אינטרקום בין חדרים

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

אינטרקום בין חדרים

אנחנו כל הזמן מרגישים צורך לעוד קצת בטחון. בטחון בתוך הבית שלנו, שיקנה לנו גם פרטיות וגם שקט נפשי. התוספות של שכבות ההגנה מתחדשות כל העת ומשתכללות כל הזמן. דווקא אחד מן המערכים הוותיקים ביותר בתחום הוא האינטרקום. מערכת פשוטה בסיסה, המאפשרת לנו לזהות את העומד במקום חיצוני לנו, לרוב בדלת הכניסה ולהחליט האם לפתוח עבורו את הדלת או לא. בשנים האחרונות גם תחום האינטרקום התפתח וכעת ניתן לא רק לשמוע את האדם אלא גם לראות אותו באמצעות מצלמה ומסך המותקנים כחלק מהערכה.

אלא שמתברר, שרבים לוקחים את יתרונות האינטרקום החיצוני, זה שמקשר בין מי שנמצא בתוך הבית למי שנמצא בחוץ, ומעתיקים אותם לתקשורת במעגל סגור  בתוך הבית. פתרון הפועל על פי עקרון זה הוא האינטרקום הפנימי או כפי שמכנים אותו: אינטרקום בין חדרים.

אינטרקום בין חדרים במשרדים ובעסקים

הדבר הראשון שקופץ לנו לראש כאשר אנחנו מדברים על אינטרקום בין חדרים, הוא עסק גדול או משרד שיש בו מחלקות רבות, שהגישה לכל אחד מהאזורים, אינה מותרת לכל אחד. ואכן, משרדים ועסקים רבים, גדולים וקטנים כאחד, מווסתים את התנועה או מונעים את המעבר ממקום למקום בחופשיות, באמצעות אינטרקום בין חדרים. כאשר אדם מגיע לדלת החסומה בפניו הוא מקיש באינטרקום ומישהו במקום אחר משוחח עימו ורק לאחר זיהויו מאשרר את כניסתו.

אגב, שני חידושים מעניינים בתחום שהופכים נפוצים במשרדים ובעסקים הוא אפשרות הצבת אינטרקום בין חדרים עם מצלמות, כך שניתן לזהות במראה את המבקש לעבור ולא להסתפק רק בשמיעת קולו. בנוסף, כדי לא לעכב אנשים שכן מורשים לעבור מחדר אחד למשנהו, ניתן להתקין אינטרקום עם קודן. כך, מי שיודע את הסימסא, יכול להקיש אותה ולעבור בנקל ומי שלא, יאלץ לעבור את תהליך הזיהוי.

אינטרקום בין חדרים לבית הפרטי

אולי זה מפתיע אבל גם בתים פרטיים מתהדרים באינטרקום פנימי. כאן הסיבות הן פחות מטעמי אבטחה. לצורך כך יש את האינטרקום החיצוני ואפילו את האינטרקום של השער. ולמרות זאת, כדאי לדעת שניתן לסנכרן ולממשק בין האינטרקומים השונים, כך שהם יוכלו לבצע כמה פעולות במקביל.

בכל אופן, הסיבה להתקנת אינטרקום פנימי בבית פרטי, היא  כדי שבני הבית יוכלו לדבר אחד עם השני בצורה פשוטה וקלה וזאת על ידי שימוש במסופונים שונים הפזורים ברחבי הבית ובכדי שלא להריץ ולהטריח את כולם למסופון הראשי בדלת הכניסה, כדי לפתוח או לזהות את מי שעומד שם.

היתרונות האלו באים לידי ביטוי בצורה יעילה מאוד, דווקא בבתים גדולים מאוד או בכאלו בהם יש יותר מקומה אחת. מערכת אינטרקום פנימית מאפשרת שיחה רגועה ואפקטיבית בין כל חלקי הבית. אגב, מערכת כזו יעילה גם אם יש תינוק קטן בחדר נפרד בבית. בעזרתה ניתן לעקוב אחרי קולות הבוקעים מן החדר, לגלות האם הוא נרדם או התעורר או לצפות בו באמצעות המסך מחדר ההורים.  בחלק אחר של המקרים ניתן להתקין גם לצד האינטרקום מערכת כריזה, המאפשרת לשדר הודעות לכל הדיירים בבית (או לכלל העובדים בעסק).

לא לזלזל בהתקנת אינטרקום בין חדרים

למרות שאינטרקום בין חדרים אינו מונע פגיעה בביטחון האישי כמו אינטרקום רגיל, עדיין אסור לזלזל בתהליך התקנתו ולעשות זאת על ידי חברה לא מיומנת. בוודאי, אם הוא אמור להתחבר ולהתממשק עם האינטרקום הרגיל. גם הרכבת מערכת שכזו דורשת ידע מעמיק וגם כאן צריך לבחור מערכת אמינה ומוכחת ולא חיקוי סיני שרק יגרום לתקלות והשבתת המערכת.

אינטרקום בין חדרים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה