מנגנוני אבטחה בשערים חשמליים

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

לפעמים אנחנו כל כך עסוקים בבחירת השער שאנחנו לא נותנים את הדעת לדבר החשוב ביותר שהוא המנוע עליו הוא עובד. בבחירת המנוע לשער החשמלי מרכיבים כמו גודל, אופן השימוש בו והסוג שלו ישמשו תפקיד מרכבי שיקבע אם אתם הולכים להיות מרוצים מהשער או להתבאס עליו כל פעם מחדש. איך מתאימים את סוג המנוע לשער החשמלי? איזו סוגי מנועים הכי פופולריים ומה המחיר של המנוע החשמלי? 

תחממו מנועים, אנחנו הולכים לענות לכם על כל השאלות במאמר הבא.

 

הפרמטר החשוב ביותר לבחירת מנוע לשער חשמלי:

שערים חשמליים שונים יתאימו לסוגי מנועים שונים. הנה שלושת הפרמטרים העיקריים שיקבעו את הבחירה:

משקל השער – בעוד ששערים חשמליים במשקלים של 300 ק"ג יכולים להתאים למנוע חשמלי אחד ויחיד, לשערים שמשקלים 1,200 ק"ג יתאימו מנועים מסוג אחר לגמרי. קחו לכם כלל ברזל חשוב: מנוע קטן שער קטן, מנוע גדול לשער גדול. דיי פשוט לא? מנוע שלא מתאים לגודל השער ולכובד שלו בהחלט יבטיח לכם שחיקה של המנוע ואפילו במקרים קיצוניים קריסה מוחלטת שלו. מצד שני, מנוע כבד מידי יכול להכביד על השער שלכם וגם על הכיס בלי שום סיבה. 

גודל השער – מעבר למשקל יש חשיבות גם לגודל שלו. אורך ורוחב השער גם הם משפיעים על סוג המנוע שיתאים לו. בהנחה ואתם מתקינים שער קל כמו שער שני כנפיים, לא תמיד תוכלו להסתפק במנוע קטן. 

מספר פתיחות השער – מטבע הדברים השער החשמלי שמותקן בתעשיות ובניינים יעבוד קשה יותר בהשוואה לשער חשמלי בבית פרטי בעל 2 רכבים בחצר. בבחירת מנוע לשער חשמלי צריך להביא בחשבון את מספר היוצאים והנכנסים במהלך היום לערור השראה של מחזורי השער האפשריים. 

 

סוגי מנועים לשערים חשמליים

ישנם 2 סוגים עיקריים אצל עופר שערים

  1. מנוע הידראולי – מנוע שפועל על בסיס לחץ שמן, הוא מותאם בעיקר לשערים כבדים (ממשקל של 600 ק"ג ועד ל 2000 ק"ג). מנוע הידראולי מותאם למחזורי פתיחה של בין 600 ל800 פעמים ולכן מיועד לשערים חשמליים שעובדים הרבה, למשל: בניינים רבי קומות, קיבוצים מאוכלסים ואזורי תעשייה מרובי חנויות. 
  2. מנוע אלקטרו מכני – המנוע הכי נפוץ לשערים חשמליים. הוא פועל על בסיס  מנוע גיר בשילוב פיקוד חשמלי. המנוע מוגבל לעד 50 פתיחות וסגירות פרק יממה ולכן מתאים בעיקר לבתים פרטיים. המנוע האלקטרו מכני מותאם לשערי במשקל של עד 500 ק"ג והוא מתאים לשערים מתרוממים בגודל בינוני וקטן. 

 

לסיכום סוגי מנועים של שערים חשמליים

יותר מלהתאים את סוג השער אל הבית שלכם חשוב גם להבין מה סוג המנוע והאם הוא תואם את השער ואת מחזורי הפתיחה והסגירה שהוא יצטרך לבצע ביממה.
שערים חשמליים יכולים לשמש אתכם לזמן רב כשהם תואמים. 

קרדיט תמונה: freepik

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה