התקנת מערכות חכמות ביחידת דיור בחצר

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

אם בניתם יחידת דיור בחצר, או שאתם מתכננים לבנות יחידת דיור בחצר שלכם, אתם עושים צעד חכם. ברור לנו שגם אתם יודעים זאת, רק רצינו לחזק את ידיכם, ולהוסיף כי אם כבר אתם עושים זאת, עדיף לעשות זאת בצורה החכמה ביותר שאפשר.

טכנולוגיה היא שם המשחק, והקידמה הטכנולוגית היא זו המאפשרות לנו למנף יותר ויותר את האוטומציה לטובת איכות החיים שלנו. איכות חיים יכולה להיות דבר ישיר או עקיף. יכול להיות שתחושו את החוויה באופן ישיר, עם בית מתקדם בו אתם גרים, וכל היתרונות שבכך. לחילופין יכול להיות שכמו רבים וטובים אתם בונים את יחידת הדיור הנוספת לצורך השכרה. או אז תיהנו מיתרונות אלו באופן עקיף, על ידי איסוף דמי שכר הדירה הגבוהים שתקבלו על בסיס איכות הבית שאתם משכירים.

איזה מערכות חכמות עומדות לצידנו בתהליך בנית יחידת הדיור

  1. איסוף מי גשמים – מערכות איסוף מי גשמים הן ממש חוד החנית בכל הנוגע לחשיבות השמירה על איכות הסביבה, ואפילו שהן לא מורכבות טכנולוגית. נכון, ישנן מערכות מורכבות יותר ופחות, אך התוצר ברור – שמירה על מים והפחתה בבזבוז, לכם ולעולם כולו. היתרון ברור, עד כדי מובן מאליו.
  2. התקנת פאנלים סולאריים – פאנלים סולאריים הם עוד דוגמא מעולה למינוף של טכנולוגיה לטובת הפרויקט שלכם. לא רק חדרים חדשים ביחידת דיור, למגורים שלכם או להשכרה, הרי שיחידת הדיור שלכם יכולה גם להיות תחנת כוח קטנה עם גג שעובד עבורכם, ומייצר חשמל לכם ואפילו לחברת החשמל.
  3. השימוש בחומרים ממוחזרים – זוכרים שדיברנו על שיפור איכות החיים בדרכים עקיפות? איכות הסביבה היא דבר שמשפיע על איכות החיים שלנו בצורה ישירה, אך אנו ערים לזה רק בעקיפין. איכות הסביבה כוללת, למשל, את איכות האוויר שאנו נושמים, את איכות המים שאנו שותים, ואת איכות המזון שאנו אוכלים. לכן כאשר אנחנו תורמים לאיכות הסביבה, אנחנו תורמים למערכות שתומכות בחיים שלנו, באספקטים הרחבים ביותר, בין אם זה ברור לנו ובין אם זה ערטילאי ולא מובן לנו לגמרי.

מה לגבי בניה קלה?

בניה כבדה ומסורתית, בניה מבטון הולכת ונהיית מיושנת. זה פחות משתלם בטווח הארוך ואפילו בטווח הקצר, ומייצר אתגרים בירוקרטיים שכיום אפשר לעקוף עם היתרון שרשויות מקומיות מסוימות נותנות לטובת פרויקטים ירוקים  יותר, פרויקטים של בניה קלה (למידע נוסף היכנסו לאתר).

הבניה הקלה אקולוגית יותר ותורמת לאיכות הסביבה, בעיקר על ידי בניה מחומרים ממוחזרים. כיום הטכנולוגיה של הבניה הירוקה כל כך מתקדמת, כך שאתם יכולים לקבל חלקים שונים למבנה שלכם שתורמים בצורה חד-משמעית לאיכות הסביבה ולכיס שלכם. דוגמא לזה היא חומרים חכמים מבודדים בצורה מושלמת ומורידים באופן משמעותי את הצורך בשימוש בחשמל לקירור או לחימום הבית, מה שחוסך לכם הון תועפות לאורך שנים, וחוסך מהסביבה הרבה נזק.

קרדיט- pixabay

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה