מערכות מתקדמות לבית

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

מערכות מתקדמות נמצאות סביבנו בכל מקום. אנו רואים אותם בעבודה אך גם בבית. בימים אלה, כאשר מתנהל עימות באירופה בין רוסיה לאוקראינה, כולנו נחשפים לטכנולוגיות מתקדמות ברמה לאומית, אך לא בכך נרצה לעסוק הפעם. בשורות הבאות נספר לכם על מגוון רחב של מערכת מתקדמות לבית, שיכולות לסייע לכולנו לשפר את איכות החיים, להוזיל עלויות ולהתנהל חכם נוח יותר.

מערכות מתקדמת לייצור חשמל ביתי

מזה עשרות שנים שאזרחי ישראל נהנים ממים חמים בזכות דודי השמש המוכרים. אבל אם פעם השמש חיממה עבורנו את המים למקלחת, כיום מערכת סולארית ביתית יכולה לעשות הרבה יותר מזה. מדובר במערכת מתקדמת וחכמה של פנלים סולאריים. הם כה מתקדמים, שהם יכולים להפיק חשמל בכמות מאוד משמעותית (בהתאם לגודל הגג, כמובן). מרגע שמניחים את התשתית, הפוטונים (חלקיקי קרינת השמש, האור הנראה) מגיעים לקולטים. טכנולוגיה מתקדמת שכוללת שדה מגנטי יוצרת חשמל זמין, נקי וללא עלויות נוספות. אגב, ניתן להתקין כיום במרפסות ובגינות פרטיות אמצעי תאורה סולאריים שלא צריכים חיבור לשקע. כלומר, גופי תאורה שיאירו בערב, מבלי שצריך בכלל איזה שהוא חיבור לחשמל.

דוד חכם, כדאי בכל בית

מערכת מתקדמת שכוללת מפסק חכם לדוד, יכולה גם היא לעזור לחיסכון בחשמל. מרגע שמתקינים את המפסק החכם, ניתן להפעיל אותו מרחוק, בעזרת אפליקציה סלולרית. באופן כזה ניתן לכבות או להדליק את הדוד, גם כשנמצאים מחוץ לבית. אפשר אף לקבל חיווי על הרגלי הדלקה וכיבוי של הדוד, באופן תקופתי.

מערכת מתקדמת של בית חכם

במערכת מתקדמת של בית חכם ניתן להשתמש בכל מכשיר שהותקן בו אמצעי חיבור לרשת. כיום, יותר ויותר מכשירים נחשבים לחכמים, במובן זה שאפשר לקשר אותם לרשת הביתית. לדוגמא, ניתן לחבר טלוויזיה חכמה, ניתן לחבר נורות חשמל מיוחדות, מפסקי מגע מיוחדים וכדומה. כמו בדוד החכם, ברגע שמכשיר מסוים מחובר לרשת, ניתן לשלוט בו באמצעות פנל שליטה, מכשיר סלולרי או טאבלט. כך לדוגמא אפשר לכבות ולהדליק את האור, את הטלוויזיה או את המחשב, בלי להשתמש בשום שלט ובלי ללחוץ על שום כפתור.

מלבד זאת, ניתן להגדיר תוכניות הפעלה אוטומטיות. לדוגמא, אפשר להגדיר שבשעה מסוימת יידלק האור בסלון או שמערכת האבטחה הביתית תידרך. ניתן להגדיר שעה מסוימת שבה המזגן יתחיל לקרר את הבית ושעה מסוימת שבה הוא יכבה. אפילו מערכת השקיה לגינות ניתן לחבר למערכת חשמלית חכמה ולרשת הביתית.

מערכת מצלמה חכמה

המערכת האחרונה שנציג הפעם היא מצלמה חכמה. מדובר במצלמת אינטרנט שמאפשר לראות מה קורה בתוך הבית, בכל רגע נתון. אך מה שמיוחד הוא שניתן להגדיר בעזרת אפליקציה ייעודית, שהמצלמה תשלח התראה באם היא מזהה תנועה. כך, אם הבית ריק והמצלמה מזהה פולש, היא תתריעה על כך בהודעה.

מערכת אינטרקום לעסק

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה