מה זה טלוויזיה במעגל סגור?

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

בעבר, מצלמות אשר צילמו את המבנה, במפנים ומבחוץ ושידרו באמצעות חיווט, נקראו מצלמות במעגל סגור. מהמסך, אפשר היה לראות את התמונות שהועברו בטלוויזיה במעגל סגור. היום עדיין נעשה שימוש במונחים אלו, למרות שלרוב כבר אין צורך בחיווט כדי להעביר את המידע מהמצלמות ועד לנקודת השידור. היום השידור מתבצע בצורה אלחוטית והמרחק בין אזור הצילום לאזור שמקבל אותו יכול להיות גם מרחק רב. בשורות הבאות, נסביר על הסוגים והיתרונות של טלוויזיה במעגל סגור.
להסבר מורחב על אתם יכולים להיכנס לויקיפדיה.

שני מרכיבים שמעניקים את הביטחון הנחוץ לך

ישנם שני מרכיבים עיקריים אשר יוצרים יחד את מנגנון ההגנה הנחוץ לך. אין כל ספק כי מצלמות אבטחה יכולות לשמור עליך ועל המבנה שלך. לשם כך נצטרך שני מכשירים:

מצלמות

מצד אחד יש צורך במצלמות. אפשר להתקין מצלמה אחת יחידה, אך נהוג יותר להתקין מערכות עם מספר מצלמות. בתהליך ההתקנה יש לשים לב כי כל השטח צריך להיות מכוסה, אך ללא כפילויות. צילום כפול של אותה נקודה עלול להקשות על המעקב אחר המתרחש במבנה. המטרה היא שכל מצלמה תעביר שידור בזמנה או שמי שצופה בשידור יוכל להבין מה מתרחש במקום והיכן.

מסך

החלק השני הוא החלק שמקבל את כל המידע. כל מצלמה מעבירה את התמונה בזמן אמת אל מקום השידור. המסך יכול להיות תחת אותו מבנה, כמו שנעשה פעמים רבות במפעלים גדולים וקניונים. הוא יכול להיות במבנה אחר לחלוטין, במקרה שהשידור מועבר לחברת אבטחה חיצונית. כמו כן, ניתן לשדר בו זמנית ליותר מנקודה אחת ואפשר להקליט את כל המידע ולהעלות אותו באופן ישיר וללא כל התערבות לענן.

צילום בכל שעה של היום

מצלמות אשר משדות במעגל סגור יכולות לתת מענה איכותי לדרישות אבטחה גבוהות. הן יכולות לשדר באופן רצוף או ברגע שישנה תנועה במקום והן יכולות לצלם בכל שעה של היום. איכות התמונה היום יכולה להיות גבוהה מאד, גם כשמואר בסביבה וגם בחשיכה.

שלא כמו בעבר, כשהמצלמות שיכלו לשדר תנועה בלבד, היום המצלמות יכולות להראות תמונה מדויקת ולכן הן חלק בלתי נפרד ממערך האבטחה של בתים רבים, עסקים ומפעלים ביטחוניים.
אתם יכולים לקבל מידע נוסף על התקנת מצלמות אבטחה אם תרצו.

בית חכם אלחוטי דיגיטלי

מהו התקפיד של חברת ההתקנה

רגע לפני שתתקבל אצלך ההחלטה לאיזו חברה לפנות, חשוב להבין מהו התפקיד שלה. החברה צריכה לתת לך שירות מקצועי ולזהות את המפגעים שלא תמיד קל לזהות. עליה להסתכל על המבנה, להבין אילו אזורים יכולים להיות חשופים לאנשים שעלולים לפגוע בו ולתכנן את ההתקנה של המצלמות כך שיקלטו כל נקודה רלוונטית.

החברה צריכה להציע לך פתרונות המתאימים לך, למקום ולחברת הביטוח (אם זו העלתה דרישות). היא תצטרך להציע לך את המכשור הנכון ולאו דווקא היקר ביותר. לבסוף, יהיה עליה לבצע את ההתקנה ולהעמיד לרשותך אחריות למשך תקופה סבירה. חברת Titmateg מבצעת התקנות לטלוויזיה במעגל סגור ומזמינה אותך ליהנות מביטחון מלא, לאורך כל הדרך.

בית חכם דיגיטלי

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה