מצלמות אבטחה לבית: הפתרון המושלם למניעת פריצות

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

הבית שלך אמור להיות המקום המוגן ביותר. פורצים עלולים לנסות להיכנס אל הבית וגם אם הם לא ימצאו דבר, הם יפגעו בפרטיות שלך. מצב של פריצה לבית הוא במילים עדינות לא נעים. ישנם אנשים אשר חווים טראומה של ממש לאחר פריצה ולא במקרה. אחת הדרכים להפחית באופן משמעותי את הפריצה לבית היא התקנת מצלמות אבטחה לבית.

המצלמות יכולות לבצע צילום בלבד והן יכולות להיות מחוברות למערכת האבטחה של הבית. הן יכולות להרתיע במקרה של גורמים לא מורשים מתקרבים או מנסים לפרוץ למקום וזאת על ידי הפעלת אזעקה או העברת מסר למוקד האבטחה.
קראו עוד על מערכת אזעקה לבית אם אתם מעוניינים

חשמל חכם

כיצד מצלמות אבטחה לבית יכולות לשמור עליך?

המצלמות יכולות להיות פעילות לאורך כל היום והלילה. היום המידע יכול להיות משודר באופן ישיר ולהישמר בענן כך שאין כל סיבה להפסיק את העבודה של המצלמות. הימצאותם של אמצעי האבטחה הוא קו ההגנה הראשון לבית שלך. פורצים אשר שוקלים להיכנס לבית יעדיפו בדרך כלל להיכנס לבית שאין בו מצלמות אבטחה ורק אם הם יודעים שיש סיבה להסתכן הם יעדיפו את הבית שלך.

המצלמות יכולות לדווח באופן ישיר לגורם האבטחה. הן יכולות להתריע על תנועה לא רצויה באזור המצולם, להפעיל אזעקה או קריאה למוקד. במקרה זה, גם אם ישנו ניסיון פריצה, המענה יהיה מידי והפורצים יברחו או יתפסו בשלב מוקדם ולפני שהם יספיקו לעשות נזק.

סוגי המצלמות הקיימות בשוק

ישנן שלל מצלמות אבטחה לבית ואי אפשר לפרט על כולן בכתבה אחת. עם זאת, ניתן להבחין בין הסוגים השונים של המצלמות כאשר הקריטריונים הם: אופן השידור, יכולות הצילום, הרזולוציה וצורת המצלמה.

בעבר, המצלמות היו מקליטות את המידע על קלטת או כרטיס זיכרון ובכל פעם שהמקום היה נגמר הצילום הבא היה עולה על קודמו. היום מצלמות רבות מחוברות לרשת האינטרנט והן משדרות באופן ישיר את התמונה. כמו כן, הצילומים עולים לענן מאובטח ואפשר לצפות בהן בקלות ומכל מכשיר.

יכולות הצילום של המצלמה מתייחסות לתאורה. אחד המכשולים שהיו בעבר למצלמות האבטחה הוא החושך. ברגע שהאור ירד איכות התמונה ירדה באופן משמעותי, מה שהקשה מאד לקלוט את הפורצים והפחית את רמת ההרתעה. היום ישנן מצלמות שיכולות לספק תמונה איכותית ללא כל קשר למידת האור בחוץ.

הרזולוציה חשובה מאד בבחירת המצלמה ולמרות שהיום ישנן מצלמות שעובדות על רזולוציה גבוהה, לא תמיד יש צורך בהן. יש להתאים בין השטח, המרחב המצולם והמרחק של המצלמה ממוקד הצילום לבין התכונות של המצלמה עצמה. כמובן, מומלץ להתייעץ עם טכנאי אשר מכיר היטב את הדגמים השונים כדי לבחור את החומרה המתאימה.

צורת המצלמה היא נקודה חשובה גם כן ולא במקרה אפשר לראות עיצובים שונים. אפשר לראות היום מצלמות צינור, כיפה וגוף. הראשונה מתאימה לקליטה של שטח רחב והיא תתאים גם לצילום אזורים מאתגרים. השנייה אסתטית יותר וקשה לראות לאן היא מכוונת. היא יכולה לבוא עם תכונות שונות ובהן ראיית לילה, רמות רזולוציה ועוד. מצלמת הגוף מגיעה עם מתקן הגנה שמונע מהגשם והשמש לפגוע במצלמה ובצילומים.

בחירה והתקנה נכונה של המצלמות

בחירה של מצלמות אבטחה לבית היא אינה עניין של מה בכך וגם אם ניתן למצוא היום מצלמות שונות בשוק הזמינות לרכישה עצמית, יש יתרון משמעותי לפניה לגורם מוסמך. אנשי מקצוע המנוסים בתחום יוכלו לעזור לך משלב הבנת הצרכים ועד להפעלת המצלמות. כדי להבין מה עושה החברה אפשר להסתכל על שלבי ההתקנה הבאים:

שלב ראשון – הבנת הצרכים האישיים

לפני שאפשר יהיה להתחיל בעבודה ולהתקין את המצלמות, יש לבחור את האמצעים הנכונים ביותר לאבטחת המקום. חשוב שהצוות יבין את הבקשות האישיות שלך ולשם כך הוא ירצה לשמוע ממך מהן הבקשות שלך, מה נראה לך כאתגר וכיצד יהיה לך נוח להפעיל את המערכת ולצפות במידע. יכול להיות שיש לך בקשות שונות ואלו יהיו שונות מהבקשות של שכניך או חבריך. הדרך היחידה שהחברה תוכל לסייע לך היא לדעת מהן הדרישות שלך.

שלב שני – איתור האתגרים

הצוות ירצה לאתר את האתגרים של המבנה עצמו. הוא יבקר בבית שלך, יסתובב בתוכו ומחוצה לו וזאת מתוך מטרה להבין מהן "נקודות החולשה" מבחינת האבטחה. יתכן מאד ולך אין מידע מספיק על האזורים הבעייתיים מבחינת אבטחה וזה תקין. לשם כך יעמוד לרשותך צוות מקצועי, אשר יעזור לך להבין מהן החולשות של המבנה ולהציע פתרונות המתאימים לצרכים הספציפיים של המקום.

שלב שלישי – הצעת עבודה

ברגע שהצוות יאסוף את כל המידע הנחוץ לו, הוא יוכל להציע הצעה מסודרת הכוללת את הציוד הנדרש ואת אופן ההתקנה. כמובן, בשלב זה גם תינתן לך הצעת מחיר מסודרת ותהיה לך אפשרות להתייחס לפרטים השונים ולמצלמות אבטחה במבצע. ההצעה צריכה להכיל את המפרט המלא כולל סוג המצלמה, מספר המצלמות ומיקומי ההתקנה. כל שאלה שיש לך על ההצעה צריכה לקבל מענה לפני היציאה לדרך וביצוע ההתקנה.

שלב רביעי – התקנה

ההתקנה צריכה להתבצע על ידי צוות מקצועי, מתקין מצלמות אבטחה וחשמלאים שרשאים לעסוק במערכת החשמל. מצלמות אבטחה הן הרבה יותר ממכשיר שמתחבר לשקע החשמל. יש לתכנן את המיקום שלהן, לבצע קדיחות בקיר, לחבר אותן לחשמל באופן מסודר ולוודא כי הן מוגנות. התקנה נכונה תביא בחשבון את מרחב הצילום ואת הצורך להגן על המצלמה עצמה כדי שזו תשמש אותך לאורך שנים רבות.

שלב חמישי – תפעול ותמיכה

לאחר שהותקנו מצלמות אבטחה לבית, החברה המבצעת תצטרך לתת לך הדרכה על התפעול. זה הזמן שלך ליהנות מבית בטוח יותר. יכול להיות שגם לאחר ההדרכה הראשונית עוד יהיו לך שאלות הקשורות ליכולות של המערכת החדשה שלך והחברה צריכה לענות על כל אלו, גם אם היא כבר סיימה לבצע את העבודה. חשוב לזכור, עצם העובדה שהמצלמות פועלות לא אומרת שאין לך גב מקצועי וגורם לפנות אליו.

אבטחה מחוץ ובתוך הבית

מצלמות אבטחה לבית משמשות לרוב לאבטחה בפני פורצים. הן יכולות לשמש כהרתעה ולמנוע מהפורצים לבחור בבית כמקום להיכנס אליו והן יכולות לעזור לתפוס פורצים. בנוסף לכך, אפשר להתקין מצלמות בתוך הבית וזאת כדי להבטיח הגנה מפני מטפלים ועובדים שנמצאים בתוכו. מצלמות נסתרות יכולות להיות מונחות בחדרים שונים ולשלוח תמונה בשידור חי לכל מכשיר שמחובר אליהן.

המצלמות הללו טובות לבית שיש בו עובדים ובעיקר מטפלים או מטפלות. בבית בו ישנו איש מבוגר אשר מקבל סיוע, מומלץ לבצע פיקוח והמצלמה לא פעם מגינה על כל הצדדים. היא מאפשרת לדעת האם המטופל מקבל את הטיפול הראוי ובנוסף מאפשרת למטפל להבטיח כי לא פגע באיש. במקרה של טיפול בתינוק, ברור כי ישנו צורך משמעותי בצילום כיוון שאין לו כל יכולת להגן על עצמו.

המצלמות הנסתרות צריכות להיות מוצבות בכל מקום שיכולים לקרות בו דברים פוגעניים. הן צריכות לכסות שטח נרחב ועם זאת לשמור על הפרטיות של העובדים שנמצאים בבית. חשוב מאד שהמצלמות יהיו נסתרות או שהעובדים בבית לא ידעו היכן שטח הכיסוי וזאת כדי שלא ינסו לבצע פעולות לא תקינות במקומות נסתרים. נושא הצילום הוא נושא רגיש מאד, אך ניתן לטפל בו באופן מקצועי ולעבור את היום יום בראש שקט.

קול לצד תמונה

היום ישנן מצלמות אשר מאפשרות לשדר קול ולא רק תמונה. אפשר לראות מוניטורים המיועדים לחדרי תינוקות המשמשים את ההורים בעת שאלו ישנים או כשהם מרוחקים וזוהי דוגמה לטכנולוגיה. בעוד שבחוץ אין כל צורך לשדר את הקול, בתוך הבית יש לכך יותר משמעות ובמיוחד כאשר ישנו מטפל ומטופל בתוך הבית בזמן שבעלי הבית לא נמצאים במקום.

ברגע שהמטרה היא לקלוט גם את הקול ולא רק את התמונה, יש לחשוב על ההתקנה. רעשים שונים ברקע יכולים לפגוע באיכות הקול ורק תכנון מתאים יוכל לעזור לקלוט את כל הנתונים בצורה הטובה והנכונה. חשוב לציין כי המטרה של ההקלטה היא לא לדעת כל הזמן מה קורה בבית אלא לאפשר פעילות תקינה והגנה על אלו שנמצאים בתוכו ולא יכולים להגן על עצמם.

במקרה של צילום מתוך הבית לצורך הקלטת מטפלים, רצוי להתייעץ עם אנשי מקצוע המכירים היטב את התחום ולבחון יחד איתם מהו הפתרון הנכון ביותר. לעתים מספיק שרק באזור אחד תתבצע הקלטה של הקול ובשאר האזורים רק תמונה. יש לחשוב על דרך ההפעלה, מספר המצלמות וכיסוי אופטימלי שיאפשר לך לעקוב אחר המתרחש ובעיקר, פתרון שיעניק לך אפשרות לחיות ביום יום ברוגע ונינוחות.

מחיר מצלמות אבטחה

אחת הסוגיות שיכולה לעניין אותך בנוגע למצלמה היא המחיר. לשאלה כמה עולה להתקין מצלמות אין תשובה אחת וזאת כיוון שכל מערכת היא שונה. עם זאת, אפשר לבחון מהם המרכיבים שיכולים להשפיע על העלויות:

  • מספר המצלמות – באופן טבעי, ככל שיש יותר מצלמות אבטחה כך העלות הכוללת שלהן יכולה להיות גבוהה יותר.
  • סוג המצלמה – מצלמות איכותיות אשר קולטות תמונה טובה באור ובחושך יהיו כמובן יקרות יותר ממצלמות שאינן יכולות לצלם בחושך או שהאיכות שלהן מוגבלת.
  • אתגרי התקנה – במידה ויש צורך לטפס לאזור גבוה מאד או שישנן מגבלות בנוגע להתקנה, יכול להיות שהמחיר יהיה גבוה יותר.
  • תוספות – תוספת של מיקרופון יכולה להפוך את העלות לגבוהה יותר אם הוא לא בא כחלק בלתי נפרד מהמערכת. כמו כן עבודות חציבה וחיבורים מורכבים יכולים גם הם להשפיע על המחיר.

לבחור חברה רצינית להתקנה

התקנת מצלמות אבטחה יכולה להיות אחת ההחלטות היעילות ביותר שקיבלת עבור הבית שלך. אם הנושא נשמע לך מורכב מעט, זה לא במקרה. כל מצלמה צריכה להיות מוצבת במקום הנכון, על ידי בעל מקצוע המכיר את התחום ורק לאחר מכן ניתן להפעיל אותה בנוחות ומכל מקום. חברה רצינית אשר מכירה את התחום היטב לא תספק לך מחיר נמוך כבדרך אגב בטלפון ולא תציע לך מבצע בלי להבין מהם הצרכים שלך.

חברת Titmateg מספקת מצלמות, מערכות בית חכם מתקדמות ושירותי התקנה. החברה מכירה את דרישות השוק, את האתגרים של המבנים ואת שלל המצלמות שאפשר למצוא בשוק. בתהליך, החברה תבין מהם הצרכים שלך ורק לאחר מכן תוכל להציע הצעה ספציפית ומפורטת. בנוסף, היא תעמוד לרשותך גם לאחר ההתקנה בכל שאלה, באחריות.

אייםד למצלמת אבטח לבית

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה