מצלמות אבטחה אפליקציה – לשלוט במצלמות מכל מקום

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

מצלמות אבטחה אפליקציהמצלמות אבטחה אפליקציה 

העולם של מצלמות האבטחה ומערכיי ההגנה על הבית או העסק שלנו הוא עולם המתפתח במהירות שיא ומציג כל העת חידושים וטכנולוגיות מתקדמות. אחד מן התחומים העולים וצומחים במהירות הוא שימוש במערך מצלמות אבטחה אפליקציה, המאפשר לנו להתקין על מסכים שונים אפליקציה השולטת על כל המצלמות והפעולות שלהן. 

מצלמות אבטחה אפליקציה היו תמיד אלא שכעת הן נעשות מתוחכמות הרבה יותר ובייחוד, הן מאפשרות לנו שליטה טובה יותר גם מהתקנים ניידים כמו מכשיר הטלפון הנייד. יתרה מזו הן מאפשרות לנו להשיג באמצעות אפליקציה אחת בלבד, שליטה מלאה גם על מצלמות שונות מסוגים שונים ומחברות שונות. שם המשחק הוא תחכום המערכת והגעה לתוצאות איכותיות יותר והכל בפשטות ובנוחות תפעול של המשתמש.

שליטה על המצלמות מכף ידך

שליטה במערך מצלמות אבטחה אפליקציה על הטלפון הנייד זו המילה האחרונה. אנחנו מכירים כבר את עולם "הבית החכם" ויכולתנו לעשות דברים מופלאים באמצעות המכשיר הסלולרי מכל מקום מרוחק. כעת, אנחנו יכולים לבצע דברים דומים גם בתחום מצלמות האבטחה. חברות פיתוח האפליקציות הבינו את הפוטנציאל הרב והם מפתחים אפליקציות תואמות הן למכשירים עם מערכת הפעלה אנדרואיד והן למכשירים הפועלים על IOS (אפל).  לצד זאת, ישנן אפליקציות המיועדות להתקנים אחרים כמו טאבלטים, מחשבים נייחים וניידים ועוד וכן, אפילו לשעונים חכמים.

היתרון הגדול של אפליקציות אלו, טמון בעובדה שהם מאפשרים לנו להיות בשליטה בכל מקום ובקלות. גם אם איננו בבית, איננו צריכים לראות לאחור ולסרוק אחורה את המצלמות כשנשוב הביתה. תמיד נוכל לבצע זאת ONLINE בכל זמן שנרצה. איכות התמונה, בייחוד במצלמות אבטחה דיגיטליות אינה נפגעת וגם לא זרימת ועיבוד התמונה, כך שנוכל להבחין בפרטים הקטנים ביותר ובתמונה חדה שאינה נתקעת.

מה ניתן לעשות עם מצלמות אבטחה אפליקציה?

לא כל האפליקציות שוות ברמתן וכדאי לבחור את זו שתהיה הטובה ביותר עבורנו ושנרגיש איתה הכי בנוח גם ברמת התפעול. לרוב, נוכל לשלוט באופן מלא גם על מערכת המצלמות באותו הרגע וגם על מערכת ההקלטה מהעבר.  בין השאר נוכל לבצע סיבוב של המצלמה לשטחים אחרים (במידה והמצלמה מאפשרת זאת) וכן זום אין וזום אאוט. נוכל להחליט כי אנו מתמקדים במצלמה אחת ונוכל לחלק את המסך לכמה אזורים כאשר בכל אחת מהן נוכל לצפות במצלמה אחרת, כדי לקבל תמונה מלאה ולדלג ולהתמקד במצלמה מסוימת בעת הצורך. 

כאמור, מלבד הקלטת הצילום בזמן אמת באופן אוטומטי ואחסון הצילומים בענן,  נוכל לבצע גם חיפוש לאחור וכן "לצלם" ולהעתיק פריים בודד או קטע מסוים שמעניין אותנו ושיכול לשמש אותנו בהמשך וכן לשלוח אותו הלאה כקובץ מדיה בנייד או במייל. נוכל גם לבצע סנכרון בין המצלמות למערכת האזעקה. 

איך נדע לבחור אפליקציה טובה?

מצלמות אבטחה אפליקציה יש לרוב. חנויות האפליקציות של מותגי מערכות ההפעלה מלאים בפיתוחים שונים. ניתן בקלות ללכת לאיבוד בקרב הכמות המרשימה. אבל נסו לבחור באפליקציה שזוכה לדירוגים גבוהים ממשתמשים אחרים ולבחון כיצד אתם מסתדרים איתה בפועל. אם היא לא מרגישה לכם בנוח לאחר כמה ימי שימוש, תמיד תוכלו לבחור באחרת ולהגדיר חשבון מחדש. כן כדאי לבחור באפליקציה שמתאימה לכמה סוגי מצלמות ואינה שייכת רק למותג מסוים, שכן דבר זה עדיף מאשר להתנהל במקביל עם כמה סוגי אפליקציות שצריך לדלג בתוכם, כדי לעבור על כל המצלמות בעסק. 

ישנן בחנויות האפליקציות כאלו שנושאות תג מחיר אבל למען האמת, ניתן למצוא אפליקציות מתוחכמות וטובות גם ללא עלות. 

מצלמות אבטחה אפליקציה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה