מתקין מצלמות אבטחה

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

האינטרנט הפך את החיים שלנו לפשוטים בכל הנוגע לקניות. בלחיצת כפתור אנחנו יכולים למצוא שלל מוצרים ולבחור את אלו שמתאימים לבית או לעסק שלנו. לאחר ימים ספורים נקבל את שהזמנו ונתחיל ליהנות מהתוצר. כל זה נשמע טוב ויפה, אך גם היום ישנם מוצרים אשר הרכישה שלהם דורשת מקצועיות ולכן עדיף לפנות למומחים בתחום.
בכל הנוגע אל תחום האבטחה, על אף שניתן למצוא מוצרים לבית חכם ומצלמות לרכישה עצמית, יש יתרון משמעותי לפניה לחברה מקצועית. מתקין מצלמות אבטחה מביא איתו מספר יתרונות שאי אפשר להשיג בלעדיו.

מתקין מצלמות אבטחה דיגיטלי

יתרון ראשון – בחירה נכונה של הציוד

אחת הסיבות לכך שעדיף לפנות אל בעל מקצוע אשר מכיר את התחום היטב היא עודף המצלמות. מצד אחד, אפשר למצוא שלל מצלמות אבטחה לבית בטווח רחב של מחירים ונראה שכל אחד יכול למצוא מצלמה בתקציב המתאים לו. מצד שני, לא כל מצלמה מתאימה לכל צורך ולא כל מצלמה מספקת את האיכות הנדרשת לצילום.

מתקין מצלמות אבטחה מקצועי יוכל לאתר עבורך את הציוד הנכון ביותר. כזה שיתאים לדרישות של הצילום, למבנה שלך וציוד שיעמוד במסגרת התקציב שתוגדר מראש. הוא יחפש עבורך את הפתרונות הנכונים והתוצאה תהיה בשטח, של צילום איכותי ומותאם בדיוק למקום.

יתרון שני – התקנה בטוחה של המצלמות

המצלמות יכולות להיות רגישות לעבודה לא תקינה ובנוסף, עליהן להיות מחוברות לחשמל. מקור הכוח לא יהיה השקע הפנוי באזור אלא יש לתכנן נכון את עבודת החשמל. כיוון שרק חשמלאי רשאי לעסוק במערכת, יש חשיבות למתקין בעל הסמכה מתאימה. ההתקנה של המצלמה אשר מתבצעת על ידי מתקין תתבצע בצורה שגם שומרת על המצלמה וגם על המבנה ומערכת החשמל.
קראו גם על שקע חכם

התקנה נכונה מביאה בחשבון את כל הצרכים של המצלמה ושל המקום. ברגע שהיא מתבצעת בחוץ, המתקין ידאג לחיבור נכון לחשמל ולהגנה מפני הגשם או קרני השמש. המטרה היא לדאוג לכך שהמצלמה תוכל לעבוד לאורך כל היום ללא כל בעיה. רק מתקין אשר מבין במה כרוכה העבודה ומהן הדרישות של כל מכשיר יוכל לבצע עבודה מתאימה.

יתרון שלישי – מתקין מצלמות אבטחה מספק אחריות

החברה אשר מייצרת את המצלמות יכולה לספק אחריות לתקופה משתנה. אחריות זו תהיה תקפה רק במידה והמצלמה עצמה לא נפגעה מיד אדם. התקנה לא נכונה, חשיפה לרוחות ולגשמים, יכולה להוביל לפקיעת האחריות ולפעילות לא תקינה של המצלמה (כלומר, פגיעה בחומרה). התפקיד של המתקין הוא לגשת אל העבודה בצורה הנכונה ולדאוג שהמצלמה עצמה תישמר.

בנוסף, המתקין יספק אחריות בעצמו בעבור עבודת ההתקנה. אפשר לבדוק מולו מראש מה כוללת האחריות ולאיזו תקופה היא ניתנת. חברת Titmateg מספקת מצלמות וכן מתקינים מקצועיים ומנוסים וזאת כדי להעניק לך ביטחון מלא בבית או בעסק ובכל שעה של היום.

מתקין מצלמות אבטחה דיגיטלי

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה