החלפת אינטרקום לבניין

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

החלפת אינטרקום לבנייןהחלפת אינטרקום לבניין

מערכות אינטרקום מוכרות ומשמשות את כולנו מזה עשרות שנים. באופן כללי, ניתן לומר שמערכות אלה הן אמינות ומתפקדות לאורך שנים רבות. עם זאת. ניתן להבין שמערכות שהותקנו לפני עשר, עשרים, שלושים שנה או יותר, כבר לא מתפקדות כמו פעם. לעיתים חלק מהכפתורים אינם מגיבים טוב, לעיתים היכולת לנהל שיחה בסיסית מתוך הדירות החוצה נפגעה וכדומה. מלבד זאת, המערכות שהותקנו פעם היו אנלוגיות. מערכות האינטרקום החדשות אשר מיוצרות היום, הן דיגיטליות וכוללות טכנולוגיות ואפשרויות רבות, שפשוט לא היו קיימות בעבר. יכולותיהן החדשות של מערכות האינטרקום, עשויות לתרום רבות למוגנות של דיירי הבניין, לביטחונם וביטחון רכושם, לשימושיות של המערכת עבורם ועבור המבקרים בבניין ועוד.

 

טכנולוגיות חדשות

התכונות החדשות המשמעותיות ביותר של מערכות האינטרקום חדשות הן יכולות הצילום והעברת תמונה למסך הנמצא בתוך הדירה (או המשרד, אם מדובר בבניין משרדים), יכולת הקלטת הוידאו והסאונד ושמירתו על כרטיס זיכרון או ישירות על ענן ויכולת הקישור לאינטרנט (מה שמכונה אינטרקום IP). תכונה אחרונה זו מאפשרת לחבר את המערכת לכל טלפון נייד, טאבלט או מחשב של דיירי הדירות ומאפשרת לדיירים צפייה במבקרים שהגיעו לבניין, ניהול שיחות איתם וכמובן שליטה מרחוק על דלת הכניסה לבניין. כל אלה מתאפשרים לא רק כשהם בבית, אלא גם כשהם בעבודה או אפילו בחופשה. המשמעות היא חוויית משתמש שונה לגמרי, נוחות רבה ותחושת ביטחון רבה יותר.

בנוסף, במערכות החדשות ניתן להוסיף מצלמה לראיית לילה. רכיב זה יאפשר לכם לראות מי הגיע לבניין, גם בשעות החשיכה ובתנאי תאורה ירודים.

אתגרים בהחלפת אינטרקום לבניין

כתוצאה מכל האמור עד כה, בבניינים רבים נוצר צורך בהחלפת מערכת האינטרקום ושידרוגה למערכת חדשה. מכיוון שמדובר על התקנת מערכת אינטרקום חדשה במקומה של מערכת קיימת, הרי שבמידה והיא מבוצעת על ידי איש מקצוע מנוסה, החלפת אינטרקום לבניין היא משימה פשוטה יחסית מבחינה טכנית ומהירה. על פי רוב ישתמש איש המקצוע באותה תשתית שהותקנה לפני שנים, ויתקין עליה את המערכת החדישה והמשודרגת. בהנחה שבכל אחת מן הדירות נמצא אחד מן הדיירים, שיאפשר כניסה של בעל המקצוע והתקנת המערכת זה אמור להיות תהליך פשוט ויעיל.

 

עם זאת, החלפת האינטרקום עלולה להיות מורכבת יותר מבחינת תיאום הציפיות של כל דיירי הבניין והתאמת המערכת לצרכים של כל אחד מהם. מענה על השאלות הבאות יסייע לכם לצלוח את התהליך בייתר קלות:

  1. האם מתגוררים בבניין דיירים קשישים שהשימוש באפליקציות יהיה מורכב עבורם? במידה וכן, חשוב למצוא את הפתרון המתאים עבורם. אתם מוזמנים להתקשר כדי לשמוע על מגוון הפתרונות הקיימים בהתאמת שלוחת הקצה של כל דירה.
  2. האם תעדיפו מערכת עם תגי קרבה? תגים אלה מחולקים לדיירי הבניין. הם מזוהים על ידי המערכת ומאפרים כניסה לבניין ללא הקשת קוד. עם זאת, מניסיוננו אנו יודעים שילדים נוטים לאבד תגים אלה ויש לקחת זאת בחשבון.
  3. האם מלבד הכניסה הראשית, קיימות כניסות נוספות לבניין, כגון כניסה לחנייה, מחסן משותף, מקלט וכדומה? במידה וכן, התקנת מנעול גם על כניסות אלה תספק לדיירי הבניין מוגנות טובה הרבה יותר ולמעשה הינה הכרחית לצורך מענה בטיחותי כולל. 
  4. האם יש צורך בניתוק המנעול החשמלי של הבניין בשבת?

סיימתם את הבירור בין הדיירים? מעוניינים להגיע כבר לשלב המעשי של החלפת אינטרקום לבניין?

מוזמנים לפנות אלינו! נציג מקצועי ומנוסה שלנו יגיע לבחון את המערכת הקיימת אצלכם, יסביר על האפשרויות המגוונות הקיימות בשוק מערכות האינטרקום וייתן לכם הצעת מחיר הוגנת. למה לפנות אלינו? כי אנחנו אוהבים לקוחות מרוצים! ומשקיעים בכל לקוח ובכל התקנה, כי אנחנו יודעים שלקוחות מרוצים מביאים לקוחות נוספים.

החלפת אינטרקום לבניין

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה