תאורה לתקרה משופעת

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

תאורה מהווה דבר חשוב מאוד לכל חלל. אין ספק שתאורה נכונה יכולה ליצור פלאים בכל מה שקשור לעיצוב החלל, לגודל החלל, לאווירה בו ועוד ועל כן, יש לבחור תאורה בקפידה כאשר אחד הפרמטרים שצריכים לקחת בחשבון כאשר בוחרים בתאורה הוא גובה התקרה וכן גודל החלל. אם יש לכם תקרה משופעת, הרי שהיא בוודאי נמוכה יותר ובהתאם לכך החלל נראה קטן וסגור יותר. חשוב שתדעו כי לבחירת תאורה נכונה יש אפשרות ליצור אשליה של גודל בחלל שבו יש תקרה משופעת.

 

מה מאפיין תאורה לתקרה משופעת ואיזה סוגי תאורה יתאימו?

חשוב מאוד להבין כי תקרה משופעת היא דבר הדוחס את החלל. כל חלל בבית שהתקרה בו משופעת יהיה קטן יותר. במקרה הזה המטרה של התאורה היא לייצר תחושה של מרחב. אם אתם תוהים כיצד עושים את זה, הרי שבאמצעות בחירה בגופי תאורה צמוד תקרה. גוף תאורה זה לא יתפוס מקום נוסף בחלל, לא יפריע לרהיטים גבוהים המצויים בחלל ויעניק מראה פתוח. גופי תאורה שלא מתאימים לתקרה משופעת יהיו גופי תאורה משתלשלים מהתקרה, גופי תאורה גדולים מאוד ובעלי נוכחות ועוד. מדובר על גופי תאורה שבאופן אוטומטי יכולים להשפיע על האווירה בחלל וליצור הרגשה של חלל קטן ואפילו חנוק.

 

ומה לגבי העוצמה של התאורה?

מבחינת הגוון של האור והעוצמה של האור בחלל שבו יש תקרה משופעת, הרי שחשוב מאוד לבחור את הגוון המתאים ביותר, אשר יעניק תחושה של רוחב. המטרה היא לבחון כמה אור טבעי נכנס לחלל ובהתאם לכך לבחור גוון שמוסיף לאור הטבעי ולא פוגע בו. כמו כן, כדאי לבחור תאורה שניתן לכוון את העוצמה שלה בהתאם לשעה ביום ובהתאם לאור הטבעי שנכנס באותה השעה לחלל. חשוב מאוד שכל המרכיבים ישתלבו יחד, כך שבסופו של דבר תהיה אפשרות ליצור חלל גדול ומעוצב.

 

כיצד מתקינים בצורה נכונה גופי תאורה צמודי תקרה בתקרה משופעת?

לכל חלל בבית יש לתת את הדגש המבוקש לו ובהתאם לכך לבחור את גופי התאורה המתאימים לו ביותר. בתהליך תכנון וילות או בתים פרטיים, חשוב מאוד לבחור בצורה הטובה ביותר את גופי התאורה בכל חלל ועל כן, אם בוחרים בתקרה משופעת, חשוב מאוד לבחור את גופי התאורה הרלוונטיים עבור תקרה משופעת בהתאם לפרמטרים שונים כגון:

ראשית כל, כאמור, גופי תאורה צמודים מתאימים לתקרה משופעת. טרם אתם בוחרים גוף תאורה מעין זה עבור חלל שבו התקרה כזאת, בדקו שיש לו פיזור גדול של אור. במידה ובחלל יש מקומות נוספים שאתם מעוניינים להאיר, כדאי לבחור גופים צמודי תקרה קטנים ובאמצעותם להאיר את המקומות והפינות שאתם רוצים להאיר.

שנית, יש לבחור את הגוון של האור. גופי תאורה צמודי תקרה מגיעים בגוון לבן או גוון צהוב. אם מדובר על חללים מרכזיים כגון: הסלון הביתי, אז עדיף להשתמש בגופי תאורה צמודי תקרה בגוון צהוב אשר מעניק תחושה חמה וביתית. אם מדובר על המטבח כדאי להשתמש בגוון לבן.

שלישית, ההמלצה הטובה ביותר היא לבצע תכנון תאורה לבית עוד טרם הכניסה אליו, עוד בשלב שהוא בבנייה או בשיפוץ, כך שניתן לבצע שינויים שונים במבנה של התקרה ובהתאם לכך להתקין את גופי התאורה המתאימים.

קרדיט תמונה: freepik

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה