אינטרקום IP מחיר ויתרונות

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

אינטרקום IP מחירעד לא מזמן האינטרקום הביתי או זה שהיה במשרד שלנו היה אינטרקום פשוט ולא מאוד מתוחכם. היה ניתן לשוחח בו עם מי שעומד מחוץ לדלת ולנסות לוודא רק על פי קולו או דבריו האם להכניס אותו או לסרב. בשנים האחרונות התפתח האינטרקום וכעת ניתן גם לראות ולבחון ויזואלית את מי שעומד בכניסה ולא רק להתבסס על קולו. ועדיין, הינו כדי לעשות בו שימוש היינו צריכים להיות בבית פיזית ובעיקר, להיות ליד האפרכסת או המסך שניצב לידו. כל צלצול באינטרקום היה מצריך אותנו להגיע פיזית למסופון.

אינטרקום IP הוא הפתרון לסיטואציה הזו. הוא מאפשר לנו לשלוט על האינטרקום מכל מקום, בכל זמן ובצורה קלה ופשוטה ובכך מאפשר לנו להגביר גם את תחושת הביטחון שלנו וגם את ממד הנוחות. 

רגע, אזהרה!

טרם ניגע ביתרונות וכן בכל אינטרקום IP מחיר, יש להגיד דברים ברורים: השוק, בייחוד שוק האונליין עם אתרי הסחר הגדולים, מוצף באינטרקומים מסוגים שונים, במחירים מפתים. העובדה שהשוק כל כך פורח גורם לשרלטנים רבים להציע את מרכולתם, שלא תמיד עומדים בסטנדרטים הגבוהים ורובם עשויים מחומרים פשוטים הנהרסים בקלות. גם אם רכשתם אינטרקום IP מחיר מצוין ואחד שהוא טוב באמת, עדיין תזדקקו לבצע התקנה מורכבת בצורה נכונה. 

כל זאת מביא אותנו להמלצה לרכוש את האינטרקום, כמו גם מערכות אזעקה, מערכות גילוי אש ומערכות מצלמות אבטחה במקום מסודר, שגם יתקין בצורה איכותית, גם יתכן את הפרישה הנכונה וגם יסנכרן בין כל המערכות, כדי שיפעלו ללא תקלות וללא סיכון שלנו.

אינטרקום IP מחיר וחידושים

היתרון העצום של אינטרקום IP הוא יכולתו לאפשר לנו שליטה בכל זמן ובכל מקום. אנו יכולים לתפעל את האינטרקום גם מתוך מכשיר הטלפון הנייד שלנו באמצעות אפליקציה ייעודית, פשוטה ונוחה לתפעול.  הדבר מאפשר לנו גמישות גבוהה יותר ובעיקר יכולת לשלוט גם כאשר איננו נמצאים פיזית לצד האינטרקום.  האינטרקום מתחבר לרשת האינטרנט בבית או במשרד והוא מאפשר לפתוח את מנגנון הנעילה החשמלי באמצעות האפליקציה גם ממרחק רב. איננו חייבים לחכות לצלצול. האפליקציה תתעורר ותתריע לנו בשעה שמישהו ניגש לכניסה ואז נוכל לנהל את התהליך.

 אפשרות זו לא מחליפה את השימוש המסורתי באינטרקום. עדיין בבית תהיה מערכת השמע ואליה יצטרף מסך LCD משוכלל (יכול להיות גם מסך מגע) בו ניתן לצפות באיכות אדירה באדם העומד בחוץ, אפילו בצבע, אפילו בתנאי חשכה או במזג אוויר סוער. המערכת עצמה מאפשרת לשמור תמונות וסרטונים להמשך וכן סנכרון עם מערכות אחרות בבית כמו מערכת האזעקה. 

חוזקה וחיצוניות

אינטרקום IP מחיר גבוה מעט ממחיר אינטרקום רגיל גם בגלל שכלולי הטכנולוגיה המוטמעים בו אבל גם בגלל העובדה שהוא חייב להיות עמיד וחזק יותר. בראש ובראשונה על האינטרקום להיות קשוח וקשה להרס על ידי גורמים מזיקים בזדון. בשפה המקצועית זה מכונה 'אנטי ונדלי'. גם מי שינסה לחבל במערכת ובוודאי לפרוץ אותה, יתקשה בכך. על המערכת להיות גם עמידה כנגד פגעי מזג האוויר ובייחוד כנגד גשם, רטיבות ולחות כמו גם שמש חזקה מידי.

 מבחינה חיצונית, הרי שמושקע רבות בתחום העיצוב ולכן יש גם לזה השפעה על אינטרקום IP מחיר. בתוך הבית כאמור, הפאנל מסוגנן וחדיש אך גם הפאנל הניצב מחוץ לבית, ליד דלת הכניסה או השער, חייב להיות יפה, שכן הוא מקבל את פני האורחים ומשמש כעין כרטיס ביקור. כך ניתן למצוא עיצובים שונים ומגוונים, תאורות לד להתמצאות גם בחשכה ועוד.

אינטרקום IP מחיר יחל מ-1500 ₪ והוא עשוי להשתנות לפי החידושים, מורכבות ההתקנה ועוד פרמטרים נוספים אחרים.

בבית או בעסק שלכם נכנסים ויוצאים כל העת אנשים. ברוב המקרים אתם מכירים אותם ומקבלים אותם בברכה. במקרים אחרים, אינכם מכירים אותם ואתם מעוניינים לברר את זהות המבקשים ובעיקר ללמוד על כוונותיהם. האינטרקום הוא הכלי המרכזי שלנו לעשות זאת, בין בעסק או במשרד, בין אם מדובר בבית פרטי ובין אם מדובר ברב קומות בו מתגוררות משפחות רבות.

ישנם סוגים רבים של אינטרקומים. אף על פי שמדובר במוצר המעביר תקשורת בצורה פשוטה יחסית, אנו רואים כל העת חידושים ושכלולים ברוכים. כמעט ולא נמצא כיום את אינטרקום האפרכסת הפשוט שהינו רגילים למצוא בבית של ההורים או ההורים שלהם. כיום, שולט בכיפה אינטרקום IP והוא מציג יתרונות רבים.

מה זה אינטרקום IP?

אינטרקום רגיל, מתחבר בכבלים אל האפרכסת או הטלפון אליו הגדרנו אותו. יש קשר ישיר ופיזי בין הפאנל החיצוני שנמצא בחוץ אל המקום בו אנחנו שומעים או רואים את האדם בתוך הבית או העסק. לעומת זאת, אינטרקום IP הוא אינטרקום המתחבר אל מרכזית ה-IP  ובעצם אינו מקושר למיקום אחד אלא לכל מרכיב חיצוני שמחובר למרכזיה. האינטרקום עצמו מותקן ומוצב על דלת הכניסה אך הוא מתחבר באמצעות כבל רשת לראוטר (או בכלל בלי כל כבל), כך שאנחנו יכולים להתחבר אליו ולעשות שימוש באינטרקום מכל מקום ומכל התקן.

כך למשל אנחנו יכולים להיות בכל מקום בעולם ולשלוט על האינטרקום שלנו, לצפות באדם שניצב לידו או לדבר אתו, באמצעות המחשב שלנו, הלפטופ ואפילו הטלפון סלולרי, באמצעות אפליקציה ייעודית. בעת לחיצה של מישהו על האינטרקום, האפליקציה תתריע לפנינו ונוכל להתחיל בתהליך. מכאן נוכל להחליט האם לפתוח לו מיידית, לתחקר אותו או לבקש ממנו שיעזוב את המקום.

לא רק אינטרקום IP 

אינטרקום IP אינו מכיל רק מערכת שמע אלא עליו להיות מצויד גם במערכת צילום משוכללת, המאפשרת לנו להתבונן באדם המבקש להיכנס אלינו. את המערכת, ניתן לתכנן לפתח ספציפי או לשליטה על כמה כניסות, כאשר האפליקציה תנווט ביניהן עבורנו. אגב, בדומה למערכות הישנות גם אינטרקום UP יכול להיות אינטרקום עם קודן. כך למעשה אותו המקלדת יכולה לשמש לצורך יצירת קשר עם בעלי הדירה או העסק וגם לאפשר לעובדים או דיירים קבועים, להקיש סיסמא נכונה ולהיכנס בצורה קלה ובטוחה.

 עמידות 

על מערכת אינטרקום IP להיות לא רק חכמה ומתוחכמת אלא גם עמידה וחזקה. יש לזכור, כי לפחות החלק של הפאנל של המערכת, נמצא כל העת בחוץ וחשוף לשמש חזקה ולפגעי מזג האוויר השונים. לפעמים הוא יהיה תחת גגון אבל בהרבה פעמים האינטרקום יותקן על שער חיצוני חשוף לגמרי. לא נרצה שגשם, לחות או שמש חזקה ישבשו את פעולת האינטרקום.

בנוסף, אינטרקום IP חייב לביות חזק פיזית וזאת משתי סיבות: הראשונה נוגעת לעובדה שלא נרצה שמישהו חיצוני יחבל במערכת וישבית אותה. הסיבה השנייה נעוצה באופי השימוש במערכת העדינה שכוללת לחיצות רבות מידי יום. כך נוצר בלאי טבעי. ככלל, למרות שניתן לקנות אינטרקום IP זול מאוד ברשת אין הדבר מומלץ. האיכות שלהם מפוקפקת, אין להם תמיד אבא או אימא, הם לא בהכרח מותאמים לתקנים הישראלים או לתקנים מחמירים והם אינם עמידים לאורך זמן. 

גם את ההתקנה עצמה מומלץ להשאיר לבעלי מקצוע מיומנים, שידעו להעניק לכם את המוצר הטוב ביותר שגם יהיה מותקן נכון ולא יסבול מתקלות חוזרות ונשנות. כדאי מאוד לחשוב על התקנת שלל מערכות הבטיחות כמו מערכת האזעקה, גילוי אש, מצלמות אבטחה וכד', על ידי חברה מקצועית אחת. כך תוכלו לוודא כי קיבלתם כיסוי טוב ומלא (ואולי גם תחסכו כסף). רוצים לדעת כמה עולה אינטרקום IP ? לחצו כאן

אינטרקום IP מחיר

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה