מערכת אזעקה אלחוטית

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

מערכת אזעקה אלחוטיתמערכת אזעקה אלחוטית הינה מערכת העובדת ללא צורך בחיווט ובצורה אלחוטית, הדבר מקנה למערכת יתרונות רבים. היא מערכת ידידותית לשימוש חדשנית ויעילה ביותר. זו מערכת המתאימה בקלות לכל מבנה וצורך. ומחיריה סבירים לכל נפש.

מה יתרונותיה של מערכת אזעקה אלחוטית?

  • אין צורך להכין הכנה קווית ותשתית בקירות הבית למערכת זו.
  • מערכת אסתטית וקומפקטית
  • מערכת חדישה אם אפשרות לניהול ותפעול מרחוק בכל רגע מכל מחשב ומהנייד.
  • ניתנת להעברה מבית אחד למשנהו לדוגמא באם עוברים דירה.
  • מחירים נוחים
  • מערכת אמינה ויעילה

קימים שני סוגי מערכות אזעקה עיקריות בשוק. מערכות קוויות העובדות על חיווט הנמצא בקירות הבית מקום שיועד לכך בתכנון תשתיות הבית. על מנת להשתמש במערכת כזו יש לתכנן את הנושא עוד בשלבי בניית הבית או להכין תשתית חדשה בבית קיים. זאת אומרת שחציבה בקירות והכנת תשתית החיווט מתבקשת. התקנה מורכבת בעלת עלויות לא קטנות.  מערכת זאת טובה, אמינה ויציבה.

המערכת השנייה היא מערכת אלחוטית שאינה נזקקת לתשתית קווית. מערכת זו מנוהלת באופן אלחוטי ועובדת על סוללת, כך שאינה תלויה בחשמל. במקרה של הפסקת חשמל המערכת ממשיכה לפעול באופן שוטף. יש להחליף את הסוללות כל ארבע שנים לערך ועל זמן החלפת הסוללה מתקבלת התראה במערכת החכמה אשר נשלחת לבעל הבית לנייד.

קיימות מערכות אשר פועלות לא רק בעת פריצה אלא גם במצב של דליפת גז, עשן, הצפה, חום וכדומה. ישנן מערכות המאפשרות קבלת תיעוד מצולם בעת אירוע מכל סוג, דבר המקל על קבלת פיצויים באם נגרם נזק כל שהוא, כמו גם מאפשר מעקב פיקוח והפקת לקחים בעת הצורך.

בימים סוערים ולא פשוטים אלו כאשר מיגון הפך לדבר חיוני ביותר בימים אשר הרגשת בטחון ושקט כבר אינם דבר מובן מאילו, לא כדאי לסמוך רק על המזל, כדאי לפעול בנחישות על מנת להשיג את המיגון הטוב ביותר, על מנת לנהל אורך חיים שקט ובטוח. המערכות מותאמות לבתים פרטיים, לחנויות, למקומות עבודה לבתי עסק ולכל חלל הזקוק לאבטחה.

לא בכדי כמות המכירות של מערכות הגנה של אזעקות עלו בצורה חדה וגוברת בשנים האחרונות ובשנה זו בפרט. מיגון ובטחון הפך להיות חשוב ביותר ברשימת סדר העדיפויות. ההתפתחות הטכנולוגית והעלייה בייצור כמו גם ביקוש גדול, הוזילו משמעותית את מחירי המערכות וזה הזמן להזדרז ולאפשר מרחב מחייה בטוח. עם מערכות הגנה ניתן לחוש ביטחון ביום וגם בלילה. כאשר נמצאים במבנה וכאשר יוצאים ממנו.

חברתנו תאפשר לכם לזכות במערכת האזעקה המותאמת לכם באופן אישי ומותאמת לצרכים הספציפיים שלכם. אנו במקצוע כבר שנים רבות ובעלי ידע וניסיון בכל הנוגע למוצרים של אבטחת הבית, סיפוקם והתקנתם. מספקים ייעוץ והכוונה מתחילת התהליך ועד הקמת המערכת בביתכם.

המערכות שאנו עובדים איתן הו מהטובות שיש בשוק מוצרים זה. אנו מספקים מוצרים של חברות בעלות שם ומסייעים בהתקנתם. יש חשיבות רבה לאנשי מקצוע טובים אמינים ומקצועיים, כאשר עוסקים במיגון הבית על מנת לעשות זאת כמו שצריך. אנו נעשה בשבילכם את העבודה בצורה הטובה ביותר, בשרות ברמה גבוהה אמינות ובמחירים סבירים. ובהתאם ליכולתכם.

לשיחת ייעוץ, הכוונה והאפשרויות העומדות בפניכם אנא מלאו את טופס הפרטים כדי שנוכל לחזור אליכם בקרוב. להשארת פרטים אנא לחצו כאן:

לשיחה עם נציג של החברה ניתן להתקשר מכאן: נשמח לסייע ככל שניתן בכל שאלה, וסוגייה שמעניינת אותכם ולעזור לכם לבחור.

מערכת אזעקה אלחוטית במחירניתן למצוא מערכת אזעקה אלחוטית במחיר סביר ונוח. קיימים בשוק מספר מגוון של מערכות אזעקה מתקדמות ומשוכללות במחירים סבירים בהחלט. טווח המחירים נע בין 100 ₪ ל1600 ₪ ניתן למצוא גם במחירים נמוכים יותר או גבוהים יותר. מומלץ להיכנס לאתרי החנויות, ולעשות קניה חכמה באתר איכותי נוח לשימוש ואמין. החנויות האינטרנטיות מספקות מחירים אטרקטיביים ומאפשרות לקונה חסכון משמעותי בזמן וכסף.

מה יתרונותיה של מערכת אזעקה אלחוטית במחיר סביר?

  1. חיסכון כספי
  2. הרתעה
  3. פיקוח ובקרה מכל מחשב מהניד ובכל זמן
  4. אין צורך בהכנה מוקדמת או בחציבת תעלות בקירות
  5. זמינות ואספקה מהירים
  6. התקנה מהירה
  7. ממשיכות לפעול גם בעת הפסקת חשמל

בטיחות והגנה של הבית אינה דבר של מה בכך. כיום חיוני ודרוש למגן את הבתים הפרטיים  על מנת להגן על הדרים בו ועל הרכוש כמו כן נדרש להגן על בתי עסק, מקומות עבודה, ומבנים ציבוריים. זה צו השעה. מערכת אזעקה הינה פתרון יעיל והגיוני על מנת להמשיך בשגרת חיים שקטה בטוחה ואחראית. המערכת תספק הגנה על המרחב החיצוני והפנימי של הבית. תתריע ותרתיע את המבקשים לחדור לטריטוריה לא להם. כמו גם תמנע פגיעות בנפש ובגוף ותאפשר בקרה ופיקוח בכל זמן נתון.

לא בכדי הביקוש למערכות מיגון חכמות לבתים עולה מדי שנה. תחושת המוגנות של האזרחים אינה כפי שהייתה ונדרשת התארגנות מחודשת. בשל פלאי הטכנולוגיה והייצור המאסיבי של מוצרים כגון אלו כמו גם ביקוש עולה מצד הצרכנים וחנויות שקמו באינטרנט, מחירי המוצרים ירדו וכיום ניתן להשיג מערכות חכמות ומשוכללות במחיר השווה לכל כיס. הוצאה חד פעמית ולא גדולה מספקת מרחבים מוגנים בהגנה הדוקה ויעילה.

ניתן למצוא סוגים שונים ומגוונים של מערכות אזעקה אלחוטיות. ישנן מערכות אשר יפעלו גם בעת דליפת גז, עשן, הצפה וכדומה וישלחו התראות גם במקרים כאלו. מערכות אלו מספקות התראות ישירות לנייד הבעלים במקרה של ניסיון חדירה, תנועה חשודה, חדירה, החלפת סוללה וכדומה.

מומלץ להתייעץ לפני הרכישה ולהיכנס לאתרי החנויות, לבדוק את המוצרים, המחירים ואת רמת השירות וזמני ההספקה. ישנן מערכות שניתנות להתקנה עצמאית, אך יש כאלו שמעדיפים שאיש מקצוע יבצע את ההתקנה בביתם. כך או כך ההתקנה אינה מסובכת ואינה אורכת זמן רב. ניתן בזמן קצר ביותר להחליט לרכוש את המערכת הרצויה ולהציבה בבית למיגון אפקטיבי ומהיר.

המערכות פועלות על חיישנים הרגישים לטמפרטורה ותנועה קיימים סוגים שונים של גלאים הפועלים באופן זיהוי שונה וממוקמים במקומות שונים בפנים הבית או מחוצה לו. תמיד רצוי למגן גם את הסביבה החיצונית וגם את הפנימית. ברוב המקרים על מנת לספק הגנה מרבית יהיה צורך בכמה חיישנים שיפוזרו באופן חכם ברחבי הבית. או העסק.

המערכת מסייעת לתחושת מוגנות במקרים שונים של השגרה היום יומית. בזמן שנמצאים בבית, בעת השינה בלילה, בשעות היום כאשר לא נמצאים בבתים או בזמן שנוסעים לזמן מה והבית נשאר ריק. האפשרות לדעת בכל רגע את מצב המוגנות של הבית כמו הידיעה שאם חלילה יקרה משהו תינתן התראה אשר תאפשר תגובה, יוצרת שקט נפשי, בטחון והרגשת מוגנות הנדרשת בימים לא צפויים אלו.

כדאי למהר ולמצוא מערכת אזעקה אלחוטית במחיר המתאים לצרכי הבית או העסק והתקציב הנתון ולהתחיל להנות מידית מהרגשת שליטה, פיקוח והגנה אשר לה מייחלים בקוצר רוח. מומלץ לבחון את האפשרויות ולהתייעץ עם נציגי החנות כמו גם עם מכרים.

מערכת אזעקה אלחוטית

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה