מצלמות במעגל סגור – שאלות ותשובות

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

מערכת אבטחה היא הדרך הטובה ביותר להגן על הבית והעסק. כיוון שהיום ישנן מערכות רבות ודרכים שונות ליצור את ההגנה, אחת השאלות שעולות היא כיצד ניתן לבחור ההגנה הטובה ביותר. התשובה לכך היא תמיד אישית ואין שני מקרים זהים אלא פתרונות שיכולים להתאים לכל מקום. אחת מההגנות יכולה להתבצע על ידי התקנת מצלמות במעגל סגור ועל כך יעסוק מאמר זה.

מהן מצלמות במעגל סגור?

המצלמות יכולות לשדר בצורה משתנה. במקרה של מעגל סגור, הן ישדרו אל הגורם שלו יועד השידור או הגורמים שנקבעו מראש לקליטת התמונה. המערכת יכולה לעבוד באופן מתמיד והן יכולות להיות מופעלות ברגע שישנו גירוי שגורם לצילום להתחיל. בעבר, השידור נעשה על ידי חיווט מהמצלמה אל אזור השידור, אך היום רוב השידורים יהיו דיגיטליים וניתן יהיה לצפות בצילומים גם מהאפליקציה.

בתים חכמים

כיצד מתוכננת ההתקנה?

התקנת מצלמות במעגל סגור יכולה להתאים לחללים סגורים או פתוחים. המצלמות יכולות לקלוט שטח נרחב, אך כדי לייעל את הצילום ואת יכולת השליטה בתמונה, כדאי לתכנן את ההתקנה כך שלא יהיו נקודות חופפות בין המצלמות (אחרת יהיה קשה לעקוב אחר המתרחש במקום). ההתקנה תביא בחשבון את כל הנקודות שיש לקלוט וכמובן את אופן השידור שצריך להתבצע מכל מצלמה באופן פשוט ונוח.

האם מצלמות במעגל סגור יכולות להתאים גם לצילום בלילה?

התשובה לכך טמונה באיכות וסוג המצלמה. לא כל מצלמה יכולה לשדר בלילה ולא כל מקום זקוק לכך. למשל, בחנויות אשר רוצות לעקוב אחר הקונים והעובדים, הצילום העיקרי יהיה בשעות היום וכשיש אור בתוך המבנה. אם המטרה היא לתפוס פורצים בשלבים מוקדמים, אז חשוב שהמצלמות יוכלו לשדר גם בלילה. על פי הצורך אפשר לקבוע אילו מצלמות יתאימו למקום. בכל מקרה אין להתפשר על מצלמות שלא יכולות לספק את הדרישות כיוון שרכישה זו לא תעשה את העבודה ותהיה לשווא.

מה גורם להתחלת הצילום?

גם התשובה לשאלה זו היא תמיד אישית. ישנן מצלמות במעגל סגור או טלוויזיות במעגל סגור אשר מצלמות כל הזמן. אחרות יצלמו בזמן שמוגדר מראש ויש מצלמות אשר יודעות לזהות תנועה במקום ובהתאם לצלם. האחרונות יכולות לשמש כאמצעי הגנה מתקדם ולשלוח התרעה אל הגורם שנקבע (הטלפון הנייד שלך או מוקד האבטחה או שניהם) ברגע שיש תנועה במקום שיכולה לעורר חשד והצדקה לפעולה במקום.

האם ניתן להקליט את הצילום?

כן. בעבר ההקלטה הייתה על גבי כרטיס זיכרון אך היום אפשר למצוא מצלמות רבות שמעלות את כל המידע לענן תודות לחיבור IP. ניתן לצפות בצילומים על פי הצורך ולשלוף את המידע בקלות ממכשירים שונים וגם ללא עזרה חיצונית באנשי מקצוע.

כיצד חברת Titmateg יכולה לעזור לך?

חברת Titmateg מספקת שירותי התקנת מצלמות ותשמח לעמוד לרשותך משלב ההתלבטות ועד לאחר ההתקנה המקצועית.

בית חעם עם אזעקה לבית

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה