוסיף למערכת אינטרקום לשער גם קודן על מנת שבאי המקום אשר מנסים להיכנס לא יצטרכו לחכות שמישהו יפתח להם אלא יקלידו את הקוד השמור להם ויכנסו ללא בעיה. תוספת של קודן מעלה את העלות בעוד כ400 או 600 ₪.

ישנן מערכות אינטרקום משוכללות יותר אשר מספקות מסך או מסכים ומאפשרות שליטה, בקרה ואפילו הקלטה של הנעשה בסביבות השער. מערכות אלו מאפשרות זיהוי ראשוני עוד לפני אישור הכניסה וגם בקרה ופתיחה מרחוק ללא צורך בשיחה או מפגש של פנים מול פנים.

על מנת לרכוש מערכת אינטרקום אשר תתאים בדיוק לצרכים כדאי לבצע כמה שלבים פשוטים אך הכרחיים:

  1. לבצע סקר שוק. ניתן דרך האינטרנט ובתוספת המלצות של קולגות, חברים או ידע.
  2. לאחר שיודעים באיזה מוצר מעוניינים, מומלץ לעשות שיחת ייעוץ עם נציג מהחברה. לספק מידע מקיף על גודל השער צורת פתיחתו היכן ממוקם ועל מה נועד להגן. ניתן גם לצרף תמונות של המקום. כמו כן לנסות ולבחור את השאלות שיספקו את מירב האינפורמציה והידע על המוצר.
  3. לבחון את מידת הניסיון, האחריות והאמינות של החנות ולבדוק על זמני אספקה ומשלוח, התקנה, זמנים ומחירים, מבצעים, הנחות ותעודת אחריות.
  4. לרכוש ולהתקין וכן לבדוק את יעילות וטיב המערכת לאחר התקנה ולוודא שהכל עובד כמו שצריך.

באם עובדים לפי השלבים האלו ניתן להגיע למסגרת תקציב מותאמת בדיוק לצרכים ולהבין האם רוצים תוספות למערכת לשער ללא מצלמה או שמתחילים עם התקנה בסיסית עם אפשרות לשדרוג בהמשך.

קיים ביקוש גדול למערכות הגנה כגון אלו בשוק. הביקוש ההולך וגדל ביחד עם טכנולוגיה מתקדמת וייצור מוגבר הובילו לירידת מחירים משמעותית המשחקת לטובת הצרכנים. אם זאת חשוב ולבדוק האם המוצר הרצוי קיים בשוק. קיימים חוסרים בשוק המוצרים בשל משבר הקורונה ועיכובים במשלוחים ובייצור. מומלץ להזדרז עם הקנייה בשל החשש שמצב המחירים עומד להשתנות באם יהיה מחסור עולמי במוצרים או משבר כלכלי חלקי. מוטב להצטייד במוצרים ולאפשר מיגון עכשווי ומידי במחירים הקיימים כיום בשוק מפני שהדברים עלולים להשתנות בזמן הקרוב.

לאור האירועים הביטחוניים ואירועי האלימות הכללית לא ניתן להמשיך ללא מיגון למקומות פרטיים או ציבוריים. ההגנה חשובה וחיונית ולא ניתן לזלזל בכך. לא בכדי מוצרי המיגון לבתים ובתי עסק נמכרים היום יותר מבעבר. הצרכנים מחפשים דרך להתמגנות נוספת ומבינים שהמצב הכלכלי גם הוא לא צפוי ומעדיפים לקנות עכשיו מחשש שאולי לא יהיה מספיק בהמשך.

לכן כאשר עומדים לרכוש אינטרקום לשער ללא מצלמה מוטב להזדרז ולנצל את התנאים של מחירי המוצרים הקיימים כיום בשוק ולעבוד על פי שלבים מסודרים לקנייה בטוחה ואחראית למוצר הטוב ביותר והמותאם ביותר לשער.

מערכת האינטרקום הינה אחת מהאמצעים החשובים ביותר, במערך הכולל של שמירת הביטחון שלנו, הן בבית הפרטי, הן בבתים עתירי קומות והן בבית העסק או במשרד. אין כמעט כיום מבנה במדינת ישראל שיש באפשרותו להתקין מערכת אינטרקום בכניסה אליו ועדיין מתעלם מהיתרונות הרבים הטמונים במערכת שכזו. מערכת האינטרקום מהווה גורם מעכב ויחידת בקרה ושליטה על המבקשים להיכנס אלינו ואנחנו יכולים באמצעותה לזהות איום ולא לפתוח את הכניסה או השער.

החידוש של אינטרקום לשער ללא מצלמה

ואחרי כל מה שאמרנו עד כה, לא רבים יודעים כי ניתן להתקין גם אינטרקום לשער ללא מצלמה, בנוסף לזה שמותקן בבית ובכך להעניק מקדם כח לאבטחה שלנו. אינטרקום לשער מאפשר לנו בניית חוצץ ומתרס נוספים. הוא מאפשר לנו צפייה, שיחה או בירור עם האורח או המבקש להיכנס, עוד בשלב מקדמי הרבה יותר. 

חשבו על זה : אנחנו כבר במצב נחיתות עם אדם לא קרוי כבר נמצא בתוך השטח שלנו. אומנם הוא לא יכול להיכנס לבית אבל הוא יכול לבצע את זממו בחצר הפרטית שלנו או בתווך שבין השער לכניסה למבנה. ככלל, כאשר פורצים או אנשי זדון מגלים כי מערכת האבטחה שלנו מתחילה עוד מוקדם יותר, הם מעריכים ומשערים כי גם בהמשך מצפה להם מערכת מתקדמת אחרת והם ייטו לוותר על הניסיון להיכנס למקום שמור שכזה ויעברו לקורבן אחר.

אינטרקום לשער ללא מצלמה או עם מצלמה?

כיום, מרבית מערכות האינטרקום , בייחוד לכניסות הבתים, הם עם מצלמות. יש לכך יתרון ברור לפיו אתה יכול לבחון ממש את האדם המבקש להיכנס ולא לקבל החלטות רק על סמך שמיעת קולו ודבריו. ככלל, כל תחום האינטרקומים הופך משוכלל יותר ויותר וכיום, מלבד מצלמות ניתן למצוא אינטרקום IP היכול להיות נשלט מכל מקום, כן, גם מהטלפון הנייד באמצעות אפליקציה, וכן תכונות טכנולוגיות רבות כמו זיהוי פנים, ראיית לילה, מסכי מגע ושליטה נוחים ועוד. 

חידושים אלו קיימים גם באינטרקום המקדים לשער. אולם עליכם לברר עם עצמכם, האם תרצו לשים באינטרקום הזה גם מצלמה. יכול להיות שאם יש לכם אינטרקום משוכלל מאוד בבית, תוכלו לוותר על מצלמה גם בשער. עסקים רבים נוהגים כך. את הכניסה לחניון למשל הם עושים באמצעות אינטרקום לשער ללא מצלמה אך האדם שעבר בשער לא יכול להיכנס למבנה עצמו בלי מעבר בירור זהות נוסף באינטרקום אחר.

תשתית אינטרקום לשער ללא מצלמה.

תשתית של אינטרקום רגיל היא מורכבת ודורשת התקנה על ידי חברה מקצועית ומיומנת, כדי שהכל יפעל כיאות. באינטרקום לשער, הדברים יכולים להיות מורכבים אף יותר. לעיתים, המרחק בין השער לכניסה לבית יכול להיות רב מאוד או שבין הבית לשער ישנם עצמים שמפריעים ולכן היכולת שלנו לשלוט על השער מן הכניסה יכולה להיתקל בקשיים. דווקא פה, יש שבוחרים לוותר על התחכום ולהתבסס על תקשורת קווית פשוטה ויציבה ולא על תקשורת אלחוטית מורכבת ומתוחכמת העלולה להיות מופרעת על ידי גורמים חיצוניים. אך אם תחליטו אחרת, חברה מקצועית תדע להתגבר על כל מכשול. 

חשוב לזכור כי מלבד תשתית התקשורת, יש צורך לבצע גם עבודות של תשתית חשמל באזור השער. כמו כן, נדרש להתקין בשער גם מנעול חשמלי או מנעול מגנטי, שיגיב לפעילות שנבצע מן האינטרקום שלנו בתוך הבית. 

אז האם להתקין אינטרקום לשער ללא מצלמה? ובכן, הדבר תלוי רק בכם ובתחושת שלכם. יתכן ואין בכך צורך, למשל בעסקים מסוימים. יתכן ולא תרצו שאף אחד לא ידרוך ללא רשות בחצר הפנימית שלכם בבית הפרטי ותרצו לפיכך להתקין אינטרקום משוכלל מאוד גם בנקודה זו. 

אינטרקום לשער ללא מצלמה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה