מצלמות אבטחה לעסק – להרגיש בטוח גם שם

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

מצלמות אבטחה לעסקמצלמות אבטחה לעסק

עולם מצלמות האבטחה נחלק לשניים: מצד אחד מצלמות לבתים ושטחים פרטיים ומצד שני מצלמות אבטחה לעסק ולמקומות ציבוריים. כאשר אנחנו מדברים על מצלמות אבטחה לעסק, אנחנו מדברים על עסקים גדולים מאוד, משרדי ענק, מפעלים עצומים, בתי כלבו גדולים ולצידם גם ואולי דווקא, עסקים קטנים, משרדים של בעלי מקצועות חופשיים, מסעדות, חנויות בינוניות או זעירות וכד'. עסקים קטנים זקוקים לביטחון בדיוק כמו העסקים הגדולים  אבל במקרים רבים להם יכולים להספיק גם 4 מצלמות, בכדי להקנות בטחון ושלווה. 

מגוון מצלמות האבטחה, הסוגים השונים, ורמות המצלמות השונות, כמו גם היכולות שניתן להפיק מהם, הם רבות ועלולות לבלבל. לא כל עסק יזדקק למילה האחרונה בתחום ובעיקר, כל עסק ירצה לבצע משימות שונות. החכמה היא לבחור מצלמות אבטחה לעסק ולמקם אותם, כך שיהיו אופטימליות למשימות ולצרכים שלכם.

מטרות מצלמות אבטחה לעסק 

מצלמות אבטחה לעסק, כמו גם מצלמות אבטחה לבית, מציעים לנו הגנה ואבטחה מפני פריצות ופגיעות מגורמים חיצוניים, הרוצים לפגוע בנו בתוך העסק או הבית. העובדה שמצלמות ניצבות בהיקף העסק או בתוכו, יש בידה כדי להרתיע את המבקשים להזיק, מתוך הנחה שזהותם תיחשף לאחר מעשה. דבר זה מוכח וידוע.

היתרון השני של מצלמות האבטחה בעולם העסקים הוא היכולת לבקר, לנטר ולעקוב אחר המתרחש בבית העסק. יש בכך יתרון עצום, שכן ניתן כל העת לדעת בדיוק מה קורה בעסק, לזהות בעיות שמתפתחות או לעקוב אחר כאלו שכבר קורות, בזמן אמת או לאחר מעשה ובעיקר יש בהם כדי להרתיע את אלו המבקשים להזיק לנו מתוך העסק עצמו. הדוגמאות הבולטות לכך הן מניעת גניבות, הונאות, מעילות בכספים, התנהגות לא נאותה ועוד ועוד. בצד זאת, מאפשרת המערכת גם שליטה על העובדים, כדי לזהות מיקומים, לקלוט עובד אשר במקום לעבוד מעדיף לנמנם וכד'.

חשוב לזכור, בעוד בבית, המצלמה עוקבת אחרי מספר מצומצם של אנשים, בעולם העסקים, המשרדים או החנויות, המצלמות אמורות לספק לנו מעקב ובוקרה אחרי קהל גדול בהרבה ולעשות זאת, גם בזמן שאנחנו בעסק וגם כאשר הוא סגור. מכאן החשיבות הרבה לאיכות המצלמות ולביצועים שלהם.

גודל העסק

לגודל העסק משמעות רבה לגבי המצלמות שנתקין בו. כמובן, שתמיד נוכל לבקש שליטה מלאה בה אף חלק קטן מהעסק לא יהיה לא מכוסה ולפעמים נוכל לוותר קצת ולצלם ולשלוט רק על מקומות אסטרטגים כמו דלת הכניסה או אזור הקופות, המוצרים המועדים לגניבה וכד'. כעקרון, צריך לזכור שצילום כל העסק ידרוש מאיתנו גם להציב מצלמות רבות יותר וגם ליצור רשת של חיבורים וכבלים מסועפת יותר, דבר המשפיע על המחיר. 

בתוך כך נזכור, כי במידה ואיננו רוצים התמקדות ספציפית, נוכל להציב מצלמות עם זווית רחבה, שתופסות שטח גדול או אפילו מצלמות דמה, שתפקידם רק להקנות תחושה שהמקום מצולם. במסוף השילטה, נוכל לדלג באמצעות אפליקציות ייעודיות בין המצלמות השונות, כמו גם לבחון את כולם בבת אחת דרך המסך המפוצל. אגב, בניגוד לבית פרטי, בעסק הנך מחויב על פי חוק להודיע לנכנסים בשעריו או לעובדים, את העובדה שאתה מצלם אותם. זה כמובן לא אומר שהם ידעו בהכרח היכן נמצאות המצלמות ומה הן מצלמות. 

אנלוגיות או דיגיטליות 

מצלמות אבטחה לעסק יכולים להיות אנלוגיות או מצלמות IP דיגיטליות. מצלמות דיגיטליות יקרות יותר וזאת בשל הטכנולוגיה המתקדמת המוטמעת בהם ומאפשר עיבוד תמונה מהיר יותר, רזולוציות גבוהות יותר, זרימה טובה יותר של התמונה ושכלולים נוספים, כמו יכולת זיהוי פנים, חיבור למערכת ההתראות והקפצת כוחות חיצוניים ועוד ועוד. מצלמות דיגיטליות גם מאפשרות לנו לשלוט על העסק, באמצעות מערכת המצלמות, מכל מקום ולא להיות כבולים רק למסך השליטה בתוך העסק עצמו. 

מערכת ההקלטה והכבלים

רבים נוטים לחשוב שעלות הקמת מערך מצלמות אבטחה לעסק הוא רק עלות המצלמות עצמן. כמובן שדבר זה אינו נכון והוא יכלול גם את עלות מערכת ההקלטות, הכבלים, התשתיות ועוד. בייחוד הדברים האמורים לגבי מערכת ההקלטה. הרי לא נרצה שהתמונות והסרטים שצילמנו ובהם מתועד פשע או כל דבר אחר, ייעלמו מיד. ככלל, התקנות קובעות כי על המערכת לשמור את הצילומים השונים למשך כשבועיים והם יכולים לסייע לכם אחר כך בהיבטים משפטיים וכלכליים.

על מכשיר ההקלטה להתאים לסוגי וכמות המצלמות. כל מערכת הקלטה יכולה לקבל לתוכה פלט של מספר מצלמות לפי הפורטים שיש בה ולעיתים נצטרך יותר ממערכת הקלטה אחת במידה ומדובר בכמות מצלמות גדולה מאוד. על המערכת להיות בעלת יכולות לא רק להקליט אלא בעלת אפשרות להגיע אל קטע נדרש בקלות ובמהירות. לעיתים נצטרך להשקיע בדיסק קשיח נוסף, עליו יהיו מאוכסנים החומרים. את החומר מהמצלמות למערכת ההקלטה מובילים הכבלים, מנקודת הקצה אל המערכת. ניתן לשים את הכבלים חשופים לגמרי או להטמינם, למשל בתקרות אקוסטיות במשרדים.

 

התקנת המערכת

גם תחום זה צריך להילקח בחשבון. כמובן שיש את עלות ההתקנה של המצלמה עצמה במקומה אבל כאמור, היא אמורה להיות מחווטת אל המערכת עצמה. יש הבוחרים לשים את המצלמות גלויות מתוך מטרה שאנשים יבחינו בהם בנקל, יירתעו  מראש ובכך תמנע הפעולה הזדונית. 

במקרים אחרים, יהיו כאלו שיעדיפו להטמין בסתר את המצלמות ולהפוך אותם למצלמות נסתרות. כך לשיטתם, הבקרה והמעקב יהיו אפקטיביים יותר, שכן אנשים שאינם יודעים בדיוק היכן ומתי הם מצולמים, נוטים לחשוף את טבעם האמיתי ובלי פילטרים וחשש. כמובן, שהטמנת והסתרת המצלמות דורשת עבודת בינוי מסוימת ולכן גם המחיר צפוי לעלות.

מצלמות אבטחה לעסק

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה