מערכת אינטרקום לעסק

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

מערכת אינטרקום לעסקבין אם העסק שלכם ממוקם בבניין משרדים מפואר בלב העיר, בדירה שכורה בפרוורים, או בכלל באיזו וילה במושב, מערכת אינטרקום טובה היא כיום MUST בכל בית עסק המכבד את עצמו. למעשה, עם היתרונות הרבים והמשמעותיים כל כך שמקנה מערכת אינטרקום, ברור מדוע יותר ויותר עסקים מתקינים מערכת כזאת.

 

עולם שלם של תכונות, פתרונות ואפשרויות 

מערכות האינטרקום החדשות והחכמות הקיימות היום בשוק, מגיעות עם מגוון רחב של תכונות, העונות לצרכים שונים: מצלמה רגילה ומצלמת אינפרא אדום (לראייה בתנאי תאורה ירודים); הקלטת הוידאו והסאונד ושמירתם לאורך זמן; שימוש בתגי קרבה, שמאפשרים לעובדים או אפילו לספקים הקבועים שלכם, כניסה מהירה ובטוחה לעסק; חיבור מנעול הכניסה של בית העסק לאפליקציה ייעודית בטלפון הנייד שלכם (או לכל טלפון / מחשב / טבלט). ממשק כזה מאפשר לכם שליטה במנעול הכניסה לבית העסק משולחן העבודה במשרד, מן הרכב, מן הבית או אפילו מהביקור אצל הנכדים.

ביטחון, מוגנות ושקט נפשי

המטרה הראשונה בהתקנת מערכת אינטרקום לעסק היא הגברת רמת הביטחון ותחושת המוגנות של העובדים בעסק. זה מה שאנחנו שומעים מן הלקוחות העסקיים שלנו כבר שנים. מתוך הבנת צרכי הלקוחות איתרנו חברות ודגמי מערכות אינטרקום אמינות ביותר, שייאפשרו לכם להיות עם האצבע על הדופק (של מנעול הכניסה לבית העסק שלכם), ויסייעו לכם להשיג ביטחון רב יותר ושקט נפשי לאורך שנים.

המטרה השנייה של אינטרקום בבית העסק, היא שמירה על חומרים, ציוד ו/או מידע יקרי ערך. התכונות והאפשרויות הקיימות במערכות האינטרקום החדשות המיוצרות בשנים האחרונות, מאפשרות לכם מידה גבוהה בהרבה של ביטחון באשר לשמירתם של חומרי הגלם, המוצרים השונים, המחשבים הקיימים בעסק, המסמכים ועוד. כאשר העסק מוגן יותר, אתם פנויים יותר לפתח ולקדם אותו. פשוט כך. מסיבה זו, אנו אומרים לא פעם שהתקנת מערכת אינטרקום בבית עסק, ראוי שתירשם בסעיף ההשקעות של העסק ולא בסעיף ההוצאות שלו.

זה המקום להוסיף שעסקים רבים בוחרים להתקין מערכת אינטרקום לא רק לשער או לדלת הכניסה הראשיים לבית העסק. פעמים רבות בוחרים מנהלי העסק לאבטח גם את החניות השמורות של העסק, את מחסן חומרי הגלם ו/או מחסן המוצרים המוגמרים, חדר רגיש שלא כל עובד צריך לגשת אליו ועוד.

המטרה השלישית, עליה אנחנו שומעים מלקוחותינו, היא הנוחות המרבית שמאפשרת מערכת אינטרקום בעסק. אפשרויות השליטה בכל זמן ומכל מקום על דלת הכניסה לבית העסק שלכם הופכת במהרה כל כך טבעית, עד שבתוך ימים ספורים לא תוכלו להבין כיצד ומדוע התנהלתם לפנים ללא מערכת כזו.

שדרוג חזות בית העסק

מערכות האינטרקום החדישות מגיעות עם פאנלים יוקרתיים ומרשימים למראה. חלק מהדגמים מיועדים להיות מותקנים בתוך טיח הבניין, אפקט שמעניק תחושה של עוצמה וחדשנות. בחלקם מותקנות מנורות לד, הן לכפתורים השונים והן כתאורה המאפשרת צילום גם בשעות החשיכה, למשל. פונקציות אלה, יחד עם האפשרויות לשיחת וידאו עם בעל העסק, בכל מקום בו הוא נמצא, יוצרים אצל הלקוח (או העובד) הפוטנציאליים המגיע לבית העסק, תחושה של קידמה והצלחה. זאת עוד בטרם פסעו את צעדיהם הראשונים לתוך בית העסק שלכם. כידוע, הן מעולם הפרסום והן מן המחקרים אודות יחסים בין-אישיים, הרושם הראשוני שלנו מפגישתנו עם אנשים / מקומות מהווה אחוז גדול מן התמונה שתהיה לנו לגביהם בהמשך ומן הרצון שלנו להמשך קשר בעתיד.

לסיכום, גם אם התקנת מערכת אינטרקום לעסק מהווה הוצאה מסוימת (חד פעמית ודי קטנה, למען האמת), הרי שהיא מהווה השקעה משתלמת ביותר לטווח הארוך. מערכת כזו עשויה למנוע פריצות, היא משדרגת רושם ראשוני של הצלחה של בית העסק ומעניקה נוחות מרבית בשליטה על שער או דלת הכניסה לעסק.

אם יש לכם שאלות או פרטים שונים לברר, מוזמנים להתקשר אלינו ו/או להשאיר פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר.

מערכת אינטרקום לעסק

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה