מצלמות אבטחה קטנות אך אפקטיביות

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

מצלמות אבטחה קטנות

נכון אנחנו לא מרגלים או סוכני חרש. סביר ולא נצטרך לצלם תמונות מתוך מצלמה זעירה המותקנת בתוך העט או מהתקן על דש העניבה. זה רלוונטי בעיקר בסרטים. אבל כדאי שנדע ונכיר את עולמם של מצלמות אבטחה קטנות. התפקיד שלהן, הוא להיות מוסתרות. נוכחות אך לא מורגשות, כל זאת על מנת להשיג את מטרתן בצורה חשאית אך גם הטובה ביותר. מצלמות אבטחה קטנות ונסתרות, הפכו עם השנים לפריט חובה בעולם האבטחה ויתכן כי הם יהיו גם לכם לעזר. הנה מדריך קטן על מצלמות אבטחה קטנות.

למה בכלל צריך מצלמות אבטחה קטנות?

ברוב המקרים דווקא נרצה מצלמות אבטחה גדולות, מרשימות ובעלות נוכחות. הסיבה לכך היא שאנחנו רוצים שבאמת יראו אותם וזאת מהסיבה שהמטרה העיקרית שלנו היא למנוע פריצה או פשע מבחוץ. גנב הרואה מערכת מצלמות אבטחה מרשימה (בטח אם הוא לא גנב מיומן) יירתע מהם. אם נסליק ונחביא את המצלמות או שהן יהיו קטנות מאוד, הגנב לא יבחין בהם ואז יתפתה לפרוץ. זה חשוב לתפוס את הגנב לאחר מעשה אבל אנחנו רוצים קודם כל למנוע את הפריצה.

אבל יש גם את הצד השני. זה שלפיו אנו מעוניינים לבצע בקרה והשגחה על מה שנעשה בתוך הבית או סביבתו ונעדיף לעשות זאת בהשקט ובצנעה. המטרה שלנו היא לא לסכל אלא לתפוס , לבחון ולעקוב. כמובן, הכל בשטח שלנו ובצורה חוקית. לשם כך, יהיה יתרון גדול עבור מצלמות אבטחה שאינן בולטות וגורמות לצד השני שלא להבחין כי אנו מבחינים בו היטב. ככלל, רוב האנשים מתנהגים בחוסר טבעיות כאשר הם מצולמים. כאשר הם אינם יודעים שהם מצולמים הם מתנהגים לפי הטבע הרגיל שלהם ונוכל לראות באמת כיצד הם מתנהלים והאם יש להישמר מפניהם.

דוגמאות לשימוש בסט מצלמות אבטחה קטנות

ישנם מקרים רבים בהם נזדקק לשימוש מצלמות אבטחה קטנות אולם יש כמה מקרים בולטים שכולנו מכירים ומדירים שינה מעיננו. במיוחד הדברים אמורים לגבי מעקב אחרי מטפלים ומטפלות. בין אם מדובר בטיפול בקשישים ובין אם מדובר בטיפול בילדים קטנים (גננות וסייעות), הרי שמדובר הרבה פעמים בציבור חסר ישע, שלא נסבול התעללות או התעמרות בו. לצערנו, מקרי העבר מלמדים אותנו שדברים אלו אכן קורים. 

מצלמות אבטחה יכולות ללמד אותנו על המצב לאשורו ולגלות מקרים אלו בזמן או סמוך כשהם קורים. אנו יכולים לצפות בתוצרי המצלמה מרחוק, למשל בטלפון הנייד שלנו או במחשב בעבודה ולהרגיש כי אנו מגינים על ילדנו. 

המקרים הנוספים הם בעיקר של בעלי עסקים, הרוצים להשיג שליטה בעסק שלהם ובעיקר למנוע מקרים של גנבות והונאות פנימיות, כמו גם גנבות או פשעים אחרים של גורמים מבחוץ. חשוב לזכור, שבכל המקרים, יש משמעות רבה לאיכות ההקלטה של המצלמה שכן היא זו שתשמש כהוכחה המשפטית בסופו של דבר ויש להוכחה זו משקל רב. 

זה בכלל חוקי?

בחלקם של המקרים, אנחנו חייבים להביא לידיעתם של המצולמים כי הם מצולמים ולכן נראה שלטים מאירי עיניים שכאלו. בחלק מן המקרים, לא נזדקק לכך. בכל מקרה, אסור לנו להציב מצלמות הפוגעות בצנעת הפרט. גם אם נצטרך להודיע על כך שאנו מצלמים אין לנו חובה להודיע היכן ממוקמות המצלמות ולפיכך נוכל להציב מצלמות אבטחה קטנות ונסתרות. 

על ידי כך, המצולמים לא ידעו היכן ממוקמות המצלמות ובאילו חלקים הם רשאים ובטוחים לפעול ולהזיק ומתוך כך, ימנעו לגמרי ממחשבתם זו. בנוסף, גם אם יבקשו לפגוע במזיד במצלמות על מנת שלא יתעדו אותם, הם יתקשו למצוא אותם בפועל ותמיד יתכן כי לא ימצאו וינטרלו את כולם, דבר שיוביל לתפיסתם.

מצלמות אבטחה קטנות

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה