מהו ענן היברידי?

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

אם אתם תוהים מהו ענן היברידי ועבור מה הוא משמש בתחום שירותי מחשוב, התשובה הקצרה היא שמדובר בשילוב של ענן פרטי וציבורי. ההיברידי, מעבר לכך שמאפשר לארגונים לצמצם חסרונות שונים, טומן בחובו יתרונות חשובים – קראו כאן וגלו.

מה זה ענן היברידי?

בעוד כי ענן פרטי בעצם מהווה תשתית אשר ממוקמת בתוך הארגון, או אצל ספק שירותי ענן, הענן הפרטי הזה מיועד לשימוש בלעדי על ידי הארגון. בכך, מציע רמה גבוהה של שליטה, אבטחה וגמישות. מצד שני, ענן ציבורי זמין לכל משתמש דרך האינטרנט. בכך, הוא מציע גישה קלה ומהירה למשאבים, תוך תשלום לפי שימוש. לגבי ענן היברידי, היתרון המשמעותי שלו טמון בעובדה שהוא מציע גמישות גדולה של התאמת התשתיות לצרכים המשתנים של הארגון. בפועל, זה אומר שניתן לבצע העברה של עומסי עבודה בין הענן הפרטי והציבורי לפי הצורך.

למה צריך ענן היברידי?

על מנת להבין למה צריך ענן היברידי, חשוב להבין כי שירותי מחשוב ענן משתנים דרמטית בין הארגונים השונים, היות שכל ארגון מחזיק בסט אחר של צרכים. לצורך העניין, אם אתם מנהלים ארגון אשר מבצע כל מיני משימות בצמוד לכל מיני צרכים שונים, תוכלו לפצל את ניצולת הענן, לדוגמה:

  •  תוכלו להשתמש בענן פרטי על מנת לבצע משימות אשר דורשות רמת אבטחה גבוהה.
  •  מנגד, תוכלו להשתמש בענן ציבורי עבור משימות פחות רגישות.

חשוב לזכור, שימוש בענן פרטי עולה יותר כסף. לכן, פיצול המשימות בין ענן פרטי לציבורי יכול לחסוך בעלויות משמעותיות בארגון לאורך השנה.

למי מתאים ומתי משתמשים בענן היברידי?

אם אתם שואלים מתי משתמשים בענן היברידי, התשובה היא כי שירותי מחשוב ענן לעסקים מהסוג ההיברידי ניתנים בד"כ בארגונים גדולים. באופן טבעי, ארגונים אלו מבצעים סוגים רבים ושונים של משימות שונות, כאשר את כל משימה ארגונית כזאת מלווה סט אחר של צרכים מקצועיים. במילים אחרות, עסקים קטנים לא תמיד יצטרכו שירותי מחשוב מהסוג של ענן היברידי, אבל זהו אינו כלל אצבע כזה או אחר.

בזמן שהענן ההיברידי מיועד בד"כ לארגונים, ישנם גם עסקים קטנים אשר מוצאים אותו שימושי. לכן, חשוב לבחון את הצרכים של העסק בהתאם לסוג הענן הנדרש. כמו כן, חשוב לציין כי ענן היברידי יכול לעזור לארגונים לעמוד בתקנות רגולציה המחייבות אחסון נתונים רגישים בתוך הארגון.

יתרונות וחסרונות של ענן היברידי

על היתרונות של ענן היברידי כחלק מאותם שירותי מחשוב לעסקים, כבר דיברנו. באופן כללי, העיקריים ביניהם כוללים: גמישות טובה יותר, חיסכון בעלויות וכן אבטחה משופרת. לאחר שמסכימים כי יתרונות אלו שימושיים ואפילו קריטיים בעסקים מסוגים שונים, ראוי לציין גם את החסרונות של ענן היברידי, הנה הם:

  • מורכבות: ניהול תשתית היברידית מורכב יותר מאשר ניהול ענן ציבורי או פרטי בלבד, ולכן חשוב להסתייע באנשי מקצוע בתחום של שירותי ענן לעסקים.
  • אבטחה: אבטחת מידע היא טריקית ומורכבת יותר בענן היברידי, מה שדורש תשומת לב מיוחדת לסנכרון 2 סוגי העננים.

כמו כן, חשוב לציין כי הארגון עשוי למצוא את עצמו במצב של תלות בספקים שונים עבור הענן הציבורי והפרטי, מה שבתורו יכול להוביל לבעיות תאימות ותקשורת. לכן, לסיכום, נדגיש כי חשוב לאתר חברת שירותי מחשוב אשר מספקת הן את השירות הפרטי והן הציבורי. כך הענן ההיברידי בעסק שלכם יעבוד על הצד המוצלח ביותר שלו, ולא יהיו התנגשויות של נתונים או סנכרון לקוי בין 2 סוגי הענן.

WEBSITE

WEBSITE

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה