בכל מקום: מצלמת אבטחה ללא חשמל

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

מצלמת אבטחה ללא חשמלטכנולוגיית ה-WIFI היא הטכנולוגיה המובילה כיום בימינו. הטכנולוגיה האלחוטית נמצאת כיום בשיא התנופה והיא ממומשת כמעט בכל תחום בחיינו. העובדה כי ניתן להפעיל מכשירים והתקנים וליהנות מהם בלי להיות מחוברים אליהם פיזית עם חוטים וכבלים, הופכת את כל העניין לפשוט ומזמין יותר. זה נכון בתחום מוצרים גדולים יחסית כמו מחשבים אישיים ועד מוצרים זעירים כמו אוזניות.

גם תחום מצלמות האבטחה עובר מהפכות ומנסה לשלב את מיטב הטכנולוגיה במצלמות האבטחה השונות. זה בא לידי ביטוי הן ברמת השליטה, ביכולות הצילום, באפליקציות הנלוות וכן, כעת גם בהתפתחות תחום מצלמת אבטחה ללא חשמל.

מצלמת אבטחה ללא חשמל

מצלמות אלחוטיות, שאינן נדרשות לכבלים או חוטים היוצאים מהם והנפרשים על פני עשרות מטרים עד למכשירי ההקלטה או המסכים, הם כאמור המילה האחרונה בתחום. הסיבה היא הגמישות הרבה שהם מאפשרים לנו. ניתן לחבר אותם בכל מקום ולקבל את התוצאות והתמונות המופקות מהם בכל מקום. לצד החגיגה הגדולה המאפשרת את שחרור המצלמות מהכבלים, מצלמת אבטחה ללא חשמל חייבת להיות בראש ובראשונה איכותית ומקצועית ברמתה, שאם לא כן, כל התחכום האלחוטי לא יעזור במאום. אם לא נוכל לזהות את הפורץ, אם הרזולוציה לא תהיה גבוהה, אם התמונה תתקע או תופרע על ידי גורמים חיצוניים וגם אם שמש וגשם יתנו במצלמה את אותותיהם, לא יעזור לנו כלום שהמצלמה היא אלחוטית. לא נוכל להפיק מהתמונות שום דבר מועיל. אם ההתקנה עצמה לא הייתה טובה או שפריסת המצלמות לא הייתה נכונה, נוכל לראות מכל מקום בעולם ומכל מכשיר, את העובדה שהפורץ, למשל, הצליח לחמוק מבעד לשטחים המתים של המצלמות….

למה צריך מצלמת אבטחה ללא חשמל?

ישנם סיבות רבות לנחיצות מצלמת אבטחה ללא חשמל. נמנה אחדים מהם: כיום יש צורך להתקין מצלמות אבטחה במקומות רבים, גם כאלו מאתגרים. חשבו למשל על אתר טבע גדול הדורש צילומי אבטחה או חניון או מגרש גדול. לא בכל מקום שכזה נמצא שקע חשמל קרוב ולא תמיד יהיו תשתיות מתאימות אחרות. לא בכל מקום נרצה למתוח קווי מתח או מערכות חשמל. מצלמת ללא חשמל עונה לנו בדיוק על נקודה זו ומאפשרת לנו להציב מצלמות כראות עיננו כמעט בכל מקום שנרצה.

הסיבה השנייה נעוצה בעובדה שפעמים רבות לא נרצה שידעו שיש מצלמות הבוחנות את האזור. ברוב המקרים נדרש לידע כי האזור מצולם ובחלק מן המקרים לא. אבל גם באזור שנכריז עליו שהוא מצולם, נרצה לעיתים שלא בדיוק ידעו היכן נמצאות המצלמות, כדי ליצור עמימות שתביא להרגשה שתמיד יש מי שצופה ותמנע מחשבה זדונית. במקרים אלו, יהיה יתרון בהסלקת החוטים או העלמתם, שלא יסגירו נוכחות מצלמה. גם במקרה זה, העדר החוטים של מצלמת אבטחה ללא חשמל- תסייע לנו.

סוגים שונים של מצלמת אבטחה ללא חשמל

על מנת לגשר על הפער של השימוש בלא חשמל, ישנם 3 פתרונות עיקריים. הראשון הוא מצבר הצמוד למצלמה ואשר יש להחליפו אחת לתקופה. זהו לא פתרון אידיאלי והוא קצת מסורבל. פתרון פשוט יותר הוא מצלמות העובדות על סוללות נטענות. ישנם אורכי חיים משתנים של סוללות בין טעינה לטעינה וסוללות יכולות להחזיק ימים כמו גם חודשים. היתרון של שיטה זו הוא בכך שלא נלוות למצלמה מערכת גדולה וניתן להחביאה בקלות. הפתרון השלישי הוא הוספת פאנל סולארי, הרותם את קרינת השמש כדי ליצור חשמל להפעלת המצלמה. אם כי, צריך להכיר שבמקרה כזה, המצלמה תהיה גלויה ובולטת בשטח. מצד שני, לא נדרש לתפעול של החלפת מצברים או הטענת סוללות מידי פעם.

מצלמת אבטחה ללא חשמל

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה