מצלמות אבטחה איכותיות למיגון ולשמירה על הבית!

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

מצלמות אבטחה איכותיות מצלמות אבטחה איכותיות 

בימינו וגם בימים של שגרה בטוחה ורגילה מוטב להחזיק מצלמות אבטחה איכותיות למיגון הבית. ישנם סוגי מצלמות אבטחה בשוק בגדלים וסוגים שונים, והביקוש להן עולה וגובר. המודעות והרצון למוגנות של הבית ויושביו קיבל עם השנים משנה תוקף בהתאם למציאות המשתנה בה. הימים והלילות אינם בטוחים כשהיו. קיים חשש בקרב האוכלוסייה בארץ מאירועי אלימות וטרור ומפריצות לבתים הנעשות על ידי גנבים.

אז אילו יתרונות ניתן להשיג בעזרת  מצלמות אבטחה איכותיות?

  1. הרתעה
  2. בקרה ופיקוח גם מתוך הבית וגם מחוצה לו
  3. תיעוד והוכחה
  4. שמירה והגנה

כאשר מציבים מצלמות מחוץ לבית הדבר מהווה הרתעה לגורמים עוינים אשר יעדיפו מקום אשר אינו מוגן על ידי מצלמות. באם מישהו הצליח לחדור לבית הוא יתועד ויהיה קל יותר לאתר אותו לאחר מעשה. כיום קיימות מצלמות זעירות שלא ניתן להבחין בהם בתוך הבתים וגם בחוץ. 

כמו כן כאשר מציבים מצלמות בתוך הבית הדבר תורם גם להתנהגות יושבי הבית, לדוגמא במקרה של ילדים אשר ישנו התנהגות שאינה עומדת בקנה מידה של חוקי הבית בשל קיומן של מצלמות, או במקרה של אדם העובד במשק הבית, אשר ישנה את התנהגותו באופן איכותי יותר, לנוכח העובדה שמוצבות מצלמות בבית.

מצלמות אבטחה מגיעות בגדלים שונים ואיכויות שונות, קיימות מצלמות המתאימות לחוץ הבית ועמידות בפני נזקי מזג האוויר. ישנן מצלמות מזעריות במקרה שיש צורך בחשאיות, ניתן לחבר את המצלמות לאינטרנט ולצפות בקורה בבית מכל מקום ובכל שעה, דרך הנייד או המחשב וכדומה. וסוגי מצלמות נוספים שיתאימו לכל מטרה ולפי דרישה ספציפית.

ישנה חשיבות לכמות המצלמות ולמרחק של המצלמות זו מזו. ככל שהמרחק גדל וההתקנה דורשת חיווט יותר מאסיבי ומורכב, עלות ההתקנה מתייקרת. עם זאת ישנה חשיבות לכסות כמה שיותר שטחים ממרחב הבית החיצוני או הפנימי או שניהם יחדיו על מנת לספק את ההגנה המרבית והאפקטיבית ביותר.

הבית הוא המרחב המוגן של יושביו ומרחב זה צריך להיות נעים ובטוח לדרים בו. אין מחיר למוגנות ותחושת ביטחון, ביתנו והיקרים לנו עומדים בראש סדר העדיפויות ויש לעשות את כל הצעדים בעיקר בימים אלו כאשר הביטחון האישי כבר אינו דבר מובן מאליו. על מנת לספק את אמצעי הבטיחות וההגנה הגבוהים ביותר. להשקיע במוצרים איכותיים ולרכוש כמות מספק של מצלמות על מנת שניתן יהיה לעשות זאת בצורה הטובה ביותר

חברתנו עוסקת שנים רבות בפתרונות מיגון של בתים בעזרת מצלמות אבטחה, אנו עובדים עם המוצרים הטובים והאיכותיים ביותר ומספקים פתרונות למגוון בקשות, צרכים ודרישות של הלקוחות שלנו. אנו מרגישים הרגשת שליחות בנושא חשוב זה, כאשר יש בידנו לספק מוצרים אשר ישמרו על לקוחותינו ויספקו הגנה לבתיהם וליקיריהם.  יש בידנו לספק פתרונות לסוגים וסגנונות שונים למיגון בתים עם מצלמות, גם כאשר מדובר בפתרונות פשוטים וגם כאשר מדובר בפתרונות יותר מורכבים מבחינת סוג המצלמה ומיקומה.

יש בידנו ידע וניסיון שרכשנו עם השנים ואנו רוצים לסייע ללקוחתנו בעזרת ידע זה. בכל שאלה או מידע נוסף על מצלמות אבטחה איכותיות אנא השאירו פרטים כדי שנוכל לחזור אליכם, נשמח לסייע ולייעץ בשירות אדיב ומקצועי. חברתנו תעשה את מירב המאמצים על מנת לספק את המוצר או המוצרים האיכותיים ביותר בשבילכם ובהתאמה אישית מקסימלית. אנו מחזיקים את המצלמות הכי טובות שקיימות היום בשוק ובעלי ידע וניסיון ארוך שנים.

מצלמות אבטחה איכותיות 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה