סוגי מצלמות אבטחה לבית

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

הבית שלך צריך להיות המקום הבטוח, במשך כל היום. עם זאת, במהלך היום והלילה פורצים יכולים לראות בו כמקום עניין ולפגוע בפרטיות שלך. בין אם יש לך חפצים יקרי ערך ובין אם לא, הגנה על הבית היא פעולה רצויה והיא תתבצע על ידי התקנת סוגי מצלמות אבטחה לבית. כיוון שישנם הבדלים בין המצלמות השונות ריכזנו כאן את המידע שיעזור לך לבחור במצלמה הנכונה.

בית חכם עם ווי פי

סוגים שונים של מצלמות אבטחה לבית

ישנם סוגים רבים של מצלמות אבטחה ואי אפשר לפרט על כולן במקום אחד. הדרך הטובה ביותר לגשת לנושא ולבחור במצלמה והתקנה היא להבין מה המצלמה יכולה לעשות ומהם ההבדלים בין הקטגוריות השונות:

מצלמות בולטות ונסתרות

נתחיל מכך שישנן מצלמות אשר אמורות להיות בולטות ונראות לעין ולעומתן יש כאלה שצריכות להיות נסתרות. מבחינתך, לפני שיגיע המתקין ויעזור לך לבחור את המצלמה, כדאי לענות על השאלה האם היא אמורה להיות נסתרת או לא. מצלמה שאפשר להבחין בה מרחיקה לרוב פורצים אשר לא רוצים להתעסק איתה או להסתכן. לעומת זאת, מצלמה נסתרת מתאימה לבתים שיש בהם מטפלים ולמעקב ללא ידיעתם.
ראו מידע נוסף על מצלמות במעגל סגור

צילום בלילה

מצלמות אשר נמצאות מחוץ לבית או שמיועדות לזיהוי פורצים בכניסה, צריכות לעמוד בצילום בחשיכה. כיוון שלא כל מצלמה יכולה לעשות זאת ולתת תמונה ברורה בחושך, עליך לקבל החלטה מראש ולענות על שאלת חשיבות הצילום לאורך כל היום. במידה והייעוד של המצלמה הוא ביתי למעקב או במקום מואר, אין צורך ביכולות אלה.

איכות התמונה

מצלמות האבטחה שונות זו מזו באיכות התמונה שהן מספקות. ישנן מצלמות מעולות אשר מתאימות לצילום קרוב ולעומתן מצלמות אשר יכולות לספק תמונה איכותית ממרחק רב. בהתאם לסוג התמונה הרצויה ולמקום בו המצלמה תותקן יש לבחור את הסוג שלה. ניתן להתייעץ עם המתקין ולבחור יחדיו מצלמה שתוכל לספק את הרזולוציה הרצויה.

חיבור למערכת אבטחה

המצלמה יכולה להודיע למוקד על הימצאות גורם לא רצוי. במקרה כזה יש צורך לבחור את המצלמה הנכונה ולהתקין אותה באופן שיאפשר את העברת המידע. יש להתייעץ עם מומחה בתחום התקנת מצלמות אבטחה לבית ולבדוק מולו מראש כיצד ניתן לבצע את העבודה.

אופן השליטה במצלמה

היום ישנן מצלמות שניתנות לשליטה גם דרך המכשיר הנייד וכאלה שמשדרות אליו בשידור חי. לעומתן עדיין ישנן מצלמות שמקליטות על גבי כרטיס זיכרון. עליך לבחור מהי שיטת השידור המתאימה ביותר לפני בחירת המצלמה.

התקנת סוגי מצלמות אבטחה לבית עם מומחה בתחום

ההתקנה של המצלמה דורשת מיומנות רבה. מדובר על פעולה שהיא יותר מאשר חיבור מצלמה וחשוב לבחור במתקין מצלמות אבטחה מומלץ ומנוסה שיכול לעזור גם בתהליך בחירת הציוד וגם לבצע את ההתקנה. חברת Titmateg מבצעת את ההתקנה ומביאה ניסיון רב לכל תהליך ועבודה.

התקנת מצלמות אבטחה לבית

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה