קונים פנטהאוז? הנה מה שאתם צריכים לדעת

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

יש את הרגע הזה, בוא אנחנו מרגישים קצת 'מלכי העולם', בדומה למשפטו המפורסם של ליאונרדו דיקפריו בסרט טיטאניק משנות התשעים. כאשר אנחנו רוכשים את הנכס עליו תמיד חלמנו, מגיע מאין רגע כזה ואותו אנחנו צריכים לקחת עם נשימה עמוקה. אז עבדתם קשה לאורך כל החיים, דמיינתם את עצמכם מגיעים להישג הזה ועכשיו הוא מתגשם, אתם רוכשים פנטאהוז בלוקיישן מושלם ומוכנים לעצב אותו בדיוק לפי טעמכם. אבל עכשיו, מתחילים האתגרים, שכן תהליך העיצוב היה מאז ומעולם מאתגר. שפע הרעיונות והאפשרויות עלולים לסחרר כל אחד שלא נדבר על הפרטים האלו אליהם אנחנו חייבים לשים דגש בעת העיצוב. כדי לעשות לכם קצת סדר ולעזור לכם להפריד בין עיקר וטפל, כתבנו למענכם את המאמר הבא. אנחנו יוצאים לדרך עכשיו.

כמה מילים על עיצוב בכלל ועיצוב פנטהאוז בפרט

תהליך עיצוב פנטהאוז מודרני דורש מאיתנו, בדומה לעיצוב של כל בית אחר, להתייחס קודם כל לסביבה החיצונית. כמובן, בדומה לעיצוב של כל חלל אחר, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו מה הצרכים של הדיירים השונים, איך אנחנו יכולים לעצב את החלל כך שיעזור להם להתנהל בחיי היום, יום בקלות רבה יותר ועוד. אבל, באותה הנשימה, אנחנו גם לוקחים בחשבון את המשתנים הייחודיים לפנטהאוז דווקא. בין היתר, עיצוב פנטהאוז מודרני ישים דגש על עיצוב הגג במידה והוא חלק משטח הפנים של הדירה. אגב, היום יותר מתמיד, הטרנד הוא לשלב אלמנטים של טבע וירוק כחלק מאדריכלות הנוף בגג או במרפסת, צעד אותו אנחנו צריכים לקחת בשיקול דעת. בנוסף, עיצוב פנטאהוז מודרני בדרך כלל נשען על אלמנטים מעולם העיצוב המודרני, המאופיין בניקיון יחסי, קווים ישרים וצבעים מונוכרומטיים. בין היתר, אנחנו נרצה לשים דגש על החלונות ועל הנוף הנשקף מהם. כל זה לצד התייחסות כאמור, לצרכים של בני הבית במישור הפרקטי.

עיצוב פנים היא אומנות שימושית

קודם כל ולפני הכל, עיצוב פנים היא מה שאנחנו קוראים לו 'אומנות שימושית'. כלומר, מצד אחד אנחנו נותנים משקל משמעותי לעיצוב ולאסתטיקה, מהצד השני, אנחנו מבינים כי חלק מרכזי בתפקיד שלנו הוא לעשות מה שצריך כדי להפוך את חלל המגורים נוח עבור דייריו. בין היתר, עיצוב פנטהאוז מודרני דורש מאיתנו להתקין מערכות בית חכם, כלומר, להתקין מערכות אשר יאפשרו לדיירים לנהל את מכשירי החשמל דרך הטלפון הנייד ודרך מפסק מרכזי בבית. מה שמתחיל לתפוס תאוצה בשנים האחרונות והופך יותר ויותר מתקדם. הרי זה מתבקש כי בעידן בו אנחנו יכולים להקיש בטלפון ובתוך כמה דקות יהיה לנו אוכל ארוז מחוץ לבית, שנוכל גם ליהנות מניהול נכון וחכם של המכשירים השונים אצלנו בבית. בנוסף, כחלק מתהליך העיצוב, נרצה להבין בעזרת הדיירים איך היום, יום שלהם נראה. האם הם אוהבים למשל לארח הרבה, כלומר, האם הם צריכים פינת ישיבה גדולה ומרווחת? אולי הם עובדים מהבית וזקוקים למענה בעניין הזה? כל פריט מידע יעזור לנו לתכנן את הבית בהתאם לצרכים של הלקוח.

העיקר הוא ליהנות מהתהליך

עם כל האתגרים שישנם בתהליך, עיצוב הבית הוא גם תהליך משמעותי וחשוב, אשר מאפשר לכם להפוך את הנכס ברשותכם לפנינה אמיתית ומיוחדת בלב העיר. כמו שאמרו חז"ל דירה נאה מרחיבה דעתו של אדם. כחלק מהתהליך, דעו לבחור את אנשי המקצוע הנכונים שילוו אתכם בצמתים החשובים במסע, זכרו להסתכל ולקבל השראה ברשת ובמקומות אחרים ובעיקר, הרשו לעצמכם לדמיין. ביחד, בשיתוף פעולה עם גורמי המקצוע, תצליחו גם אתם להגיע לתוצאה הרצויה עבורכם.

קרדיט תמונה: freepik

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה