שער הרמה חשמלי או שער גלילה לחניה?

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

כל אדם מעוניין לתחום את החנייה הפרטית שלו ולסמן כי היא שייכת לו ועל כן, כיום הפתרון הטוב ביותר לסמן מקום חנייה כלשהו כפרטי ולשמור עליו הוא: שערים שונים. כיום ניתן למצוא שער הרמה חשמלי או שער גלילה לחנייה וחשוב מאוד להבין במה שונים זה מזה שני סוגי השערים הללו ואיזה שער יתאים לכם בצורה הטובה ביותר.

 

מהו שער הרמה חשמלי?

שער הרמה חשמלי הוא שער שמתאים כיום למגוון צרכים שונים כגון: סגירת חנויות, מוסכים, חצרות שונות ועוד, בצורה מהירה, יעילה, אסתטית וטובה. מדובר על סוג של שערים חשמליים שמתרוממים כאשר מבצעים פעולה כלשהי. במקרה של שער הרמה חשמלי הפעולה שיש לבצע היא ללחוץ על מתג כלשהו או שישנם כיום שערים חשמליים שניתן לפתוח כאשר מתקשים למספר טלפון כלשהו שהוגדר מראש לפתיחת השער. לעומתם, שערי הרמה לא חשמליים הם שערים קלי משקל שלרוב עשויים מאלומיניום. השערים הללו נפתחים לרוב באופן ידני.

שערי הרמה חשמליים מהווים כיום בחירה יעילה מאוד עבור כל אדם שמעוניין לאפשר לעצמו לפתוח ולסגור את המקום המיועד לחנייה שלו בצורה קלה, נוחה ומהירה. בבחירה של שערי הרמה אין להתפשר על בטיחות וחשוב מאוד לבדוק כי השער אשר יותקן בניה שלכם הוא בטוח ואיכותי. מכיוון ששערי הרמה לרוב יהיו עשויים מאלומיניום הם יהיו תמיד יציבים ובטיחותיים.

יתרון נוסף של שער הרמה חשמלי מלבד העיצוב שלו והקלות שלו הוא אופי ההפעלה שלו. לרוב מדובר על הפעלה שקטה. אם אתם חוזרים בשעת לילה מאוחרת לביתכם, אתם לא צריכים לחשוש שבהרמת השער תעירו את כל בני המשפחה שבבית עם חריקות לא נעימות לאוזן. השער המדובר מורם בצורה קלה וללא רעשים.

מעבר לכך, שער הרמה חשמלי הוא לרוב שער אשר איננו דורש תחזוקה. מכיוון שהוא עשוי מאלומיניום הוא לא מחליד בתנאי מזג האוויר השונים והוא שומר על הצבע המקורי שלו ועל הטקסטורה.

 

שער גלילה לחנייה- במה מדובר?

אפשרות נוספת לשער עבור החנייה שלכם היא: שער גלילה לחנייה. מדובר על שער אשר עשוי שלבי מתכת אשר מכסה את כל פתח הכניסה לחניה וסוגר אותה לגמרי. הוא נפתח ונסגר לרוב באמצעות מנגנון חשמלי. היתרון המרכזי של השער המדובר הוא הבידוד שהוא מציע והחיסרון העיקרי שלו הוא שבמקרה של תקלה כלשהי יש להפעיל את מנגנון החירום הידני כדי לצאת ולהיכנס לחנייה וזאת בניגוד למחסום זרוע חשמלי אשר ניתן לעקוף אותו במקרה של תגלה באופן פשוט בצורה רגלית

ישנם שני סוגים של מנגנוני פתיחה לשער המדובר: ציר אשר מסתובב סביב עצמו והשלבים נכרכים סביבו בדומה לאופן שבו פועל תריס ביתי או תריס אשר עולה ונפרש על התקרה באמצעות מסילות מתאימות אשר מותקנות עליה. המנגנון המדובר מאפשר לייצר שערים בעלי שלבים עבים יותר שמעניקים בידוד איכותי וטוב יותר ולכן הם קרויים גם: דלת פנל מבודד.

אם אתם תוהים באיזה שער כדאי לכם לבחור עבור החניה שלכם, כדאי שתדעו שלכל אחד מהשערים הללו יש יתרונות משלו ולכן, חשוב שתבררו מראש עם אנשי מקצוע מתאימים איזה שער מתאים למקום שבו אתם מעוניינים להתקין אותו, לצרכים שלכם, לתקציב שלכם

קרדיט תמונה: freepik

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה