רוצים לבנות את בית החלומות שלכם? הכל מתחיל בחברת הבנייה!

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

אם זה פרויקט הבנייה הראשון שלכם אתם עדיין לא מודעים לכמות הכוח שיש לחברת הבנייה שבחרתם בה לעבודה. חברת הבנייה אחראית על הכל מא' ועד ת'. היא זאת שתחרוט בראשכם האם חווית הבנייה היא חיובית או סיוט.

איך לבחור חברת בנייה שבוודאות תעניק לכם חוויה חיובית וממשק עבודה נוח? מפורט לכם בהמשך!

 

איך נבחר חברת בנייה לפרויקט בנייה חשוב?

במדינה שלנו פועלים כמה גורמים שבאמצעותם ניתן לבנות בית פרטי: קבלני משנה, קבלני מפתח וחברת בנייה ויזמות שכוללים בתוכם את כל השירותים במקום אחד. ברגע שאדם מגיע להחלטה שהוא רוצה ללכת על פרויקט בנייה מורכב שכזה צריך להחליט כמה זמן פנוי יש לו להקדיש לכך. אם התשובה היא מעט – כנראה שהוא צריך לבחור בחברת בנייה על פני כל האפשרויות האחרות. זה לא אומר שלא ישאלו אותו אם הוא מעדיף לרכוש קרמיקה בירושלים או מטבריה, זה רק אומר שהוא לא יצטרך לנהל את כל הדבר הזה עצמו.

 

אילו שירותים חברת הבנייה מציעה?

פרויקט בנייה של בית פרטי הוא שילוב של הרבה בעלי מקצוע שצריכים לעבוד ביחד: אדריכל, יועץ משכנתא, אינסטלטור, חשמלאי מוסמך, קבלן, מנהל בנייה ועוד הרבה. חשוב לברר עם חברת הבנייה אם היא מציעה את כל השירותים הנדרשים והאם היא ניהלה פעם פרויקט כזה מההתחלה ועד הסוף עם אותם בעלי המקצוע. אם היא מציעה שירותים חלקיים בלבד אולי כדאי לכם לבחור חברה אחרת. השאיפה שלכם היא לבחור חברה שמתכללת בתוכה את כל אנשי המקצוע הרלוונטיים ותסיר ממכם דאגות והתנהלות מול כמה גורמים.

 

תבקשו לראות תיק עבודות ופרויקטים נוספים מאותו התחום

אתם תדעו שחברה מקצועית ושווה לעבוד איתה ברגע שיש לה תיק עבודות בתחום שלכם. זה נקרא פורטפוליו פרויקטים ונכסים. בדקו על כמה פרויקטים היא עובדת ממש ברגעים אלו, בדקו באתר האינטרנט תמונות וביקורות. תנסו לקיים השוואה בין סגנון הבנייה ועיצוב לבין הפרויקט והטעם האישי שלכם – האם קיים התאמה? האם הם משלבים סגנונות נוספים? מעולה, זה מראה על גמישות ופתיחות מחשבתית. בכל אופן נסו להתרשם עד כמה שאפשר מתיק העבודות ביחס לפרויקט שלכם.

 

לא לדלג על שלב הפגיש ההיכרות בצורה מסודרת

לא לוותר על הגעה למשרדי החברה! אפילו עם כמה חברות. אין תחליף, גם לא שיחת טלפון, לפגישה פנים מול פנים וסיבוב במשרדי החברה והתרשמות פנים מול פנים. זאת ההזדמנות שלכם לשאול שאלות ולעשות את כל הבירורים שחובה לעשות כמו:

  • הצגת פרויקטים קודמים.
  • הצגה עצמית, אני מאמין של שני הצדדים, בחינה של כימיה וקליל ראשוני.
  • תיאום ציפיות לגבי הפרויקט שעומד על הפרק.
  • אופי תקשורת ביניכם (הלקוחות) לבין דמויות מפתח בחברה.
  • הצגת התהליך לפי שלבים והארכת זמן.
  • הרגעת החששות מצד הלקוח ותחושת ביטחון והיכרות עמוקה יותר.

 

מוניטין והמלצות החברה

אל תתביישו לעשות שיעורי בית על החברה: לבדוק תגובות ברשתות החברתיות (אינסטגרם, פייסבוק, בלוגים), לחפש המלצות וביקורות, לדבר עם לקוחות עבר, לחפש כתבות במידה ויש. בדקו מה אומרים על הזמינות, השירות, התקשורת, המקצועיות. כל אלו מעידים הכי טוב מכל פרמטר על החברה ואופייה. מומלץ להעמיק את השיחה ולשאול שאלות מאתגרות.

 

לסיכום

מזל טוב על הבחירה בהקמת פרויקט בנייה! אנחנו יודעים, יש לכם הרבה דאגות ולחצים עכשיו – אבל כיצד לבחור חברת בנייה מקצועית אתם כבר יודעים. שיהיה לכם המון בהצלחה ותעשו את הבחירה הנכונה! ואל תשכחו להנות!

 

 

קרדיט תמונה: freepik

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה