אינטרקום לשער פתרון מושלם

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

אינטרקום לשערניתן למצוא סוגים שונים של אינטרקום לשער במחירים מגוונים. כיום יותר מתמיד מומלץ להתקין מערכות הגנה לבתים פרטיים, למקומות יישוב ולמקומות עבודה. הזמנים מחייבים התמגנות משמעותית ויכולת בקרה ופיקוח אשר יספקו הגנה מרבית ומקסימלית ויגנו מפני חדירות לא רצויות.

מה הם השלבים לרכישת אינטרקום לשער?

  • שלב ראשון מומלץ להיכנס לאינטרנט ולבצע סקר שוק. לבחון את המחירים של מגוון המוצרים ולנסות להבין מה יתאים.
  • שלב שני, מומלץ לבצע שיחת ייעוץ ראשונית להבנה עמוקה יותר על המוצר או המוצרים שיכולים להתאים. בשיחה זו כדאי להעלות את כל השאלות באופן מסודר ומאורגן ולספק מידע רחב ככל שניתן על השער, צורתו, סגנון הפתיחה שלו, היכן ממוקם ולאיזו מטרה. ניתן גם לצרף תמונות.
  • שלב שלישי, מומלץ לבדוק את החנות ממנה מתבצעת הרכישה, את מידת הניסיון, המקצועיות, השרות, המחיר. ודברים נוספים כגון תעודת אחריות למוצר, משלוח, התקנה זמנים ומחירים.
  • שלב רביעי לרכוש ולהתקין את המערכת.

ישנן כיום אופציות חדישות כגון אינטרקום עם מסך ואינטרקום אלחוטי המספקים אפשרויות רבות של התראות ושליטה מרחוק המאפשרות שלל יכולות לבעלי האינטרקום. כמו כן המוצרים קומפקטיים ואסתטיים. ההתקנות נעשות במהירות ומקצועיות.

ישנן אפשרויות להתקין אינטרקום בשער נע ובשער עולה .האפשרות  להבחין באופן ברור וקל באדם אשר מנסה להיכנס למרחב ,ללא צורך במגע ישיר של פנים מול פנים מספקת הגנה מרבית, אם זה לבעלי בית פרטי או לבית עסק או כל מקום אחר. כאשר מדובר באינטרנט עם מסך קיימות אופציות שליטה ופיקוח חדשניות המשנות את חוקי המשחק.

בעזרת אינטרנט עם מסך יש אפשרויות למערכת אלחוטית המאפשרת גישה מידית מכל מקום ומכל מחשב או נייד. ישנן מערכות המאפשרות יכולת פיקוח ופתיחת השער מרחוק בהתאם לזיהוי. ישנן מערכות אשר יכולות לבצע הקלטות של המתרחש באזור השער, המאפשרות שליטה מרבית ומקסימלית על הגנת המרחב גם בדיעבד. 

כיום זה הזמן המתאים ביותר לרכישת אינטרקום לשער בשל המחירים הנמוכים ביחסית לשנים עברו. יש מגוון רחב של מוצרים וביקוש בלתי פוסק למוצרי הגנה מהסוג הזה. בעקבות משבר הקורונה נוצרו שינויים בתחומי התעשייה ובשוק הכלכלי בכלל. תנודות אשר גרמו לעיכובים בייצור, עיכובים במשלוחים וחוסר בחלקי חילוף. עדיין עוד קשה להבין ולעמוד את התמורות במשק וייתכן והבעיות עוד יחריפו או שייעלמו. בכל מקרה חשוב לנצל את המומנטום העכשווי ולנצל את המחירים שקיימים כרגע בשוק הישראלי ולרכוש מערכות הגנה במחירים שווים ובאיכות גבוהה וחדשנית.

התנאים הביטחוניים אינם מאפשרים לשבת בנחת, יש לפעול באופן נחוש ומידי ולמגן את המרחבים החשובים לנו. בשל מחירם הנוח של המוצרים, ומהירות המשלוחים וההתקנות, ניתן בזמן קצר ביותר להחליט ולבצע, ומטוב מוקדם מאשר מאוחר.

ישנם סוגי אינטרקום המותקנים באופן חיצוני וישנם סוגי אינטרקום אשר מותקנים באופן המוטמע בתוך הטיח ומשווים נראות אסתטית ונקיה יותר. נפח האינטרקום אינו בולט מעל פני הקיר. חלק מהמערכות מותקנות ישירות על השער וחלקן על הקיר בסמוך לשער. 

ישנה אפשרות לקבל שיחה באינטרקום ואז להשיב ולבדוק מי מנסה להיכנס וישנה אפשרות של מסך בו קודם רואים מי מגיע ואז מחליטים אם מאשרים לו להיכנס ואם לאו.

בכל מקרה מומלץ ולרכוש במהרה אינטרקום לשער ולבחור את סוג המוצר וסגנון ההתקנה אשר יתאים ביותר לצורכי הבית או העסק. להנות מביטחון והגנה , שליטה ופיקוח על היקר לנו. כמו כן למהר ולנצל את התנאים הקיימים כיום בשוק המוצרים.

אינטרקום לשער

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה