אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימתאינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת

אם אתם מתגוררים או עובדים בבניין משותף ויש לכם מערכת אינטרקום ישנה – המאמר הזה בשבילכם. שדרוג המערכת הישנה למערכת אינטרקום מתקדמת וחדשה, יעלה את רמת הבטיחות ואפילו את רמת החיים, בכל הקשור בשליטה על מי נכנס לבניין, ומתי.

מערכות האינטרקום החדשות הקיימות היום כוללות מספר יתרונות גדולים שלא היו קיימים בעבר.

 

אם בבניין המשותף שלכם לא הותקנה מערכת אינטרקום מעולם, הרי שעלות התקנתה של מערכת חדשה תהיה, מן הסתם, גבוהה יותר. מה שעלול לגרום לאי-הסכמות ולמתחים מול חלק מן הדיירים / בעלי המשרדים. אם, לעומת זאת, כבר הותקנה בו בעבר מערכת כזו, גם אם היא כבר מיושנת מאוד, הרי שעלות התקנת אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת תהיה נמוכה יותר. כאשר התשתית קיימת, הרי שחלק מעבודת ההתקנה כבר נעשה ואפילו חלק מן הכבלים וכדומה יכולים, במרבית המקרים, להישאר כפי שהם. אלה חוסכים זמן ועלויות מן הקבלן המבצע, כך שתוכלו לקבל מערכת אינטרקום משודרגת, בעלת מגוון אפשרויות חדשות במחיר משתלם יותר.

למה לשדרג לאינטרקום חכם?

בכמה מילים – יותר ביטחון, יותר אפשרויות, יותר נוחות ויותר יוקרה. כל היתרונות הללו מביאים דיירים / בעלי משרדים בבניינים משותפים רבים, להתעניין ולהחליף את מערכות האינטרקום הישנות שלהם במערכות חדישות. 

 

יותר ביטחון

מערכות האינטרקום החדשות כוללות מצלמות (מצלמה רגילה, אליה ניתן להוסיף גם מצלמה של ראיית לילה). היכולת לצפות באדם המבקש להיכנס לבניין, מסייעת בזיהוי מיידי (במידה ואתם מכירים את האדם), ובהשגת מידע רב נוסף כגון, גילו המשוער, קיומם של מדי שליח, חפצים שהוא מחזיק בידיו, הבעות פניו ועוד. אם תבחרו בכך, ניתן להתקין בכניסה לבניין פאנל אינטרקום עם מצלמה חבויה. מצלמה כזו מאפשרת התבוננות באדם ובהתנהגותו מבלי שהוא מנסה לעשות רושם כזה או אחר.

 

יותר אפשרויות

המיקרופון ומצלמת האינטרקום יכולים להיות מחוברים בצורה חוטית או אל-חוטית אל מסך הממוקם בכל אחת מדירות / משרדי הבניין. לחילופין (או בנוסף) ניתן לחבר את המערכות לטלפונים הניידים של הדיירים או בעלי העסקים. פתרון זה יאפשר לכם שליטה מרחוק על דלת הכניסה לבניין (כשאתם בדרכים או בעבודה למשל). זה נשמע נהדר, אך פתרון זה עלול להתגלות כבעייתי. למשל, כאשר מתגוררים בבניין קשישים שאינם מחזיקים בטלפונים חכמים, או אינם מסתדרים עם השליטה בהם. במצב כזה, הם עלולים להכניס לבניין דווקא את מי שהתכוונו להשאיר בחוץ. ילדים עלולים לעשות טעויות דומות. אפשרות משמעותית נוספת שמביאות איתן המערכות החדשות, היא הקלטת הווידאו והאודיו (תמונה וצליל) של כל שהתרחש בפתח הבניין ושמירתם לטווחי זמן לפי הגדרת הלקוח.

יותר נוחות

האפשרויות שהזכרנו עד כה נוגעות לביטחון ולנוחות תפעול המערכת בהגעתם של מבקרים. אפשרות נוספת הקיימת במערכות האינטרקום החדשות מכוונת לנוחות כניסתם של מורשה הכניסה הקבועים לבניין. הכוונה לתגי-קרבה (המכונים RFID), שהשימוש בהם מבטל את הצורך בזכירתו והקלדתו של קוד הכניסה לבניין.

 

יותר יוקרה

נרצה או לא נרצה, מערכת האינטרקום היא חלק מחזות הבניין. מערכת עתיקה, שחלקיה דהויים ומלאי כתמים, עושה רושם של הזנחה, שמקרין על דיירי הבניין המשותף, ו/או על המשרדים והעסקים הקיימים בו. גם כדיירים ועוד יותר מכך, כבעלי עסקים, הרושם הזה עשוי להיות לכם משמעותי. כיוון שבמרבית הבניינים הותקן אינטרקום בעבר, הרי התקנה מחודשת של אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת, מאפשרת לחדש ולשדרג גם את הרושם שמקבל כל מי שמגיע לפתח הבניין, בעלות שמסתכמת בדרך כלל בכמה מאות שקלים בלבד למשפחה / משרד.

מעוניינים לשדרג? הידע, המקצועיות והניסיון שלנו עומדים לרשותכם, יחד עם מגוון רחב של מערכות אינטרקום שונות.

דברו איתנו ונספק לכם את כל המידע הדרוש, כולל הצעת מחיר משתלמת. 

 

אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה