מדריך פרקטי לבחירת מצלמת אבטחה אלחוטית

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

מצלמות האבטחה מלוות אותנו מזה שנים רבות. בעבר, הן היו מתחברות במעגל סגור, מהמצלמה באמצעות חיווט אל המסך המשדר. לשם כך היה צורך להכין את התשתית כך שתוכל לקלוט את המידע ולכן המצלמות היו שימושיות בעיקר בעסקים גדולים, מפעלים ומפעלים ביטחוניים.
היום, יש מצלמת אבטחה אלחוטית. ההתקנה שלה אינה דורשת שינוי של התשתית והשידור מועבר למכשיר הנבחר מראש. כמו כן, המצלמות יכולות להעביר את כל המידע לענן כך שיהיה נגיש בעת הצורך. בחירה נכונה של המצלמה המתאימה והתקנתה במקום הנכון יאפשרו לך ליהנות ממקום מוגן ובטוח.
קראו על מצלמת אבטחה כולל התקנה

סמארטפון לבית חכם אלחוטי

היתרונות של מצלמות אלחוטיות

מצלמת אבטחה אלחוטית יכולה להיות יקרה יותר ברכישה לעומת מצלמה חוטית. עם זאת, כיוון שאין כל צורך לבצע עבודות תחזוקה, עלות ההחזקה שלה נוטה להיות נמוכה ולכן היא משתלמת בטווח הארוך. כמו כן, אפשר להתקין את המצלמות גם במקומות שנחשבים למאתגרים מבחינת היכולת להגיע אליהם ולכן הכיסוי רחב ואיכותי.

המצלמות יכולות להיות מרוחקות מהמקום בו נמצא המסך והן יכולות לשדר גם מעבר לקירות ואפילו לצלם בחוץ. מערכת טובה ומקצועית תאפשר לשלוח את התמונה גם למכשיר נייד וכל זאת תחת אבטחה מלאה והגנה על המידע שמצולם.

מתי נרצה להציב מצלמות אבטחה?

מצלמות אבטחה הן חלק בלתי נפרד ממערך האבטחה בבית ובעסק. היום, כשהמצלמות זמינות לכל, אין סיבה שלא להתקין אותן אלא יש לבחור את המצלמות הנכונות. אפשר להתקין מצלמה כדי למנוע מפורצים לרצות להיכנס אל המבנה (בין אם מדובר במצלמת אבטחה בבית ובין אם עסק ואפילו מפעל). המצלמה יעילה גם כדי לעקוב אחר המתרחש בתוך המבנה ומאפשרת לבחון כיצד אנשים מתנהלים מול אלו שזקוקים לשמירה בבית או אופן מתן השירות בעסק.

המצלמות יכולות לשדר למכשיר שנוח לנו לצפות בו, בכל רגע נתון. לחילופין, נוכל לבחור להקליט את הצילומים ולהעלות אותן לענן מאובטח כך שהגישה תהיה בעת הצורך בלבד. אפשרות נוספת היא לחבר את המצלמות אל מוקד השמירה. במקרה זה, ברגע שתהיה תנועה חשודה באזור, תתקבל קריאה והתגובה תוכל להיות מהירה ויעילה במיוחד. כיוון שכל מקום מגיע עם דרישות שונות, חשוב לא רק להתקין מצלמה אלא לבחור את האחת הנכונה.

בחירת מצלמת אבטחה אלחוטית

כיוון שישנן מצלמות רבות וחברות יצרניות שונות, אחת השאלות שצריכה לעלות נוגעת לאופן הבחירה של המצלמה. לא כל פתרון אבטחה שמתאים לבית אחד יתאים לשני ופתרונות שמתאימים לבית לא תמיד מתאימים לעסקים. לכן, יש לפעול על פי השלבים הבאים:

שלב ראשון – הגדרת המטרה

לפני בחינת החומרה והמצלמות השונות הקיימות בשוק, כדאי להגדיר מהי המטרה. ישנן מצלמות אשר מיועדות לצילום בתוך המבנה. הן צריכות להיות ממוקמות במרחק סביר מהנתב האינטרנטי והן יכולות לשדר גם בשידור חי. מצלמות אלו לא יתאימו לצילומי חוץ ולא יוכלו לתפוס את התמונה באיכות הנדרשת באוויר הפתוח.

הדרך לקבוע איזו מצלמה יכולה להתאים עבורך מתחילה מהגדרה של המטרה. אם המטרה שלך לא נראית לך ברורה, ניתן להתייעץ עם אנשי מקצוע המתמחים בתחום זה ויחד לבחון מהו הצורך.

שלב שני – הגדרת תקציב

כפי שישנן שלל מצלמות, ניתן למצוא הבדלים בעלויות בין מערכת אחת לשנייה. לכן, כדאי לנסות להגדיר את התקציב בשלבים הראשונים. חברה המתמחה בתחום תוכל לכוון אותך לגבי העלויות ולעזור לך לעשות את הבחירות הטובות ביותר שיתאימו לתקציב שלך.

חשוב לציין כי לא תמיד ניתן לעמוד בכל תקציב ובכל מקרה לא מומלץ להתפשר על מצלמות מחברות לא מוכרות ושאין לבעלי המקצוע ניסיון איתן. כדאי לחשוב על הפתרון הטוב ביותר במסגרת התקציב ולהתייעץ עם מומחים בתחום.

שלב שלישי – בחינה משותפת של המבנה

יש לבחון את המבנה ואת הנקודות בהן כדאי להציב את המצלמות כך שיכסו את המקומות שיכולים להיות רלוונטיים מבחינת האבטחה. לאחר בחינה של המבנה אפשר יהיה לקבל החלטות כמו כמה מצלמות כדאי להציב, היכן יש להציב את המצלמה או המצלמות ומהן הדרישות שהמצלמה צריכה לעמוד בהן.

אם יש להתקין את המצלמה במקום גבוה, יש למצוא מצלמה אשר יכולה לקלוט את התמונה היטב ולכן עליה להיות בעלת רזולוציה גבוהה. לעומת זאת, אם המצלמה צריכה לצלם מרחק של מטרים ספורים, הרזולוציה שלה יכולה להיות נמוכה יותר ולספק את הדרישות ברמה הגבוהה ביותר.

התקנה עצמית מול חברה מקצועית

היום ניתן לקנות מצלמות גם בלחיצת כפתור ואפילו בלי לצאת מהבית. חלק מהמצלמות יעבדו בקלות ברגע שיחוברו לחשמל וכל שנדרש כדי לשלוט בצילומים הוא להוריד אפליקציה מתאימה. על אף שישנן מצלמות אשר ניתנות להתקנה עצמאית, יש יתרונות רבים לעבודה עם חברה מקצועית.

המצלמות הביתיות והזולות לרוב לא יוכלו לתת את המענה הנדרש כמו מצלמות איכותיות שמביאה חברה מקצועית. המצלמות הפשוטות יכולות להתאים להשגחה על תינוק שישן בחדר נפרד והן יכולות להיות יעילות גם לשימוש במשרדים כדי לראות מי נכנס למקום. מעבר לכך, יש צורך בתכנון מדויק יותר של מערך האבטחה וכאן נכנסת חברה מקצועית.

כדי להגן על תינוק שנמצא עם מטפל בבית כדאי להציב מצלמות נסתרות שיוכלו לכסות חלק נרחב מהבית ולא רק חלק קטן ממנו. כדי להגן על הבית או העסק מפני פורצים, יש לחשוב על מצלמות איכותיות שמסוגלות לתת מענה בכל שעה של היום וליצור הרתעה של ממש. ההגנה האמיתית ניתנת כשחברה מקצועית מעורבת בתהליך.

לפנות למקצוענים בתחום

חברת Titmateg מספקת מענה בתחום מצלמות האבטחה והבית החכם. לחברה פתרונות רבים והיא עובדת עם כל לקוח באופן אישי כדי לתת את המענה המדויק ביותר על הצרכים שלו ושל המקום. לפרטים נוספים, זה הזמן שלך ליצור קשר.

סמארטפון לבית חכם אלחוטי

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה