מצלמות אבטחה לעסק מחירים

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

מצלמות אבטחה לעסק מחיריםמחירם של מצלמות אבטחה לעסק, כמעט ואינם ניתנים לחיזוי מדויק, שכן אין עסק אחד הדומה למשנהו ואין עסק אחד אשר הצרכים שלו זהים במדויק לעסק אחר. אמת, כל העסקים, בין אם זה בתי כולבו ענקיים או חנות קטנה ובין אם זה משרד המעסיק מאות עובדים או דווקא משרד קטן עם כמה עובדים בודדים, רוצים להשיג שליטה ובטחון. הם רוצים להשיג מצד אחד יכולת למנוע נזקים מבחוץ ומבפנים ולהרתיע כאלו החושבים לעשות זאת וכן הם רוצים להשיג שליטה, בקרה ומעקב גבוהים יותר על העסק ועל המתרחש באזורים האסטרטגיים יותר. ויחד עם זאת, כאשר אנו מדברים על מצלמות אבטחה לעסק מחירים, השוני הוא רב בין עסק למשנהו.

פרמטרים רבים

כאשר אנו מדברים על מצלמות אבטחה לעסק מחירים אנחנו צריכים לקבוע מספר פרמטרים ומענים שננסה להתאים את המצלמות אליהן ולפיהן נוכל לקבוע את העלות. פרמטרים וביחוד המענים משתנים בין עסק לעסק וכמובן שככל שאנו מקנים יכולות גבוהות יותר למצלמות או שהדרישות שלנו עולות, גם מחירן עולה.

כמות ושטח כיסוי

משתנה זה תלוי כמובן בגודל העסק אך לא רק. במידה ונתקין מצלמות איכותיות מאוד, עם רזולוציות גבוהות, ועדשות היכולות לתת תמונה רחבה יותר, אולי נוכל לוותר על כמה מצלמות אחרות. בנוסף, יש להתחשב גם במאפייני העסק. ניקח לדוגמא עסק שיש בו קו קופות פעיל. זהו אזור מועד, שחובה לצלם. יתכן ונצטרך להשקיע שם מצלמה לכל קופה. מנגד, עסק שאין בו תעבורת מזומן לא יצטרך בכלל צילום של אזור מעין זה.

איכות המצלמות

כאן מדובר בעיקר על הרזולוציות והיכולות הטכנולוגיות של המצלמה בעיבוד תמונה כמו גם למשל ביכולת הצילום שלה בתנאים של חושך או מזג אוויר סוער. המצלמות האנלוגיות, אלו המחוברות בכבלים אנלוגיים, מתחילות להעלם מן השוק ואת מקומן תופסות המצלמות הדיגיטליות וה-IP המאפשרות תמונה איכותית יותר. אם מצלמה דיגיטלית עולה כ-300 ₪, הרי שמצלמת IP המאפשרת איכות גבוהה יותר ושליטה רחבה יותר תעלה החל מ-500 ₪.

 התקנת המערכות

התקנת מערכות המצלמה אינן פשוטות ויש לכל מצלמות אבטחה לעסק מחירים שיש לשלם גם על בינוי ויצירת התשתית למערכות השונות, ביחוד עם אנחנו רוצים להסליק את כל החיווטים ואולי גם את המצלמות עצמן. לא כל אחד יכול לבצע התקנות אלו. במידה ותיקחו חאפר או חברה שאינה מיומנת בכך, הרי שאתם מסתכנים בעבודות פיראטיות על כל המשתמע מכך וכן שהמערכת עצמה עלולה לא לפעול היטב. לא מומלץ לחסוך בתחום כזה שקשור לביטחונכם, ודאי לא בכל הקשור להתקנת המערכת.

תוספים

מצלמות אבטחה לעסק מחירים מושפעים גם מתוספים שונים שאפשר לצרף. תוספים אלו, חלקם הכרחיים, כמו מערכת הקלטה המחוברת למצלמות ומאפשרת לצפות בחומרים השונים לפחות שבועיים אחורה (לפי התקנות). תוספים אחרים, גם הם פיזיים תלויים בכם. למשל מסך ענק בו ניתן לצפות ולשלוט על כל המצלמות, מערכת PTZ המאפשרת לשלוט על תנועת המצלמות באמצעות ג'ויסטיק ועוד.

חלק אחר של התוספות תלוי בטכנולוגיה המוטמעת באפליקציה או במערכת הטכנולוגית. בין השאר ניתן למנות את יכולת ראיית הלילה, סנכרון למערכת התראות ואזעקות, היכולת להקפיץ כוחות מסוימים במקרה הנדרש, יכולת זיהוי פנים, לכידת תנועה ועוד ועוד דברים שעולים על הדמיון.

 גם בכל הקשור אל עולם מצלמות אבטחה לעסק מחירים ניתן למצוא מנעד רחב. ישנם כל כך הרבה מותגים. כדאי ומומלץ לקנות מצלמות ממותגים מוכרים ולא מצלמות שיובאו מהמזרח הרחוק ואין להם אבא או אימא ובוודאי שאין אחריות. חברות מקצועיות בתחום התקנת מערכות אזעקה ומצלמות אבטחה, יבטיחו לכם שקט נפשי בתחום זה.

מצלמות אבטחה לעסק מחירים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה