התקנת מערכת בית חכם בשילוב לוחות גבס

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

מערכת בית חכם בשילוב לוחות גבסמערכת משודרגת לחיים טובים ונוחים

החלום כבר כאן בזכות הטכנולוגיה. קומו בבוקר, תיהנו ממערכת בית חכם שתאפשר לכם לשלוט בכל מערכות החשמל בצורה מתוחכמת בבית – מיזוג האוויר, התאורה, התריסים, מערכת הקולנוע, האזעקה, דוד השמש ועוד אטרקציות מופלאות בטריטוריה שלכם. התקנת מערכת בית חכם בשילוב לוחות גבס יאפשרו לכם דקורציה מדהימה עם טכנולוגיה משודרגת. את הכל תוכלו לבצע ללא בעיה, הטכנולוגיה תעבוד גם בשלט רחוק. אתם תהיו מאושרים ותוכלו להשתדרג בקלות.

 

חיי נוחות מופלאים  – שדרוג לצד אסתטיקה ובטיחות

חיי נוחות אפשריים כשיש מערכת בית חכם, הכל עובד בזכות הבקר המפקח על כל המערכות המותאמות אישית לכל אחד. תוכלו להגדיר את ההגדרות והפקודות מראש ולהפעיל אוטומטית את הכל. אם אתם מחפשים פינוק במאה ה-21 – התקנת מערכת בית חכם בשילוב לוחות גבס יציירו לכם תמונה ביתית אחרת. תוכלו לחסוך בהוצאות החשמל, ליהנות מלוחות גבס סביב המערכת הפשוטה שתשדרג לכם את החיים בבת אחת.

שלוש מערכות חשובות: תקשורת, חשמל ואלחוטית

מערכת בית חכם תלויה בשלוש מערכות חשובות להפעלה: מערכת תקשורת, מערכת חשמל ומערכת אלחוטית. מערכת המופעלת על קווי תקשורת נפרדים מועדפת רק כאשר בונים את הבית מהיסוד או משפצים אותו, זאת משום שמערכת החשמל צריכה להיות שונה מהמערכת הקיימת. בבחירה של התקנת מערכת בית חכם המושתתת על קווי החשמל בבית אתם משדרגים את כל המתגים וכך אתם מפעילים מערכת מתוחכמת שמקלה על חייכם ומשדרגת אותם כליל.

בית חכם מחיר

מסירת נקודות החשמל והתשתיות שלהן

התקנת מערכת בית חכם בשילוב לוחות גבס מאפשרת לכם יופי ואסתטיקה הכוללים רשת אלחוטית העובדת על גלי רדיו.  כדי לאפשר התקנת בית חכם אתם צריכים למסור את כל נקודות החשמל והתשתיות שלהן. מערכת אלחוטית מאפשרת התקנה בלי לקדוח בקירות. לוחות הגבס יעטפו את כל קווי המערכת החכמה והתשתית שתיבנה איתה. מה שכן חשוב הוא להתקין את המערכת על ידי איש מקצוע ולבנות קירות גבס על פי התקנים הנחוצים.

 

שילוב בין בעלי המקצוע השונים – מתקין, בונה לוחות גבס וחשמלאי

בונה לוחות גבס ייקח בחשבון את כל המערכות החשמליות שצריך להתקין. הן בונה לוחות הגבס הן מתקין הבית החכם ישתלבו היטב ויבחרו היכן להתקין את הלוחות והיכן לשלוט במערכות החשמליות. החשמלאי יהיה האחראי ללוחות החשמל, המתקין יבצע את התכנות של המתגים ושל כל החיישנים. אלה הם שני בעלי מקצוע שונים. כל אחד יבצע את תפקידו למען בית חכם ומשודרג.

מערכת בית חכם בשילוב לוחות גבס

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה