מצלמות אבטחה בבאר שבע

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

מצלמות אבטחה מאפשרות לך להגן על הבית או העסק ביעילות רבה. אלו החשופות מהוות הרתעה מפני פורצים וגורמים לא מורשים שעשויים להגיע לאזור. אלו הנסתרות משמשות כדי לעקוב אחר אנשים, לא תמיד בידיעתם ובכך הגנה על חסרי ישע. התאמה בין סוג המצלמה לבין הצורך היא משמעותית ליצירת אבטחה. בשורות הבאות נסביר על האפשרויות השונות של מצלמות אבטחה בבאר שבע או בכל עיר אחרת.

בית חכם עם ווי פי

סוגי מצלמות שיכולות להתאים לאבטחת הבית והעסק

ההחלטה לאבטח את הבית או העסק היא החלטה חכמה שתוביל אותך לבחינת המכשירים השונים שיעמדו לרשותך. כדי לגשת לנושא ולהתחיל למיין את האפשרויות השונות, נבדיל בין סוגי המצלמות והיכולות שלהן:

מיקום המצלמה

ישנן מצלמות אשר מיועדות לצילומי חוץ. הן עמידות, החיבור שלהן חזק והמצלמות הנכונות יוכלו לצלם גם אזורים מאתגרים ובשעות הלילה. לעומת זאת ישנן מצלמות אשר מיועדות לתוך המבנה. הן יכולות להיות מוצבות בתוך הבית אך גם בלובי של הבניין, בתוך המעלית ובמסדרונות. מצלמה שמתאימה לתוך המבנה לא תתאים לצילומי חוץ.
ראו גם: מצלמות אבטחה לבית

אופן השידור

אפשר למצוא מצלמות אשר מקליטות את הצילום על גבי כרטיס זיכרון ואפשר למצוא מצלמות IP אשר מחוברות לאינטרנט. באופן כללי, לרוב מומלץ לבחור באפשרות השנייה כיוון שקל יותר להוציא את המידע בשידור חי ובנוסף אפשר לצפות בו לאחר שהוא עלה לענן. מצלמות IP מתאימות גם לבית וגם לעסק, יש כאלו שמתאימות לשימוש פנימי וכאלו שמתאימות לצילומי חוץ.

יכולות צילום

כל מצלמה מביאה יכולת צילום שונה. חלקן יכולות לצלם רק בשעות האור והן יתאימו בעיקר לגני ילדים וצילום הבית בשעות היום או ללובי הבניין שמואר תמיד. לעומתן ישנן מצלמות, פנים וחוץ, שיכולות להתמודד גם עם צילומים איכותיים כשאין כל מקור אור. יש לבחון את הצורך לפני בחירת המצלמה כדי להימנע מאי התאמה בין הצורך למענה.

רזולוציה

כל מצלמה יכולה להפיק רמה שונה של רזולוציה ובהתאם ניתן להציב אותה באזורים שונים ומרוחקים. ככל שהמרחק בין המיקום של המצלמה לאזור המצולם גדול יותר, כך הרזולוציה צריכה להיות גבוהה יותר. לכן, חשוב לתכנן נכון את ההגנה על האזור לפני רכישת המצלמות.

צורה

המצלמות נבדלות גם בצורה שלהן ויש סיבה לכך. מצלמות כיפה מיועדות לתת תחושה שכל האזור מצולם ולעומתן מצלמות צינור מכוונות לאזור ספציפי. בבחירת מצלמות אבטחה בבאר שבע יש להסתכל על כלל המרכיבים שיכולים להשפיע על האבטחה של הבית והעסק.
ראו גם: מצלמות אבטחה לעסק

תוספת קול

ישנן מצלמות אבטחה אשר יכולות לא רק לשדר את התמונה כי אם גם את הקול. הן מתאימות לשימושי פנים ולאלו אשר רוצים לעקוב אחר מטפלים ולעתים גם על המתרחש בעסק. אם הצורך שלך הוא משולב, בין תמונה לקול, עליך ליידע מראש את הטכנאי או החברה שמציעה לך שירות כדי שזו תוכל לספק לך את הפתרונות הנכונים והחכמים ביותר.

התקנת מצלמות אבטחה בבאר שבע

חברת Titmateg מספקת שירותי התקנת מצלמות אבטחה בבאר שבע ובסביבה. החברה מעמידה לרשותך צוות מקצועי ומנוסה ואחריות לאורך כל הדרך.

בית חכם דיגיטלי

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה