החלפת אינטרקום בדירה

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

החלפת אינטרקום בדירההחלפת אינטרקום בדירה

כמעט שאין בית או בניין בישראל שאין בו מערכת אינטרקום. מערכות אלה מתגלות, בדרך כלל, כאמינות מאוד ועשויות לפעול עשרות שנים כמעט לא תקלות. עם זאת, כמו לגבי כל מוצר אלקטרוני, לעיתים משהו במערכת כבר לא עובד כמו שצריך ומתעורר צורך בהחלפתן. במקרים אחרים (ואלה אולי שכיחים אף יותר) אנו מעוניינים להחליף את המערכת פשוט כדי לשדרג אותה למערכת חדישה וטובה יותר, המספקת תכונות ויכולות שאף אחד אפילו לא חלם עליהן בעבר (טוב, מלבד אלה שהמציאו אותן, בעצם).

 

עלות מול תועלת

החלפת מערכת אינטרקום ישנה בחדשה, מהווה הוצאה חד פעמית לא גבוהה. על פי רוב ישתמש טכנאי האינטרקום בתשתית של המערכת הישנה ולמעשה, רק יחליף את פאנל הכניסה ואת יחידת האינטרקום שבתוך הדירה. המשמעות היא שעלות העבודה של החלפת אינטרקום בדירה מסתכמת בכמה מאות שקלים. הפרמטר העיקרי הקובע את המחיר הכולל שתשלמו הוא סוג המערכת שתבחרו, כלומר, עד כמה משוכללת ומשודרגת היא.

חשוב לציין שמערכות האינטרקום החדשות מרתיעות יותר מן הישנות (הרבה בזכות המצלמות המותקנות בהן). בכך הן מפחיתות את מספר ניסיונות הכניסה של מבקרים בלתי-קרואים. המשמעות הישירה של זה, היא שאתם, הילדים והדירה שלכם מוגנים ורגועים יותר.

מערכות חדישות – תכונות ויתרונות חדשים

התקנת מערכות האינטרקום שהותקנו בעבר, לעיתים לפני עשרות שנים, היו מסוג אינטרקום שפורפרת ואיפשרו דיבור בלבד. לעומתן, המערכות החדשות המשווקות היום, מספקות ים של אפשרויות חדשות, שמשמעותן היא גם בטיחות ומוגנות גבוהות יותר וגם חוויית שימוש מהנה ודינאמית הרבה יותר.

 

מספר תכונות חדשות הופכות את המערכות המודרניות לפופולריות יותר ויותר:

מצלמה – זהו ללא ספק ההבדל העיקרי והמשמעותי ביותר בין האינטרקום של פעם לאינטרקום החדש. המצלמה מאפשרת זיהוי מיידי של העומד לפני סף ביתכם. במידה וזה לא אדם המוכר לכם, המצלמה מספקת מידע רב ערך נוסף כגון: האם זהו ילד? האם מדובר בגבר או באישה? ועוד. במקרה הצורך, כאשר התאורה ליד הדלת אינה מספיקה בחלק משעות היממה, קיימים שני פתרונות עיקריים: מצלמות המצויידות בפנסי לד, המאירים את האזור שליד הדלת ומצלמה של ראיית לילה (אינפרא-אדום).

שמירת מידע החלפת אינטרקום בדירה תאפשר לכם לא רק לצלם את סביבת הדלת כשמגיע אורח, אלא גם לשמור תמונות של המבקרים שהגיעו ולחצו על פעמון הכניסה, או, אם תרצו, הקלטת וידאו של כל מה שקורה ליד דלת הבית שלכם 24/7. בדרך זו אתם מקבלים הרבה יותר מידע ויכולים להתנהל טוב יותר בשמירה על משפחתכם ורכושכם.

אינטרקום IP – המדובר באינטרקום עם יכולת חיבור לאינטרנט. במילים אחרות, אינטרקום IP מחבר את מערכת האינטרקום לטלפון הנייד שלכם, באמצעות אפליקציה ייעודית. בדרך זו אתם מקבלים שליטה על מנעול הדלת מכל מקום שהוא. תכונה זו מתאימה בעיקר לדירות בהן בני הבית מורגלים בשימוש בטלפונים חכמים (בניגוד לקשישים רבים, לדוגמה). כמו כן, לפני התקנתו של אינטרקום כזה, יש לוודא שתשתית האינטרנט וחבילת הגלישה שלכם מהירות מספיק כדי לאפשר העברת נתונים מהירה מספיק, שתכלול את הסאונד והווידאו מהאינטרקום. הכוונה היא בעיקר למהירות העלאת הנתונים שבחבילת הגלישה שלכם. אם זו אינה מספקת, כל חוויית השימוש עלולה להיות מאכזבת ומתסכלת ביותר.  

לבסוף, תכונה מעניינת נוספת הרלוונטית לבנייני מגורים, היא האפשרות להתקשר דרך מערכת האינטרקום בין הדירות השונות בבניין – תכונה זו מאפשרת לילדים, במקרה של צורך, לפנות למבוגר לפי בחירתם בבניין, גם אם אין ברשותם טלפון נייד (מתאים ליישובים במגזר החרדי, או לכל מקום בו השימוש בטלפונים ניידים פחות רווח בקרב הילדים בפרט, או בכלל).

אינטרקום לדירהאינטרקום לדירה

מערכת אינטרקום היא אמצעי הגנה ראשון במעלה. מערכת כזו מאפשרת לבני הבית להבין מי מבקש להיכנס אליהם לדירה, ולהחליט האם לפתוח לו את הדלת, אם לאו, וזאת מבלי צורך בפגישה פנים אל פנים. פתרון פשוט זה הינו יעיל, פשוט וזול. חשוב מכל אלה, הוא מגביר מאוד את רמת הביטחון שלנו, (כמו גם את תחושת הביטחון, החשובה לא פחות) ומאפשר לנו להרגיש מוגנים. מכל הסיבות הללו ועוד, הפך האינטרקום למכשיר המצוי כמעט בכל בית / דירה בישראל.

 

ביתי הוא מבצרי

הדירה שלנו, הבית שלנו, היא המקום שצריך להיות הכי בטוח בעולם עבורנו. ההורים שלנו עוד היו משאירים את הבית פתוח. רבים מהם נהגו כך אפילו כשיצאו ליום עבודה. זה אולי היה מתאים ואפשרי בזמנים עברו ואולי אפילו אפשרי עדיין באי אילו ישובים כפריים, בהם כולם עדיין מכירים את כולם. אולם רובנו ככולנו מתגוררים בערים, או בישובים גדולים אחרים וממש לא יודעים מי מסתובב ברחובות. אנחנו נועלים את הדירה בלילה וגם כאשר אנחנו יוצאים ממנה בבוקר ושומרים את הדלת נעולה אפילו כשאנחנו חוזרים הביתה ונמצאים וערים בתוך הדירה עצמה. אם מישהו דופק בדלת, לפני שנאפשר לו או לה להכנס, נשאל מי זה, ננסה להציץ דרך עינית הדלת (אם קיימת), ונברר במי מדובר. לצורך הגברת הביטחון הותקנו בדירות רבות מנעולים המאפשרים פתיחה של חריץ של כ – 10 ס"מ, המאפשר לנו לבדוק מי הגיע יותר בבטחה.

מערכת אינטרקום לדירות מסייעת לנו לעשות את כל זאת ועוד הרבה יותר, בנוחות רבה ותוך מוגנות גבוהה לאין שיעור. מדוע? פשוט כי היא מאפשרת לנו לשמוע, ולראות את האישה או הגבר העומדים על סף דלתנו, מבלי להתקרב, מבלי הצורך לפתוח חריץ וכדומה.

מערכות אינטרקום חכמות

מאז הימים בהם האינטרקום היה מורכב מלחצן ומיקרופון בלבד, התפתחו מערכות אלה מאוד ונוספו להן אפשרויות רבות ומגוונות, שהופכות אותן חכמות ואפקטיביות הרבה יותר. כיום יכול אינטרקום לדירה לכלול תכונות ואמצעים מתקדמים, שהחשובים שבהם הם:

מצלמה – האמצעי הנפוץ ביותר באינטרקום לדירה. היא מאפשרת לנו לראות ולזהות האם אנו מזהים את המבקר/ת. לגבי מבקרים שאיננו מכירים, הרי שמצלמה מאפשרת לנו מידע חיוני רב כגון האם מדובר בילד או מבוגר, לבוש, שפת גוף וכל מידע חזותי אחר שאנו מקבלים בשיחה פנים אל פנים. כל אלה מאפשרים לנו לקבל החלטה מהירה ומבוססת הרבה יותר, כיצד לנהוג באותו מבקר/ת. מצלמות אינטרקום עשויות להיות מוסתרות בתוך המכשיר עצמו, כך שהמבקרים כלל אינם יודעים שהם מצולמים. הסתרת המצלמה גם מונעת מקרים של ונדליזם ופגיעה במכשיר. אינטרקום עם מצלמה עשוי להיות מחובר למסך או למספר מסכים בתוך הדירה. לבסוף,, ניתן להתקין באינטקרום מצלמה לראיית לילה, המאפשרת לנו לראות את המבקר גם בשעות או במצבי חשיכה (אם כי לא באותה איכות).

ניתן כמובן לחבר את המצלמה והמיקרופון לדיסק השומר את המידע. כך תוכלו לראות ולהקשיב למה שהתרחש בפתח ביתכם גם בדיעבד.

בקרה ושליטה מרחוק

מערכות אינטרקום חכמות מאפשרות חיבור למכשירים כגון טלפון נייד או טאבלט. כשמבקר מגיע, המערכת יוצרת קשר עם הטלפון הנייד של בעלי הבית, מציגה את המבקר על המסך ומאפשרת לשוחח עימו. מערכות אלה של שליטה מרחוק אמנם יקרות יותר, אך מאפשרות לנו לשמור על בני הבית ועל רכושנו טוב עוד יותר, גם כשאנחנו ביום עבודה או אפילו בחופשה.

אם עדיין לא התקנתם אינטרקום לדירה, או אם האינטרקום שלכם ישן ואתם מעוניינים  לשדרג ולהוסיף לו תכונות נוספות, השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת המחיר המשתלמת ביותר.

מגוון מערכות האינטרקום החדישות עלול להיות מבלבל מאוד, אולם שיחה אחת אלינו תסייע לכם להבין איזו מערכת בשוק הכי מתאימה לצרכים שלכם. מוזמנים להתקשר. אנחנו כאן ונשמח לעזור.

החלפת אינטרקום בדירה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה