אינטרקום חכם לבניין

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

אינטרקום חכם לבנייןאינטרקום חכם לבניין

אז מה זה אינטרקום חכם? בגדול, ההבדל בין אינטרקום ישן לבין אינטרקום חדש וחכם, דומה להבדל שבין טלפון ישן ו'טיפש' לטלפון חדש וחכם. מערכת אינטרקום חכמה יכולה להיות מחוברת לרשת האינטרנט. בכך נפתח עולם שלם של אפשרויות, המעניקות לכם ביטחון, מוגנות, נוחות ועוד. בקצרה – זוהי חווית משתמש אחרת לחלוטין!

 

אינטרקום חכם לבניין – מרחב של אפשרויות

קצרה היריעה מלפרט את כל מגוון התכונות והיכולות של מערכות אינטרקום חכמות. מתוך ניסיון רב שנים בתחום, היכרות מעמיקה עם מגוון המערכות הקיימות בשוק מחד, ועם צרכי הלקוחות מצד שני, בחרנו כאן בכמה מן התכונות הבולטות והמשמעותיות ביותר ללקוחות:

  • חיבור לרשת האינטרנט – חיבור מערכת האינטרקום לרשת האינטרנט מאפשר לכם לראות ולשמוע את מי או מה שקורה בפתח הבית / הבניין או המשרד בכל זמן ומכל מקום שהוא. המערכת משדרת את המידע לטלפון הנייד שלכם, לטאבלט, למחשב בעבודה, או לכל מכשיר שהוא עם חיבור לאינטרנט ומסך. המשמעות היא שאתם שולטים בדלת הכניסה מכל מקום בעולם! בין אם אתם בתוך הבית ובין אם אתם בחופשה בקריביים! 

החיבור לאינטרנט מאפשר כמובן גם לשמור את כל המידע המתקבל ממצלמת האינטרקום והמיקרופון, על ענן מחשב. כך שהמידע הופך לזמין לאורך זמן.

עם כל היתרונות העצומים של שליטה מרחוק במנעול הדלת, עלינו לומר שאפשרות זו אינה מתאימה לכל אחד. מי שאינו שולט היטב במכשירים כמו טלפונים חכמים, טאבלטים ובאפליקציות המותקנות בהם, עלול למצוא את עצמו נלחץ, מסתבך ועושה טעויות.  כמו כן, אם מישהו אחר מחזיק בטלפון הנייד שלכם, הוא עלול לאפשר כניסה ללא בקרה שלכם. אם יש לכם ספק, מוזמנים לדבר איתנו. הניסיון וההיכרות שלנו עם מגוון המערכות והסיטואציות יסייע לכם להבין האם מערכת כזו עשויה להתאים לכם, למי לאפשר שליטה מרחוק ולמי לא.

 

  • צילום וידאו, כולל ראיית לילה – בניגוד לאינטרקום הישן שהיו מתקינים פעם, מערכות האינטרקום החדשות כוללות מצלמה (גלויה או חבויה), ואפשרות להוסיף עליה גם מצלמה לראיית לילה (מצלמת אינפרא-רד, המופעלת באופן אוטומטי כאשר כמות האור פוחתת). האפשרות לראות (לא רק לשמוע, כמו בעבר) את הגבר / האישה העומדים בפתח, מסייעת לנו לעמוד על טיבם ולהחליט בייתר קלות האם לאפשר להם להיכנס.
  1. תגי-קרבה (המכונים RFID) – תגים אלה מאפשרים למערכת החכמה לזהות את מורשי הכניסה לבניין ולאפשר להם כניסה מהירה ללא עיכובים של לחיצת קוד. זה נשמע הבדל מזערי, אך כשתחזרו הביתה מן הסופר עם ידיים עמוסות, או מנסיעה משפחתית עם ילדים ישנים על הידיים, ייתכן שתעריכו אפשרות זו יותר.

 

כרטיס ביקור

מלבד כל היתרונות המשמעותיים שצויינו לעיל, כדאי לזכור שהאינטרקום הוא 'כרטיס הכניסה' לבניין. בין אם זהו בניין משרדים ועסקים, או בניין מגורים, התקנת אינטרקום חכם לבניין, משפרת פלאים את הרושם הראשוני של כל מי שמגיע אליו. יהיה זה דייר קבע או מבקר לרגע, חווית השימוש תהיה שונה לחלוטין. אינטרקום חכם יוצר תחושה מיידית של חדשנות וקידמה ושל מקום שכדאי לגור ו/או לעבוד בו.

התקנת אינטרקום חכם – סיכום

אינטרקום חכם לבניין הוא מערכת מודרנית המגיעה עם המון תכונות ואפשרויות חדשות. הזכרנו את אפשרויות המצלמה, הסאונד, ההקלטה ותג הקרבה. כל אלה מגבירים את הביטחון, המוגנות של דרי הבניין ואת ונוחות השליטה בהכנסתם / מניעת כניסתם של מבקרים לבניין. ציינו שהחיבור לאינטרנט פותח עולם שלם של אפשרויות, אולם החיבור למסכים ולטלפונים הניידים אינו מתאים לכל משתמש ויש להפעיל שיקול דעת.

 

עשינו מאמץ לספק לכם מידע רב בזמן קצר. להמשך התייעצות צרו עימנו קשר, או השאירו פרטים באתר ונשמח לחזור אליכם עם הצעת מחיר הוגנת ומשתלמת!

אינטרקום חכם לבניין

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה