אינטרקום לבית פרטי עם מסך הדור החדש של האינטרקום

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

אינטרקום לבית פרטי עם מסךניתן למצוא כיום סוגים שונים של מערכת אינטרקום לבית פרטי עם מסך זה אכן הדור החדש, אשר מותאם למציאות חיינו הן בהיבט הטכנולוגי והן בהיבט הביטחוני. ניתן למצוא סוגים שונים של מסכים בעלי יכולות ונראות שונות ומגוונת ובמחירים ממש נוחים וסבירים.

איזה סוגי אינטרקום לבית פרטי עם מסך קיימים?

  • אינטרקום עם מסך רגיל
  • אינטרקום עם שני מסכים ויותר
  • אינטרקום עם מסך המוצנע בתוך הקיר
  • אינטרקום עם מסך מגע
  • אינטרקום אלחוטי עם מסך
  • אינטרקום עם מסך ואפליקציה

אלו חלק מסוגי אינטרקום בעל מסך. האפשרויות מגוונות וטווח המחירים של אינטרקום נע בין 200 ₪ ועד 2,500 ואף יותר. ומשמש לשימושים שונים ומגוונים בהתאם לצרכי הבית, גודלו ומיקומו.

אינטרקום עם מסך מאפשר לראות את המגיעים לבית ולאפשר כניסה למוזמנים. כמו כן בימינו זהו צורך חיוני, משמעותי ומידי. בשל המחירים והאפשרויות כל בית יכול להתמגן והעלות מתאימה לכל תקציב ולכל צורך. לכן מומלץ ביותר להזדרז ולרכוש כל עוד זה מצב המחירים. על פי התנודות במשק הכלכלי ובעקבות הקורנה לא בטוח שמצב המחירים יישאר נמוך. חוסר בחלקי חילוף ובעיות בשילוחים ובייצור גרמו לנזקים שעדיין קשה לעמוד וייתכן ובהמשך יהיה חוסר גדול יותר, דבר שיעלה את המחירים ויגרום לחוסר במלאי החנויות.

בימים אלו גבר הביקוש למערכות מיגון לבית כגון אינטרקום עם מסך וגם מערכות אחרות. המוצרים ממש נחטפים מהמדפים ולכן כדאי למהר ולנצל את הזמנים בהם המחירים כל כך טובים והמוצרים משובחים ביותר ומספקים הגנה מצוינת לחלל הביתי וגם לבתי עסק ומקומות אחרים.

בבית פרטי גדול בעל כמה כניסות או כמה מפלסים ייתכן ויתאימו כמה מסכים לאינטרקום, על מנת לאפשר צפייה ושליטה על האינטרקום גם כאשר לא נמצאים קרוב לנקודת ההתקנה. כמו כן יש אינטרקום עם מסך המיועד לחדר של תינוק המאפשר להורים להתבונן בנעשה בחדר מחדרם או ממקומות אחרים בבית. במרבית המקרים יש רצון לדעת מי מנסה להגיע לבית מבחוץ אך הרבה פעמים אינטרקום לפנים הבית מתאים לצרכים רבים נוספים.

ישנן שלוש צורות התקנה עיקריות לאינטרקום עם מסך:

  1. התקנה רגילה הכוללת הכנה לחיווט למסך ולמצלמה בעזרת מתקין מקצועי.
  2. התקנה כולל הצנעת המסך בתוך הטיח בצב בו המסך לא בולט מהקיר אלא מוטמע בתוכו ורואים רק את המסך ללא הנפח שלו.
  3. התקנה עצמית של מערכת אלחוטית שאינה מצריכה התקנה.

כל המוצרים טובים וכל שיטות ההתקנה טובות צריך רק לבחור את המוצר המתאים ביותר לבית הספציפי.

כאשר נגשים לרכוש אינטרקום ישנם כמה שלבים מומלצים על מנת לגבש את התקציב והעלות הנכונה לצרכים ולקבוע מהו המכשיר המתאים ביותר.

שלב ראשון: להיכנס לסקר שוק באינטרנט ולבחון את ההיצע והמחירים.

שלב שני: לבחור את המוצר הרצוי ולבצע שיחת ייעוץ עם נציג החנות. לשאול את כל השאלות ולתאר במדויק את הבית, גודלו ומה הצרכים המבוקשים

שלב שלישי: לבחון האם החנות אמינה על פי מדדים של מקצועיות, ניסיון, המלצות ורמת שירות.

שלב רביעי: לבדוק את זמני האספקה וההתקנה במידה ויש צורך כמו גם את המחיר.

שלב חמישי: לרכוש, להתקין וליהנות מיתרונות האינטרקום ומביטחון וראש שקט.

מומלץ להתחיל בקרוב לחפש אינטרקום לבית פרטי עם מסך על פי השלבים שתוארו ולבדוק אם הפריט נמצא במלאי. לזרז את הרכישה ולעשות זאת בתזמון מושלם בעת שהמחירים כל כך נמוכים.

אינטרקום לבית פרטי עם מסך

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה