דגשים חשובים סביב התקנת אזעקה

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

התקנת אזעקהדגשים חשובים סביב התקנת אזעקה

מערכת אזעקה היא המערכת המרכזית בשכבת ההגנה שאנו עוטים על הבית. בכוחה להתריע כאשר נערכת פריצה לבית או שיש כוונה שכזו וכן להרתיע פורצים, שרואים אזעקה מתוחכמת ונסוגים מפניה. אלה שעולם מערכות האזעקה עצמו, פרוץ לחלוטין ולא פעם נמצא מערכות זולות ונחותות שאין בינם לבין הגנה עלינו ולא כלום. גם בתחום התקנת אזעקה הבלגן חוגג וניתן למצוא לא אחת חברות לא מקצועיות, שבמקרה הטוב רק גורמות לך להוציא עוד כסף שלא לצורך ובמקרה הרע באמת, משאירות אותך חשוף.

דגשים חשובים על בחירת אזעקה ועל התקנת אזעקה

מיקום

קודם כל, עלינו לעמוד ולבחון היכן עלינו להתקין את האזעקה בבית. מומלץ, לעשות זאת יחד עם מתקין אזעקות מיומן שיכול להעשיר אותנו במיקום הנכון של הצבת הגלאים, בזוויות הנכונות, כיסוי שטחים וכד' להשגת יעילות ואפקטיביות מרבית של המערכת. אין כל צורך להתקין בחדר קטן אחד הרבה גלאים, כאשר אחד הוא שניים מספיקים לכסות אותו לגמרי.

יש לבחון האם האזעקה תהיה בתוך הבית והגלאים יקלטו רק את מי שנמצא בתוך הבית או שהגלאים יהיו חיצוניים לבית ויוצבו בהיקף שלו. לכל שיטה היתרונות והחסרונות שלה. אזעקה בהיקף יוצרת הרתעה רבה יותר אך גם מועדת להפעלות לא מתוכננות.

יש לשים לב גם למיקום של הרכזת. מצד אחד שתהיה במקום מרכזי ושנוכל לשלוט בו בקלות ומנגד, שלא תהיה חשופה מידי ולפיכך קלה לנטרול. גם כל נושא החווטים בין הגלאים לרכזת צריך להילקח בחשבון, הן ברמה הפרקטית של משיכת ומתיחת כל הקווים באופן מיטבי והן מבחינה אסתטית, שעה שיהיה נכון שלא להעביר את החווטים במקום חשוף, בוודאי לא באזורים "נאים" כמו הסלון או פינת האוכל.

סוג האזעקה

ישנם סוגים טכנולוגיות שונות של אזעקות. גלאי נפח, גלאי תנועה, אזעקות הפועלות על ניתוק מגנט ועוד ועוד חידושים כמו חיבור למערכת מצלמות והקלטה, חיבור לגילוי אש, אזעקה המסונכרנת ומקפיצה כוחות תגובה או מוקד אבטחה. גם בתוך חלקי המערכת של האזעקה יש רמות שונות, בתחום הגלאים, תחום הרכזת, "המוח" של המערכת, הסירנות ועוד. לא בכל הפעמים תדרשו למילה האחרונה בשוק. החוכמה היא להשיג הגנה מצוינת ויעילה לבית שלכם ולא להתפאר במערכת שאין לכם בה צורך ולא מעניקה לכם שום ערך מוסף.

תכנות המערכת

אותם הדברים האמורים בנושא התקנת אזעקה, נכונים גם לגבי תכנות המערכת. קודם כל יש לבחור ולכוון לפי רצוננו את השעות והזמנים בהם תדרך האזעקה וכן מתי היא תפסיק לפעול. נוכל לתכנת את עוצמת הרעש, את זמן ההשהיה בין ההפעלה לצפירה, כדי שלא נפעיל אותה ועוד לפני שנספיק לצאת מהבית, כבר נהיה אנחנו "הפורצים". ניתן לתכנת אותה גם להפעלה מותרת הלכתית בשבת, למעוניינים.

 הדבר החשוב ביותר בתכנות הוא המקומות אליהם המערכת תפנה, בעת האזעקה. נרצה, שהחיוג האוטומטי שלה, המתריע על הפעלתה יעבור לאנשים וגופים רלוונטיים. זה יכול להיות לסלולרי שלנו או למוקד אבטחה מסודר.

התקנת אזעקה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה