אינטרקום לשער כניסה

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

אינטרקום לשער כניסה מחירכולנו זקוקים לביטחון. זה נכון שבעתיים כאשר הדבר נוגע לבית ולמשפחה שלנו, לעסק שעמלנו רבות להקימו ולרכוש היקר אותו אנו מחזיקים בהם. 

התקנה של אינטרקום לשער כניסה, מעלה באופן מהותי את רמת הביטחון הפיזי של המשפחה או המשפחות המתגוררות בבניין משותף / של העסק או המשרד / של הרכוש והמלאי הקיים בהם ועוד . מערכת אינטרקום לא רק מאפשרת לכם בקרה מעולה על מי בדיוק נכנס לבית / למשרד ומתי, אלא שהיא גם מרתיעה גנבים מראש מלנסות את מזלם דווקא אצלכם. המשמעות היא שהילדים והמשפחה שלכם מוגנים הרבה יותר גם כשאתם לא בבית וכך גם הרכוש היקר ללבכם.

 

כדאיות התקנת אינטרקום

התקנת אינטרקום מהווה אמנם הוצאה מסוימת, אך יש לזכור שמדובר בהוצאה חד פעמית שווה לכל כיס, אשר תשרת אתכם שנים ארוכות. ה'נזק' הכלכלי הכרוך בהוצאה כזו מתגמד והינו כאין וכאפס לעומת נזק אפשרי אפילו של פריצה בודדת (בעוד מערכת כזו עשויה למנוע, לאורך שנים, פריצות מרובות). בנוסף, עצם הידיעה שיש מערכת אינטרקום ששומרת עלינו, הידיעה שאנחנו בשליטה טובה יותר על מי נכנס אלינו לבית או לעסק, מעניקה לנו שקט נפשי ואפשרות לישון (ו/או לצאת לחופשה, למשל) בראש שקט ורגוע הרבה יותר.

מגוון פיצ'רים ותכונות אפשריות למערכות אינטרקום

מערכות האינטרקום הפשוטות ביותר מבוססות על כפתור ומיקרופון בלבד, אשר מאפשרים לשמוע מי הגיע ולנהל שיחה בסיסית. אולם כיום הוכנסו למערכות האינטרקום מגוון רחב של פיצ'רים ותכונות נוספות, אשר מגבירים מאוד את יעילותן, את השימושיות שלהן עבורנו ואת היכולת שלנו לשלוט ולנהל את המערכת גם מרחוק. תכונות נוספות אלה כוללות בין היתר:

  • מצלמה – הראייה היא החוש שדרכו אנו מקבלים הכי הרבה מידע על העולם. על כן, לא פלא שמצלמות הפכו לחלק אינטגרלי כמעט מכל מערכת אינטרקום בימינו. מעבר לזיהוי הרגיל, מצלמת אינטרקום מאפשרת לנו לקבל מידע רב שאנחנו מורגלים בו באינטראקציה פנים אל פנים, שפת גוף, הבעות, לבוש ועוד. מערכות אינטרקום לשער כניסה יכולות לכלול מצלמת אינפרא אדום לראיית לילה, חיבור למספר מצלמות ו/או למספר מסכים ועוד.
  • אינטרקום אלחוטי – מאפשר לכם שליטה על המערכת מרחוק. חלק ממערכות אלה ניתן להגדיר כך שתקבלו התראה לטלפון הנייד על כל אדם המגיע לבקר אתכם. מערכת כזו מאפשרת לכם לשוחח עם המבקר ולפתוח (או לא לפתוח) לו את הדלת / השער.  בנוסף, מערכות אינטרקום אלחוטיות ניתנות להעברה בקלות (מה שמאפשר לכם ליהנות מכל היתרונות של מערכת אינטרקום לשער כניסה, אפילו אם אתם מספר חודשים לפני העברת דירה, מעבר למיקום חדש של העסק, שיפוץ וכדומה).
  • הקלטת וידאו וסאונד – מכירים את הסרטונים שמופצים לרשת כמעט מיידית לאחר ביצוע שוד או גניבה? לעיתים עולה התהייה 'כיצד צולם האירוע?' אז התשובה היא שרבים מסרטונים אלה מצולמים ומוקלטים על ידי מערכת אינטרקום שפעלה בזמן האירוע. כך יוצא שמערכות אינטרקום מסייעות רבות בפענוח פשעים ולכידת גנבים ופושעים אחרים. ללא קשר למקרים כגון אלה, מערכת אינטרקום המשלבת הקלטת וידאו וסאונד מציגה לכם את כל מי שהגיע לקרבת שער או דלת הכניסה – מפיצי עיתונים, שליחים שונים ואפילו כלבים של השכנים. 

לסיכום, בין אם אתם מתגוררים בחווה מרוחקת בנגב, או עובדים בבניין משרדים מפואר בלב תל-אביב, 

מערכת אינטרקום בשער הכניסה מאפשרת לכם ביטחון רב ושליטה על הגישה לבית / לבית העסק ואפילו לחנייה. זהו פתרון חכם, שמעלה מאוד את רמת ותחושת הביטחון שלכם ושל כל בני הבית / העובדים – וכל זאת בהשקעה מינימלית וחד פעמית, ללא עלויות תחזוקה.

אינטרקום לשער כניסהמערכת אינטרקום, בין אם היא מוצבת בבית פרטי, כניסה לבתי עסק, משרדים גדולים, בניינים או מקומות ציבוריים, היא כבר שנים רבות אחד משכבות ההגנה הפופולאריות והיעילות ביותר.  למרות פשטותה, רבים מתקינים אותה במקומות רבים. היתרון של האינטרקום הוא יכולתו לאפשר לנו לנסות ולברר מי המבקש להיכנס לשטח שלנו ולקבל החלטה מושכלת על אישור או אי אישור הכניסה. בדרך זו אנו יכולים למנוע כניסה בלתי מורשת, בין אם הכוונות ניטרליות ובין אם הכוונות הן זדוניות.

אינטרקום לשער כניסה פועל על עיקרון דומה של חסימת הכניסה, במקרה זה השער, בפני מי שאנו איננו מעוניינים שיכנס. אלא שלאופציית אינטרקום לשער כניסה יש יתרון ברור: היא יכולה לווסת את הכניסה עוד בשלב מוקדם יותר ולא לתת לאדם החשוד או הלא רצוי, להתקרב בכלל אל דלת הבית.

יתרונות אינטרקום לשער כניסה

יותר ויותר בתי עסק ובתים פרטיים מתקינים אינטרקום לשער כניסה, בנוסף לאינטרקום הרגיל בבית מתוך הבנה של יתרונותיו. גנב, למשל, לא ירצה לחשוף או לעבור 2 מכשולים. הוא יעדיף לוותר ולפעול היכן שיהיה לו יותר קל, לדוגמא במקום בו יש רק אינטרקום בודד. אינטרקום בשער, יאפשר לנו להרחיק את האדם מן החצר שלנו. הרי הוא יכול לערוך ונדליזם רק בחצר וגם זה דבר שאיננו רוצים כלל.

בבתי עסק, ודאי כאלו שיש בהם חניה, באזורים בהם יש בעיית חניה, אינטרקום לשער כניסה גם מסייע בכל הקשור לוויסות כניסה. אם הינו מציבים אינטרקום רק בכניסה לעסק, איש לא היה מונע מהחניה להתמלא באורחים לא קרואים. המקרים הם רבים ומגוונים אבל מכולם עולה החשיבות של אינטרקום לשער.

התכונות של אינטרקום לשער

אינטרקום לשער, במיוחד אם הוא מצויד במצלמה, מאפשר לנו לשלוט על פתיחה וסגירת השער בכל רגע נתון וכל זאת בלי שנצטרך להיחשף או  לצאת החוצה, כדי לזהות את האדם העומד מולנו או כדי לפתוח לו את השער. כמו בעולם האינטרקומים הביתיים גם כאן נכנסו טכנולוגיות שונות, המאפשרות למשל לשלוט על אינטרקום לשער כניסה מתוך התקנים שאינם בהכרח בבית, כמו טלפון נייד וכד'. 

איך נדע איזה אינטרקום לבחור?

העצה הטובה ביותר שלנו, היא קודם כל להתייעץ עם מומחים. חברה מקצועית ומיומנת תדע לתת לכם דגשים וטיפים לאבטחה היעילה ביותר, שתעניק לכם שקט נפשי אמיתי. גם אז, לא בהכרח אתם חייבים לתת להם להחליט, משום שהחשיבות העליונה היא להעניק לכם מענים לצרכים הייחודיים שלכם. את הצרכים הללו עליכם לוודא באמצעות שאלות שתשאלו את עצמכם: איזו מערכת אינטרקום תהיה הטובה ביותר עבורנו? כיצד נרצה שהזיהוי יתבצע: טלפונית בלבד או חזותית?  האם נרצה להוסיף קודן לאינטרקום? אילו תשתיות נצטרך להקים או לחדש לצורך התקנת האינטרקום והאם קיים כבר מנגנון נעילה בשער, אליו נוכל להתחבר? ועוד ועוד.

במקרים מסוימים, נוכל להתקין אינטרקום IP המאפשר שליטה על השער, גם ממקומות מרוחקים באמצעות הטלפון הסלולרי ובאמצעות אפליקציה ייעודית. בכך אנו זוכים ליתרון של זמינות מכל מקום ומעקב תמידי, ככל שנרצה, אחר הנעשה באזור השער. גם אם נשהה בבית עצמו, לא נצטרך להטריח את עצמנו אל המסופון שבכניסה לדירה, כדי לפתוח, להביט או לדבר עם האורח. נוכל לעשות זאת באופן פשוט דרך האפליקציה.

התקנת אינטרקום לשער כניסה

כל התקנה של אינטרקום דורשת אדם המתמחה בסוג זה של עבודות. באינטרקום לשער, זה כבר הרבה יותר קריטי. השער מרוחק מהכניסה לבניין ולכן כל התקשורת, חוטית או אלחוטית מורכבת יותר וצריכה להיות מתוכננת נכון יותר. 

אינטרקום לשער כניסה מחיר

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה