מתכננים בית חכם? אל תזניחו את העיצוב

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

הטרנד הכי חזק בענף הבנייה כיום הוא תכנון של בית חכם. מה זה אומר בית חכם? אנשים רבים בטוחים כי בית חכם מדבר רק על מערכות הפועלות בלחיצת כפתור דרך הטלפון הנייד או המחשב, אך בית חכם זה הרבה יותר מזה. בבתים חכמים משלבים מערכות הפועלות באנרגיה נמוכה יותר שנחשבות לחסכוניות יותר. תכנון של בית חכם כולל המון אלקטרוניקה, חשמל ומגוון מערכות בתוך הבית. על מנת שהבית החכם שלכם גם יהיה נוח ואסטטי, חשוב מאוד לשים לב גם לעיצוב. במאמר הבא נסביר איך שמים דגש עיצובי כאשר מתכננים בית חכם.

 

תכנית חשמל מקצועית

החלק הכי חשוב בזמן הבנייה של בית חכם הוא תכנית חשמל מקצועית. לא מדובר על תכנית שאתם מחברים בעצמכם עבור הבית, אלא בתכנית מקצועית שמתוכננת על ידי אדריכל וחשמלאי. תכנית החשמל של הבית צריכה לכלול את כל האזורים של הבית ובהתחשבות במערכות השונות שיהיו מצויות בו. על האדריכל לחשוב על כל השקעים ומיקומם, אזורי הדלקת אור וגובהם, אזור ייחודי עבור ארון החשמל, כמה וואט כל חלק בבית צריך, היכן יהיו מסכי המחשוב של הבית המצלמות. כל אלו הם חלקים חשובים שיש להתחשב בהם.

 

עיצוב הבית לפי תכנית החשמל

לתכנית החשמל קיים גם חלק עיצובי המחייב אתכם לתכנן את החללים השונים באופן פונקציונאלי, כך שתכנית החשמל פועלת באופן סינרגטי עם הפריטים שיש בהם. בכל חדר קיימים רהיטים מעוצבים שנועדו במיוחד עבור אותו חדר ויש להם תפקיד. תכנון סינרגטי הוא תכנון שבו תצטרכו לדעת מהם אופציות סידור הרהיטים בהתאם לתכנית החשמל. תצטרכו לשים לב שיש שקעי חשמל שנמצאים בסמוך למיטה, בסמוך למיקום שולחן העבודה או שולחן המחשב ובסמוך לטלוויזיה, במידה ומתוכננת. כמו כן, יש לקחת בחשבון את חוטי החשמל שיהיו קיימים בחללים השונים ולתכנן אותם בצורה חבויה מאחורי הרהיטים המעוצבים.

קירות גבס התומכים בבית החכם

בבית חכם פועלות גם מערכות גדולות כמו מזגנים מתקדמים המאפשרים שליטה מרחוק. מאחורי כל מזגן כזה או מערכת הדלקת אורות, עומדת מערכת חשמל מפוארת וגם מערכת גדולה שצריכים להסתיר. אחת האפשרויות היותר אסטטיות שקיימות כיום היא קירות גבס. בנייה של קירות ותקרות מגבס, מאפשרים לכם ליצור כוכים אסטטיים עבור המערכות השונות. אם יש לכם מזגן שיש להכניס לכוך, ניתן ליצור תקרת גבס שהמזגן נמצא בתוכה ואתם רק רואים את הפתחים המשורטטים והאסטטיים של המזגן.

השימוש בקירות גבס זו דרך ידועה שמשתמשים בה כיום הרבה בבתים חכמים, אך חשוב לבחור איש מקצוע מיומן על מנת שהתוצאה תהיה אסטטית ויפה. כאשר התוצאה יוצאת פחות מדויקת, המראה יהיה פחות יפה והבית כבר לא ירגיש כבית חכם, אלא כאוסף מערכות שיושבות בצורה מגושמת בבית.

קרדיט תמונה: freepik

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה