Site icon Titmateg- מערכות בית חכם מתקדמות

התקנת מערכת בית חכם בשילוב לוחות גבס

מערכת בית חכם בשילוב לוחות גבסמערכת משודרגת לחיים טובים ונוחים

החלום כבר כאן בזכות הטכנולוגיה. קומו בבוקר, תיהנו ממערכת בית חכם שתאפשר לכם לשלוט בכל מערכות החשמל בצורה מתוחכמת בבית – מיזוג האוויר, התאורה, התריסים, מערכת הקולנוע, האזעקה, דוד השמש ועוד אטרקציות מופלאות בטריטוריה שלכם. התקנת מערכת בית חכם בשילוב לוחות גבס יאפשרו לכם דקורציה מדהימה עם טכנולוגיה משודרגת. את הכל תוכלו לבצע ללא בעיה, הטכנולוגיה תעבוד גם בשלט רחוק. אתם תהיו מאושרים ותוכלו להשתדרג בקלות.

 

חיי נוחות מופלאים  – שדרוג לצד אסתטיקה ובטיחות

חיי נוחות אפשריים כשיש מערכת בית חכם, הכל עובד בזכות הבקר המפקח על כל המערכות המותאמות אישית לכל אחד. תוכלו להגדיר את ההגדרות והפקודות מראש ולהפעיל אוטומטית את הכל. אם אתם מחפשים פינוק במאה ה-21 – התקנת מערכת בית חכם בשילוב לוחות גבס יציירו לכם תמונה ביתית אחרת. תוכלו לחסוך בהוצאות החשמל, ליהנות מלוחות גבס סביב המערכת הפשוטה שתשדרג לכם את החיים בבת אחת.

שלוש מערכות חשובות: תקשורת, חשמל ואלחוטית

מערכת בית חכם תלויה בשלוש מערכות חשובות להפעלה: מערכת תקשורת, מערכת חשמל ומערכת אלחוטית. מערכת המופעלת על קווי תקשורת נפרדים מועדפת רק כאשר בונים את הבית מהיסוד או משפצים אותו, זאת משום שמערכת החשמל צריכה להיות שונה מהמערכת הקיימת. בבחירה של התקנת מערכת בית חכם המושתתת על קווי החשמל בבית אתם משדרגים את כל המתגים וכך אתם מפעילים מערכת מתוחכמת שמקלה על חייכם ומשדרגת אותם כליל.

מסירת נקודות החשמל והתשתיות שלהן

התקנת מערכת בית חכם בשילוב לוחות גבס מאפשרת לכם יופי ואסתטיקה הכוללים רשת אלחוטית העובדת על גלי רדיו.  כדי לאפשר התקנת בית חכם אתם צריכים למסור את כל נקודות החשמל והתשתיות שלהן. מערכת אלחוטית מאפשרת התקנה בלי לקדוח בקירות. לוחות הגבס יעטפו את כל קווי המערכת החכמה והתשתית שתיבנה איתה. מה שכן חשוב הוא להתקין את המערכת על ידי איש מקצוע ולבנות קירות גבס על פי התקנים הנחוצים.

 

שילוב בין בעלי המקצוע השונים – מתקין, בונה לוחות גבס וחשמלאי

בונה לוחות גבס ייקח בחשבון את כל המערכות החשמליות שצריך להתקין. הן בונה לוחות הגבס הן מתקין הבית החכם ישתלבו היטב ויבחרו היכן להתקין את הלוחות והיכן לשלוט במערכות החשמליות. החשמלאי יהיה האחראי ללוחות החשמל, המתקין יבצע את התכנות של המתגים ושל כל החיישנים. אלה הם שני בעלי מקצוע שונים. כל אחד יבצע את תפקידו למען בית חכם ומשודרג.

Exit mobile version