מצלמות אבטחה HD כל מה שצריך לדעת!

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

מצלמות אבטחה HDמצלמות אבטחה HD

קימות בשוק מגוון גדול של מצלמות HD ברזולוציות תמונה גבוהות. מצלמות אלו נמכרות במחירים שונים ויכולות שונות. הביקוש למצלמות אבטחה עלה בקרב תושבי ישראל בעיקר בשל האירועים האחרונים וגם בשל עליית האלימות בסביבה האנושית, הרגשת המוגנות ירדה ויש צורך להשתמש באמצעים נוספים על מנת לספק הגנה נאותה לבתים פרטיים, בניינים משותפים, מקומות עבודה ומקומות ציבוריים. ישנם דגשים חשובים שיש לדעת לפני שרוכשים מצלמות אבטחה HD.

מה מיוחד ב מצלמות אבטחה HD?

  • מצלמות בעלות איכות צילום גבוהה
  • מצלמות שיכולות להתחבר לרשת אינטרנטית
  • מצלמות שיכולות להיות מופעלות בשלט רחוק
  • לחלק מהמצלמות קיימת אפשרות של צילום לילה, מעקב, זום והקלטה.
  • קיימות מצלמות HD לחוץ הבית וגם לפנים הבית
  • הן קומפקטיות וקלות לתפעול
  • מחיריהן סבירים ונוחים

היכולות הטכנולוגיות המתקדמות מאפשרות ייצור של מצלמות קטנות ומשוכללות המעניקות אבטחה למבנים ומספקות חומר איכותי לבדיקת סביבת הבית וחוץ הבית, הרתעה פיקוח וגם תיעוד. מצלמות המותאמות לסביבה החיצונית של הבית בעלות עמידות לתנאי מזג האויר ומספקות צילום בעל טווח רחב ומשמעותי. כאשר מציבים מצלמה בחוץ המבנה הדבר תורם להרתעה ולהרגשת המוגנות. 

להתרשמות ולצפייה במגוון המצלמות הקיימות באתר אתם מוזמנים להיכנס מפה:

ניתן לחבר את המצלמות לרשת הדיגיטאלית של האינטרנט ולראות את המתרחש בבית בכל רגע נתון מהנייד או המחשב, זהו יתרון אדיר מבחינת יכולת הפיקוח והשליטה על המרחב המצולם. ניתן לראות אם קיימת תנועה חשודה של אנשים לא רצויים מחוץ לבית וכמובן לפקח על הנעשה בבית, הדבר אפקטיבי במיוחד כאשר נכנסים אנשים שעובדים במשק הבית או בטיפול הילדים וגם כאשר משאירים ילדים בוגרים לבד בבית או כאשר מדובר באנשים מאד מבוגרים אשר להם מטפלים או מטפלות.

כאשר מציבים מצלמה במרחב הפנימי של הבית הדבר תורם להתנהגות נאותה של כל מי שנמצא במרחב הפנימי. ההתנהגות האנושית משתנה כאשר ישנה מודעות שקיימות מצלמות במתחם. הדבר תורם להתנהגות מכבדת ונורמטיבית.

מחירי המצלמות נעים בין 150 ₪ ומגיעות עד 1,000 ₪ ויותר. המחירים נקבעים על פי הרזולוציה של המצלמה, הטווח והמרחק אותו היא מצלמת, יכולות צילום בלילה יכולות מעקב זום והקלטה. 

לעיתים על מנת לכסות את המבנה או הבית בצורה הטובה ביותר ידרשו כמה מצלמות. ישנן סוגי מצלמות שחיבורן דורש איש מקצוע וישנן מצלמות שחיבורן נעשה באופן עצמאי. כדאי לברר לפני הקנייה את הנושא ולדעת כמה תעלה גם ההתקנה.

קיימות מצלמות עם שמע וקיימות מצלמה אשר מנוהלות על ידי אפליקציה. בדרך כלל מחירי מצלמות אלו יהיה יותר גבוהה אך ישנם מצבים שהן בהחלט יכולות להתאים לדרישות השונות.

המגוון באמת רחב וטווח המחירים גדול. מגוון זה מאפשר בחירה שיכולה להתאים לכל כיס ולכל דרישת אבטחה המתבצעת על ידי מצלמות. מוטב לפני ההתייעצות או הקנייה להגדיר את צורכי האבטחה, מה בדיוק מחפשים, באיזו איכות מה טווח הכיסוי של מרחב הצילום ואילו תכונות מחפשים. ניתן גם לצלם את האזורים אותם רוצים לצלם ולהגדיר בדיוק לשם מה זקוקים למצלמות ולאילו חללים פנימיים או חיצוניים.

להתייעצות בנוגע לטיב המצלמות, המחירים והתאמה לצרכים ניתן להשאיר פרטים בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם

חברתנו תעשה ככל האפשר על מנת להשיג לכם את המוצרים הטובים ביותר והמותאמים ביותר לדרישותיכם במחירים הטובים ביותר, כמו כן תספק הסבר על האפשרויות של שליטה מרחוק חיבורים והתקנת המצלמות. נשמח לסייע!

מצלמות אבטחה HD

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה